صحبت های عجیب مارال در سریال رحیم کن (هادی زین العابدین)

صحبت های عجیب مارال در سریال رحیم کن (هادی زین العابدین)

در این قسمت از سایت خبری بازیگرها درباره صحبت های عجیب و غریب راه اندازی سریال مارال (هدی زین العابدین) مطلبی برای شما آورده ایم، با ما همراه باشید.

گفتگوی مارال در سریال رحیم کن درباره شروع بازیگری

فریدون جیرانی: تحصیلات شما چیست؟
هدی زین العابدین: من دیپلم گرافیک علمی کاربردی هستم.
فریدون جیرانی: با گرافیک شروع کردید یا بازیگری؟
هدی زین العابدین: من نیستم. واقعیت این است که در دبیرستان خیلی بد کار کردم و علاقه زیادی به بازیگری دارم. دوستی داشتم که خانواده ما می خواهند فیلم کوتاه بسازند. اولین بار اوست. بازی میکنی یا نه؟ گفتم بله می خواهم. من رفتم بازی کنم و بعد به استودیو رفتم و شما نباید به دیدن ما بیایید. یه کارگردان تیزر اونجا بود که متاسفانه اسمش یادم نیست به من گفت ناریشین تیزر رو تبلیغ میکنی؟ من گفتم بله. به من گفت بازی می کنی؟ من هم گفتم بله. و یک تیزر تبلیغاتی شروع کردم و بعد دو سه سکانس از کار آقای محمدرضا آرتمن. دو سه قسمت از سریال آشپزی. و در فیلم شمعدان مانی حقیقی در دو سه سکانس بازی کردم. و بعد به طور جدی سریال سقوط یک فرشته را شروع کردم.

هدی زین العابدین (زادهٔ ۲۳ خرداد ۱۳۶۸)، بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی است.

هدی زین العابدین از سال 1389 به طور رسمی فعالیت حرفه ای خود را آغاز کرد و در رشته گرافیک فارغ التحصیل شد و در زمینه عکاسی نیز فعال است. هدی زین العابدین نیز به عنوان مدل فعالیت می کند. او با بازی در نقش فاطمه در سریال سقوط یک فرشته به اوج شهرت رسید.

بازیگر نقش مارال در سریال رحیم کن کیست؟

سکانس بازی در سریال سقوط یک فرشته


بازنشر محتوای شبکه‌های اجتماعی صرفاً به منظور گزارش‌دهی منتشر می‌شود و نظرات بیان شده در آن لزوماً منعکس‌کننده دیدگاه رسانه بازیگرها نیست. بازیگرها در شبکه های اجتماعی داخلی

سخنرانی عجیب مارال که در سریال رحیم کن (هادی زین العابدین) برای اولین بار در سایت بازیگرها نوشته شده است. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.