آهنگ جدید گروه بی تی اس بزودی منتشر میشه!!

آهنگ جدید گروه بی تی اس بزودی منتشر میشه!!

گروه معروف و محبوب کره ای “بی تی اس” یک سورپرایز بزرگ برای طرفداران خود دارد؛ آهنگ جدید این گروه با حضور هر 7 نفر به زودی منتشر می شود!

AM – BTS آهنگ جدیدی را برای انیمیشن Bastions منتشر خواهد کرد که گروهی از ابرقهرمانان را دنبال می کند که سعی در مبارزه با آلودگی محیط زیست دارند.

به گزارش گروه ترجمه صبح، خبر انتشار آهنگ جدیدی از BTS در تاریخ 24 فروردین ماه اعلام شد، این آهنگ برای انیمیشن جدید Thymos Media به نام Bastion ها خواهد بود.

هر هفت نفر از اعضای گروه در این آهنگ حضور خواهند داشت. ضبط این آهنگ قبل از اعزام جین، بزرگترین عضو گروه به ارتش انجام شد.

علاوه بر BTS، در این فیلم آهنگ‌هایی از هنرمندانی مانند Le Sserafim، Heize، AleXa، Brave Girls نیز اجرا خواهد شد.

این انیمیشن در تاریخ 14 اردیبهشت از شبکه SBS پخش خواهد شد.

داستان این فیلم درباره گروهی از ابرقهرمانان است که در تلاش برای مبارزه با آلودگی محیط زیست هستند.

انتشار یک آهنگ جدید با حضور هر هفت نفر از اعضای گروه BTS قطعاً آن چیزی نبود که طرفداران این گروه در سال 2023 انتظار داشتند!

این گروه با اعزام جین به خدمت سربازی اعلام کرد که کلیه فعالیت های گروه تا پایان خدمت سربازی تمامی اعضا متوقف خواهد شد.

با این حال، از زمان اعلام این خبر، اعضای گروه مشغول فعالیت های مشتق شده خود بودند، اما هیچ چیز مانند آهنگ جدید گروه، ARMYs را خوشحال نمی کند!

مدت کوتاهی پس از انتشار قسمت کوتاهی از این آهنگ جدید توسط کمپانی سازنده این انیمیشن، تمامی فضاهای مجازی مملو از پیام های شاد طرفداران BTS برای انتشار این آهنگ جدید شد. این آهنگ عنوان اصلی انیمه Bastion ها خواهد بود.

 

نوشته آهنگ جدید گروه “بی تی اس” به زودی منتشر می شود!! اولین بار در صبح. ظاهر شد.