سریال ترکی فداکار معرفی بازیگران سریال فداکار اندلرن

سریال ترکی فداکار معرفی بازیگران سریال فداکار اندلرن

در این مطلب به معرفی سریال ترکی فداکار یکی از جدیدترین سریال های ترکی سال 2023 می پردازیم و به بررسی و معرفی زمان پخش و بازیگران سریال ترکی فداکار می پردازیم. با اندلرن همراه باشید.

پخش سریال فداکار ترکی که چندی پیش به صورت روزانه از شبکه هفت ترکیه آغاز شده بود، هر هفته ادامه دارد. سریال ترکی فداکار ویژه علاقه مندان به تماشای سریال های روزانه در برنامه روزانه شبکه 7 قرار گرفته است.سریال ترکی فداکار با بازیگران موفق و موضوع آن توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.

زمان پخش سریال اختصاصی ترکی.

سریال آخر هفته فداکار هر هفته از شبکه هفت پخش می شود. سریال ترکی فداکار از 7 اسفند هر هفته شنبه و یکشنبه ساعت 19 از شبکه 7 پخش می شود. به جز روزهای هفته، سریال فداکار 2023 هر روز ساعت 19:00 آخر هفته نمایش داده می شود. هنوز از تعداد قسمت های سریال ترکی فداکار اطلاعی در دست نیست.

خلاصه داستان سریال ترکی فداکار

موضوع سریال اختصاصی درباره تاریک است که می خواهد از قاتل برادرش انتقام بگیرد و الیف که نمی تواند با این واقعیت روبرو شود که تنها چیزی که در زندگی باید به آن چنگ بزند قاتل است. الیف که مادرش را در سنین جوانی از دست داد، خواهری فداکار است که از برادرانش سر و نارین مراقبت می کند.

در حالی که الیف زندگی پر دردسری را سپری می کند، خواهر کوچکترش نارین را از دست می دهد و تنها سیفر با او می ماند. در حالی که دو برادر در آغوش می گیرند، الیف ناگهان از این اتهام که خواهرش قاتل است، ویران می شود. زندگی شاد و آرام دارک، تنها وارث هلدینگ کاراجا، یکی از معدود شرکت های ترکیه، با کشته شدن خواهر بزرگترش، که او بسیار دوستش دارد، ناگهان تغییر می کند.

تاریک الیف را می رباید تا سیفر را بگیرد که ناپدید شد زیرا فکر می کرد سیفر خواهر بزرگترش یاسیم را کشته است. در حالی که طارق قسم می خورد که انتقام خواهرش را بگیرد، الیف و تاریک وارد یک رابطه عشقی غیرممکن می شوند. سریال قربانی ترکی سریالی است که می تواند برای دوستداران سریال های عاشقانه ترکی بسیار جذاب باشد.

بیشتر بخوانید: فیلم جدید ترکی 2023 بهترین فیلم های ترکی سال 2023

بازیگران سریال اختصاصی ترکی.

وی سپس به معرفی بازیگران اصلی سریال فداکار ترکیه پرداخت. بازیگران سریال ترکی فداکار از جمله بازیگران جدید ترکیه ای با قدرت بازیگری بالا هستند.

دره بارکای (برکای ولی) در نقش تاریک در سریال اختصاصی

زمان پخش سریال ترکی فداکار

برکای ولی بازیگر خوش تیپ متولد آنکارا است که در 1 ژوئیه 1993 به دنیا آمد. اما پس از پایان تحصیلات دانشگاهی خود در بخش تئاتر هنرستان دولتی دانشگاه هوجت تپه در آنکارا، در نمایش های مختلف صحنه ای نیز شرکت کرد. این بازیگر خوش تیپ که از سرطان رنج می برد 1.78 متر قد و 78 کیلوگرم وزن دارد.

برکی ولی با فیلم‌های «رهایم نکن» (۲۰۱۸)، «ایثار» (۲۰۲۳) و «هفت ن دوز» (۲۰۱۷) شناخته می‌شود. او در سریال ترکی فداکار نقش تاریک را بازی می کند.

بیشتر بخوانید: سریال ترکی Kingship معرفی بهترین سریال های ترکی

ایبوکه یلماز (ایبوکه یلماز) در سریال فداکار در نقش الیف

بازیگران زن سریال ترکی فداکار / بازیگر الیف در سریال ترکی فداکار

Aybüke Yılmaz در سال 1993 در سامسون متولد شد. او بازیگر، مدل و بازیگر تئاتر است. او اولین تجربه خود را به عنوان بازیگر تلویزیون با سریال Kırmızı Oda به دست آورد و در آن نقش مهمان را بازی کرد. آیبوکه یلماز با فیلم‌های Fedakar (2023) و Aydilge: Ask for Beginners (2018) شناخته می‌شود. او در سریال فداکار نقش الیف را بازی کرده است.

بیشتر بخوانید: بهترین سریال های قبیله ای ترکی

اژدر اوزکار سیل (ایجدر اوزکارسلیگیل) در نقش سیفر

بازیگران سریال ترکی فداکار / Türkiye

Ejder Özkarsligil یکی از بازیگران سریال ترکی فداکار است که با سه حرف Adak (2019)، Fedakar (2023) و Savasci (2017) شناخته می شود. آزدر در این سریال نقش سایفر را بازی کرد.

بیشتر بخوانید: معرفی سریال ترکی ازدواج اجباری

نوع شمامحریبان خصوصی) در نقش هولیا در سریال ترکی فداکار

بازیگران زن سریال فداکار / سریال ترکی فداکار دارای چند قسمت است

مهربان ار در 7 سپتامبر 1966 در استانبول ترکیه به دنیا آمد. او بازیگری است که با الف (1399)، مهرقران (1395) و ذات زبا (1392) شناخته می شود. مهربان در سریال ترکی فداکار نقش هولیا را بازی کرده است.

بیشتر بخوانید: نقد و بررسی و معرفی بازیگران سریال گل های خونین

ساران یاووز (سرن یاووز) در نقش گزیده

بازیگران سریال ترکی فداکار

سرن یاووز یکی دیگر از بازیگران سریال فداکار است که با فیلم های زیباتر از تو (2022) و پرندگان زخمی (2019) شناخته می شود. او در سریال ترکی فداکار نقش گوزیده را بازی می کند.

بیشتر بخوانید: سریال ترکی ملکه (Kraliçe). معرفی بازیگران سریال ملکه ترکیه

یگیت ایسر) از بازیگران سریال فداکار در نقش سوکی

بازیگران سریال ترکی فداکار / معرفی سریال فداکار

Yigit Iser به عنوان یکی از دیگر بازیگران سریال ترکی Fedakar با بازی Fedakar (2023) و Kurulus: Osman (2019) شناخته می شود.

بیشتر بخوانید: معرفی 7 فیلم جنگی کماندوی ترکیه

پرداخت کننده (ادا کاراگدیک) در نقش گونول

تاریخ پخش سریال ترکی فداکار / بازیگر گونول در سریال فداکار

ادا کاراگدیک یکی از بازیگران جدیدتر ترکیه ای است که به عنوان بازیگر فیلم فداکار (2023) در یکی از فیلم های اولیه اش شناخته می شود. ادا بازیگر نقش گونول در سریال ترکی ایثارگر است.

بیشتر بخوانید: بررسی و معرفی اپتیکال های معماری (Yalı Çapkını)

قهرمان سوریهقهرمان نوک تیز) بازیگران اختصاصی ترک در نقش فرهت

تعداد قسمت های سریال ترکی فداکار / خلاصه داستان سریال فداکار

Hero Siori برای Burts of Burgundy Syria (2017)، Lie Dolan (2019) و Circle (2017) شناخته شده است. او در این سریال نقش فرهاد را بازی کرد.

بیشتر بخوانید: بازیگران سریال خواهر و برادر.

آلسا دمیرجان در نقش چیچک

داستان سریال ترکی فداکار / بازیگر نقش چیچک در سریال فداکار

السا دمیرجا بازیگر سریال ترکی فداکار است که بیشتر با این سریال ترکی جدید 2023 شناخته شده است. السا در سریال فداکار نقش چیچک را بازی می کند.

بیشتر بخوانید: بازیگران سریال غنچه های زخمی

احسان گل در نقش گورکان

سریال ترکی فداکار چند قسمته؟  سریال ترکی فداکار کی پخش میشه؟

احسان گل یکی از بازیگران سریال ترکی فداکار است که بیشتر با سریال های فداکار (2023) و گودال (2016) شناخته می شود. او همچنین یکی از بازیگران سریال آلپ ارسلان است.

بیشتر بخوانید: بازیگران سریال سازمان. بیوگرافی بازیگران تشکیلات ترکیه.

آخرین کلمه؛ بازیگران سریال ترکی فداکار

در این مطلب به معرفی و بررسی تمامی بازیگران و تعداد قسمت های سریال ترکی فداکار 2023 می پردازیم.نظر خود را در مورد سریال ترکی قربانی با ما در میان بگذارید.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.