عکس/ این بازیگر همیشه با حجاب از همسرش رونمایی می کرد!

عکس/ این بازیگر همیشه با حجاب از همسرش رونمایی می کرد!

سوگل طهماسبی بازیگری است که بیشتر به خاطر سریال های تلویزیونی و البته حجاب اغلب کاملش به یادگار مانده است.

به گزارش صبح امروز، سوگل طهماسبی که حضور نسبتا فعالی در شبکه های اجتماعی دارد سرانجام تصویری از همسرش به اشتراک گذاشت که در ادامه مشاهده می کنید.

فیلمی با بازی سوگل طهماسابی در بخش پانوراما جشنواره اشلینگل آلمان

فیلم سینمایی «گرگ های دره سیب» به کارگردانی فریدون نجفی در جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان آلمان به نمایش در می آید.

ایرنا: فیلم سینمایی گرگ های دره سیب در اولین حضور بین المللی خود در بخش پانوراما بیست و ششمین دوره جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان آلمان به نمایش در می آید.

جشنواره اشلینگل از 9 تا 16 اکتبر 2021 (17 تا 24 اکتبر 1400) در کمنیتس آلمان برگزار می شود.

بچه های دره سیب در سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم های کودک و نوجوان برنده پروانه طلایی و جایزه بهترین فیلم جشنواره، پروانه طلایی و بهترین بازیگر نقش اول مرد، پروانه طلایی و بهترین فیلمنامه بخش ملی و جایزه بهترین فیلمنامه جشنواره شدند. پروانه طلایی و جایزه ویژه هیئت داوران بین المللی. به دست آورد

این فیلم به تهیه کنندگی مجید برزگر و شهرام ابراهیمی داستان آشو پسر یازده ساله بختیاری است که روستای خود را ترک می کند و سفری پرماجرا را آغاز می کند و در پایان این سفر با حقایق جدیدی روبرو می شود.

محمدرضا علیور، امیررضا فرامرزی، سمیرا بلی پور، سوگل طهماسابی، علیرضا اوسیوند، غلام شاه قنبری، سمیرا پرویزی، مسیح نجفی، حبیب تاجمیری و مرجان خسروی در این فیلم بازی کرده اند.

توضیح عکس/ این بازیگر همیشه از شوهرش با حجاب رونمایی می کرد! اولین بار در صبح. ظاهر شد.