ابهام در مرگ عجیب «بازیگر زن»، قتل یا خودکشی؟

ابهام در مرگ عجیب «بازیگر زن»، قتل یا خودکشی؟

جسد جونگ چای یول بازیگر کره ای روز سه شنبه در خانه اش پیدا شد. او 26 سال داشت.

به گزارش صبح به نقل از خبرگزاری مهر؛ خبر مرگ جونگ چای یول بدون افشای جزئیات تایید شد. در بیانیه منتشر شده در این خصوص تنها آمده است: بازیگر Chae-yul در 11 آوریل 2023 ما را ترک کرد، دعا می کنیم که او که بازیگر صادقی بود در آرامش باشد.

جونگ چای یول بازیگر کره جنوبی در سن 26 سالگی درگذشت.

خبر مرگ وی بدون افشای جزئیات تایید شد. در بیانیه منتشر شده در این خصوص تنها آمده است: بازیگر Chae-yul در 11 آوریل 2023 ما را ترک کرد، دعا می کنیم که او که بازیگر صادقی بود در آرامش باشد.

یونگ از سال ۲۰۱۶ به عنوان مدل فعالیت خود را آغاز کرد و ۲ سال بعد با بازی در فیلم کره ای «دیپ» وارد عرصه بازیگری شد.

او بیشتر به خاطر بازی در نقش یکی از اعضای پلیس در سریال کمدی فانتزی ۲۰۲۰ کارآگاه زامبی که در کره و بین‌المللی از سرویس پخش نتفلیکس پخش شد، شناخته می‌شود.

فیلمبرداری نقش اصلی سریال عروسی غیرممکن

او هنگام فیلمبرداری نقش اصلی سریال «عروسی غیرممکن» که بر اساس یک رمان آنلاین درباره یک بازیگر زن که ازدواجی ساختگی را تجربه می کند، درگذشت.

در بیانیه تایید خبر درگذشت وی آمده است: صمیمانه از شما تقاضا داریم از نوشتن درباره دلایل فوت وی خودداری فرمایید.

از آنجایی که صحنه سرگرمی کره ای شاهد مرگ های متوالی بازیگران جوان بوده است که برخی از آنها بعداً به عنوان خودکشی تایید شد، به نظر می رسد که علت مرگ این بازیگر خبرساز شود.

صنعت موسیقی کره نیز به دلیل قرار دادن بسیاری از جوانان در یک سیستم کارآموزی طولانی و شدید، بدون هیچ تضمینی برای ورود به این حرفه، بدنام است.

رسانه‌های اجتماعی همچنین نقش مهمی در ایجاد یا شکستن وجهه بازیگران کره‌ای ایفا می‌کنند و اغلب نظرات تند درباره ظاهر، تمایلات و فعالیت‌های آن‌ها منتشر می‌کنند. دولت بارها تلاش کرده است تا اقداماتی را برای مهار این موضوع انجام دهد.

در سال 2009، جانگ جا یون بازیگر که جان خود را گرفت، یادداشتی به جای گذاشت که در آن چهره‌های ارشد صنعت را به سوء استفاده جنسی متهم کرد.

از دیگر چهره‌های معروف کره‌ای که به این ترتیب درگذشت، گو هارا، ستاره 28 ساله کی‌پاپ در سال 2019 بود که مرگش تنها چند ماه پس از خودکشی دوست، خواننده و بازیگر 25 ساله‌اش رخ داد. سالی چا-این بازیگر 27 ساله، جونگهیون نماد کیپاپ و جئون می سان بازیگر 48 ساله نیز به زندگی خود پایان دادند.

ابهام در مرگ عجیب «بانوی بازیگر»، قتل یا خودکشی؟ اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.