صحبت های جالب «نون خا» بازیگر درباره حواشی این سریال

صحبت های جالب «نون خا» بازیگر درباره حواشی این سریال

مجید یاسر بازیگر نون خا در واکنش به شایعات ایجاد شده درباره این سریال دلنوشته ای منتشر کرد.

به گزارش صبح تایم به نقل از برترین ها، سریال نون خا که این روزها با جنجال های زیادی دست به گریبان است، مجید یاسر بازیگر نون خا در واکنش به این جنجال ها دلنوشته ای منتشر کرد.

این بازیگر نوشت:

به نام پروردگار یگانه

سریال نونخ تمام شد و من در شرایط سخت تولید کنار سعید آقاخانی عزیز بودم

«نون خا» قبل از اتفاقات و درگذشت مهسا امینی عزیز، تعهد به کار و دوستی برای بچه های پروژه و حفظ سفره ای که روزانه حداقل دویست خانواده را تأمین می کند، از یک طرف کلید خورد و خبر تاسف بار از سراسر ایران عزیزمان خصوصا کردستان. به یک طرف

سعید آقاخانی به عنوان کارگردان و بازیگر نگاهی غمگین و دردناک برای ساخت یک سریال طنز داشت و صبر و مدیریت بی نظیر آقای مهدی فرجی به عنوان تهیه کننده ای که تا پایان کار با همه ناملایمات دوشادوش ایستاد.

سریال 30 قسمتی که در 20 قسمت برای احترام به مردم داغدار ایران بدون موسیقی شاد جمع آوری شده که از ویژگی های یک سریال طنز است.

این تذکری بود که خدای ناکرده درباره برخی شیطنت ها قضاوت ناروا نکنیم.

ارادتمند مجید یاسر

 

صحبت های جالب «نون خا بازیگر» درباره حواشی این سریال اول صبح نوشته شد. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.