عکس/ الناز حبیبی و الهه حصاری با تیپ ۶۰ ساله خود غوغا کردند!

عکس/ الناز حبیبی و الهه حصاری با تیپ ۶۰ ساله خود غوغا کردند!

الناز حبیبی و الهه حصاری به تازگی در فیلم فسیل که این روزها در حال اکران است همبازی شده اند.

به گزارش صبح، داستان این فیلم در دهه 50 و 60 می گذرد و نقش بازیگران با سبک آن دهه مورد استقبال مخاطبان قرار گرفته است.

در ادامه تصویری از الناز حبیبی و الهه حصاری با استایل دهه شصتی را در این فیلم پرفروش ببینید.

«فسیل» پرمخاطب ترین فیلم یک سال اخیر سینمای ایران شد

کمدی «فسیل» در دومین روز امسال توانست بیش از 36 هزار بیننده را جذب کند و رکورد پرمخاطب ترین فیلم سال گذشته سینمای ایران را از آن خود کند.

ایرنا: دومین روز نوروز با افزایش مخاطبان سینما نسبت به روز اول فروردین همراه بود. به طوری که در روز دوم حدود 64 هزار نفر به سینما رفتند و گیشه به 3 میلیارد و 319 میلیون تومان رسید. این آمار نسبت به روز اول سال جاری 41 درصد افزایش مخاطب را نشان می دهد.

کمدی فسیلی در این روز توانست 36 هزار و 700 بیننده را جذب کند و گیشه ای بالغ بر یک میلیارد و 900 میلیون تومان داشته باشد. فارغ از افزایش قیمت بلیت امسال که گیشه این فیلم را پربار کرده است، رکورد مهم کمدی کریم امینی به دلیل جذب این میزان مخاطب است.

آخرین آماری که حاکی از جذب مخاطب بیشتر یک فیلم در یک سال اخیر است، به نهم فروردین ماه سال گذشته برمی گردد که کمدی سگ بند توانست حدود هزار بیننده بیشتر از مخاطبان فسیل جذب کند.

از روز اول آوریل، بسیاری از سینماها شروع به تعریف صحنه های خارق العاده برای فسیل کرده اند. به طوری که تنها در پردیس سینمایی کورش طی ۲ روز ابتدای سال جاری بیش از ۵ اکران فوق العاده برای این فیلم افتتاح شد.

اکنون این امید قوی وجود دارد که با شفاهی مخاطبان فسیل، این فیلم بتواند رکورد سگ بند را پشت سر بگذارد و به رکوردی ماندگار در طول سال ها دست یابد.

توضیح عکس/ الناز حبیبی و الهه حصاری با تیپ 60 ساله خود غوغا کردند! اولین بار در صبح. ظاهر شد.