عکس/ آناهیتا همتی عکسی از خودش و معشوق ۲۰ سال پیش منتشر کرد!

عکس/ آناهیتا همتی عکسی از خودش و معشوق ۲۰ سال پیش منتشر کرد!

آناهیتا همتی بازیگری که این روزها در تلویزیون کار نمی کند با انتشار ویدئویی به یاد روزهای گذشته افتاد.

به گزارش صبح امروز، در این تصویر آناهیتا همتی در کنار برادرش در منطقه تفریحی کردان دیده می شود.

آناهیتا همتی: سعی می کنم نقش طنز را جدی بازی کنم

آناهیتا همتی درباره چالش های پیش روی نقش طنز تصریح کرد: وقتی نقش طنز بازی می کنم باید آن را جدی بازی کنم، بدون اینکه خودم بخندم، در واقع نقش طنز برای من اصلا خنده دار نیست.

البته ممکن است بازیگرانی هم باشند که در حین اجرای خود طنز بازی کنند و بخندند و این زمانی است که متوجه می شوند از طنز خود لذت می برند. اما اگر طنز را خیلی جدی بازی کنید، تماشاگر از آن لذت می برد و از ته دل می خندد.

بازیگر نمایش تعبیر یک رویا با بیان اینکه همچنان به جدیت بازی در تلویزیون را دنبال می کند.

اخیرا در سریال باغ سرهنگ خانم فلورا سام بازی کردم که از قضا طرفداران زیادی پیدا کرد و حالا که چند هفته از پایان پخش آن می گذرد خیلی ها می گویند چقدر غم انگیز است. تمام شد، چرا «باغ سرهنگ 2» را نمی سازند.

وی ادامه داد: خیلی خوشحالم که در این سریال بازی کردم، چون از بچه های سه، چهار ساله گرفته تا آدم هایی که سنشان بالا بود به من واکنش نشان دادند.

خیلی ها می گفتند ما برنامه های ماهواره ای می بینیم نه تلویزیون، اما «باغ سرهنگ» را می بینیم. خیلی خوشحالم که جزو افرادی هستم که باعث شد مردم کمی با تلویزیون آشتی کنند.

توضیح عکس/ آناهیتا همتی عکسی از خودش و معشوق ۲۰ سال پیش منتشر کرد! اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.