زخم کاری «مگان مرکل»؛ جشن تولد جداگانه در روز تاجگذاری!

زخم کاری «مگان مرکل»؛  جشن تولد جداگانه در روز تاجگذاری!

اگرچه مگان مارکل در مراسم تاجگذاری شرکت نخواهد کرد، اما قصد ندارد از ایجاد بحران جلوگیری کند.

صبح – در حالی که شاهزاده هری 38 ساله به تنهایی در مراسم تاجگذاری پدرش شرکت می کند، مارکل با فرزندانش آرچی سه ساله و لیلیبت یک ساله در کالیفرنیا می ماند.

به گزارش گروه ترجمه صبح، مجری «جی بی نیوز» و ستون نویس «دیلی میل» دن ووتن به اسکای نیوز گفت: اگرچه مگان قصد شرکت در این مراسم را ندارد، اما می خواهد بیشترین آسیب را به خانواده سلطنتی وارد کند.

ووتن به نامه اخیر مارکل 41 ساله به پادشاه چارلز سوم 74 ساله در مورد نگرانی هایش در مورد نژادپرستی در خانواده سلطنتی اشاره می کند که به نظر می رسد برای روزهای منتهی به تاجگذاری برنامه ریزی شده است.

روابط بین این زوج و دیگر اعضای خانواده سلطنتی مدت هاست تیره شده بود، اما پس از سریال مستند «هری و مگان» و پرفروش ترین کتاب خاطرات هری، به نقطه اوج رسیدند.

تولد جهت دار!

اتفاقی که تاج گذاری را با چهارمین سالگرد تولد شاهزاده آرچی پیچیده می کند.

به این ترتیب، هری جشن تولد پسرش را برای جشن گرفتن روز تاریخی پدرش از دست خواهد داد.

به گزارش نیویورک پست، مارکل در همان روز تاجگذاری برای پسرش جشن تولد می گیرد و برخی از مفسران سلطنتی معتقدند که او سعی دارد توجهات را به سمت خودش منحرف کند.

لی کوهن، روزنامه‌نگار و ستون‌نویس سلطنتی به اکسپرس گفت که این مایه تاسف است، اما به نظر می‌رسد که ساسکس‌ها که دیگر موقعیت سلطنتی ندارند، از هر فرصتی برای تحت تأثیر قرار دادن مناسبت‌های سلطنتی استفاده می‌کنند.

به گزارش مجله Mirror، جشن تولد آرچی احتمالا جشن بزرگی خواهد بود و شنیده ها حاکی از آن است که افرادی مانند اپرا وینفری، سرنا ویلیامز، الن دی جنرس و همسرش پورشا دی روسی در آن شرکت خواهند کرد.

نوشته «زخم مگان مرکل»؛ جشن تولد جداگانه در روز تاجگذاری! اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.