این بازیگر دوقلو به دنیا آورد!

این بازیگر دوقلو به دنیا آورد!

هیلاری سوانک بازیگر 48 ساله با انتشار عکس هایی اعلام کرد که یک دختر و یک پسر دوقلو دارد!

به بازیگرها – هیلاری سوانک بازیگر 48 ساله آمریکایی به تازگی فاش کرده است که تولد دوقلوهایش را جشن گرفته است.

به گزارش گروه ترجمه صبح، بازیگر فیلم معروف «بچه میلیون دلاری» خبر خوشحالی تولد دوقلوهایش در عید پاک را به اشتراک گذاشته است.

هیلاری سوانک با به اشتراک گذاشتن عکسی از خود که پسر و دختر تازه متولد شده اش را در آغوش گرفته است این خبر را منتشر کرد.

این بازیگر در توضیح جدیدترین پست اینستاگرامی خود نوشت: اصلا آسان نبود با این حال واقعا ارزشش را داشت عید مبارک “احساس می کنم در بهشت ​​هستم.”

هیلاری که برای اولین بار در ماه اکتبر بارداری خود را اعلام کرد، در این عکس یک حوله سفید گرم به تن کرده و نوزاد پسر و دخترش را در آغوش گرفته است.

این دختر و پسر اولین فرزندان این بازیگر و فیلیپ اشنایدر، همسر 45 ساله او هستند. هیلاری پس از به اشتراک گذاشتن این عکس در بخش نظرات این پست، پیام های تبریک بسیاری از طرفداران و دیگر هنرمندان هالیوود دریافت کرده است.

این بازیگر برنده دو جایزه اسکار شده است!

هیلاری سوانک برای اولین بار در سال 2000 برای بازی در فیلم «پسرا گریه نمی کنند» و دومین بار برای بازی در فیلم «عزیز میلیون دلاری» برنده اسکار شده است.

هیلاری سوانک و فیلیپ اشنایدر در سال 2018 ازدواج کردند. به گفته مورنینگ تایم، این زوج در سال 2016 در حالی با هم آشنا شدند که هیلاری سوانک نامزدی خود را با تنیسور روبن تورس پایان داده بود.

هیلاری در مصاحبه ای در ماه اکتبر دلیل بارداری دیرهنگام خود را اینگونه فاش کرد: «من درگیر کارم بودم و تا 4 سال پیش احساس نمی کردم من و شوهرم آماده بچه دار شدن هستیم.

بعد از آن به زمان نیاز داشتم تا همه چیز را آماده کنم. با این حال، همیشه می دانستم که می خواهم مادر شوم.”

این بازیگر دوقلو به دنیا آورد! اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.