عکس/ حمایت کامل رضا پروانه شیر اسکین از رسول خادم

عکس/ حمایت کامل رضا پروانه شیر اسکین از رسول خادم

علیرضا کمالی بازیگر سرشناس با انتشار یادداشتی معنادار و متفاوت در اینستاگرامش حمایت همه جانبه خود از رسول خادم را اعلام کرد.

به بازیگرها- در روزهای اخیر شایعه اختلاف علیرضا دبیر و رسول خادم بازتاب گسترده ای در شبکه های اجتماعی داشته است.

بعد از این خبر جنجالی شد که اکثر چهره های سرشناس کشور با انتشار مطالبی حمایتی از عملکرد رسول خادم در این مدت تمجید و تحسین کردند.

در همین راستا علیرضا کمالی که این روزها با شخصیت رضا پروانه در سریال پوست شیر ​​بسیار محبوب شده است، واکنش جالبی به این موضوع نشان داده است.

این بازیگر مشهور با انتشار تصویری از قهرمان سابق المپیک و جهان خطاب به او نوشت:
درود بر تو ای دنیای رزمندگان
انشالله دل های عزیزان آرام بگیرد
برای روح و جسمت قوی باش
سخنتان شیوا باشد

علیرضا کمالی نیز در این یادداشت پرمعنا و خاص، رسول خادم را به درخت سرو تشبیه کرده است.

بخوانید: عکس/ حمایت معنادار و متفاوت جواد کاظمیان از رسول خادم

منصور برزگر: کسی را به زور نمی توان به بهشت ​​برد/ فرزندانم معلم و خدمتگزار من هستند

به گزارش ورزشی، شب گذشته مراسم معرفی برترین های ورزش سال 1401 برگزار شد. در این مراسم منصور برزگر مربی سابق تیم ملی کشتی فرنگی حضور داشت و مقابل دوربین خبرنگاران حاضر شد.

وی درباره عملکرد پژمان دسکار در تیم ملی گفت: پژمان دسکار تنها یک سال است که در تیم ملی حضور دارد و باید به او زمان داد. ما المپیکی نیستیم در همه جای دنیا بعد از المپیک همه را بیرون می اندازند و تیم جدیدی می آورند. شما نمی توانید کسی را با یک برد و یک باخت قضاوت کنید. باید به او فرصت داد.

برزگر درباره اختلافات علیرضا دبیر و رسول خادم و صحبت های رئیس فدراسیون کشتی گفت: نمی توان فلانی را مجبور به کاری کرد و به زور یک نفر را به بهشت ​​برد. هرکسی اعتقادات خودش را دارد. این دو نفر شاگرد من بودند و مثل بچه های من هستند.

توضیح عکس/ حمایت کامل رضا پروانه شیر پوست از رسول خادم اولین بار صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.