عکس/ این بازیگر جوان هر روز خارجی تر می شود!

عکس/ این بازیگر جوان هر روز خارجی تر می شود!

لاله مرزبان بازیگر جدیدی است که شروع نسبتا خوبی در عرصه تصویر داشته است.

به گزارش صبح امروز، در عکس جدیدی که لاله مرزبان به اشتراک گذاشته، او با تیپ اروپایی مانند تصاویر اخیرش دیده می شود.

تلاش لاله مرزبان برای نشان دادن توانمندی های ناشنوایان در «نگهبان شب»

بازیگر فیلم «نگهبان شب» گفت: ماموریت من در نقشی که بازی کردم این بود که بگویم ناشنوایان انسان های بسیار مستقل و توانمندی هستند.

لاله مرزبان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: در فیلم «نگهبان شب» به کارگردانی آقای رضا میرکریمی نقش نصیبه را بازی کردم. او دختری ناشنوا است که عاشق می شود و برای رسیدن به عشقش تلاش می کند. نسیبه در دو شیفت کار می کند.

ترشی درست می کند و در یک خواربار فروشی هم کار می کند. یک فرد سالم نمی تواند کار کند و اینقدر فعال باشد. هدف من این بود که نشان دهم ناشنوایان بسیار توانا هستند و چیزی کمتر از ما مردم عادی ندارند.

وی درباره پیچیدگی های ایفای نقش یک ناشنوا گفت: ایفای نقشی که خود طیف ناشنوایان آن را تایید می کند بسیار سخت است.

مثل زمانی که لهجه یک شهر را اجرا می کنید و مردم آن شهر تایید می کنند. من با این چالش دست و پنجه نرم می کردم. حدود یک ماه و نیم مربی ناشنوا داشتم و در حال یادگیری زبان اشاره بودم.

ابتدا قرار بود این شخصیت کاملاً ناشنوا باشد. آقای میرکریمی در تمرینات به این نتیجه رسیدند که کم شنوایی صحیح تر است.

توضیح عکس/ این بازیگر جوان هر روز خارجی‌تر می‌شود! اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.