بازگشت سریع «تیلور سویفت» به سر کار پس از جدایی سخت!!

بازگشت سریع «تیلور سویفت» به سر کار پس از جدایی سخت!!

تیلور سوئیفت تنها چند روز پس از انتشار خبر جدایی از نامزدش پس از 6 سال برای فیلمبرداری موزیک ویدیو جدیدش به لیورپول رفته است!

به بازیگرها – تیلور سویفت و جوی کینگ بازیگر هالیوودی در حال فیلمبرداری موزیک ویدیو جدید خواننده مشهور در لیورپول دیده شده اند.

به گزارش گروه ترجمه مورنینگ، تیلور سویفت تور جهانی بسیار موفق «عصر» خود را متوقف کرد و به همراه جوی کینگ برای فیلمبرداری جدیدترین موزیک ویدیو خود به بریتانیا سفر کرد.

این خواننده 33 ساله و بازیگر 23 ساله با هم در حال فیلمبرداری موزیک ویدیو جدید تیلور سویفت در لیورپول دیده شدند.

با این حال هنوز مشخص نیست که جوی کینگ در موزیک ویدیوی جدید چه نقشی را بازی خواهد کرد.

یک منبع نزدیک به تیلور سویفت اعلام کرده است که این موزیک ویدیو جدید از فیلم «بتمن» با بازی رابرت پتینسون الهام گرفته شده است.

تیلور سویفت یکی از طرفداران پر و پا قرص این فیلم با بازی بازیگر سریال «گرگ و میش» است.

تیلور به مناظر و تاریخ لیورپول علاقه زیادی دارد.

همکاری مجدد تیلور سوئیفت با این بازیگر!

این اولین همکاری تیلور سویفت و جوی کینگ نیست. جوی پیش از این در سال 2010 در یکی از موزیک ویدیوهای تیلور سوئیفت به نام Mean نقش دوران کودکی تیلور سویفت را بازی کرده بود.

از آن زمان، جوی کینگ به یک بازیگر سرشناس در صنعت هالیوود تبدیل شد. به گزارش صبح تایم، تیلور سویفت که عاشق نوستالژی و بازگشت به گذشته است، بیش از هر زمان دیگری از دیدن دوباره جوی کینگ در موزیک ویدیو خود هیجان زده است.

تیلور سوئیفت در حال حاضر در وقفه ای کوتاه از برنامه کنسرت های خود است. تیلور سوئیفت با وجود خبر جدایی او از نامزدش جو آلوین پس از شش سال، از این وقفه برای استراحت و دور شدن از چشمان عمومی استفاده نکرده است.

هنوز مشخص نیست که این موزیک ویدیوی جدید مربوط به کدام یک از آهنگ های تیلور سویفت است. هیچ عکس و ویدیویی از فیلمبرداری این موزیک ویدیو جدید منتشر نشده است!

 

بازگشت سریع «تیلور سویفت» به سر کار پس از جدایی سخت!! اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.