عکس/ وقتی جواد خیانی بازیگر می شود!

عکس/ وقتی جواد خیانی بازیگر می شود!

منوچهر هادی کارگردان مشهور سینما با انتشار تصویری عجیب در صفحه اینستاگرامش از همکاری متفاوت خود در فیلمی با جواد خبانی رونمایی کرد.

بامداد انتشار تصویری جالب از منوچهر هادی کارگردان مشهور سینما در کنار جواد خبانی تعجب کاربران فضای مجازی را برانگیخته است.

البته بررسی های ما نشان می دهد که جواد خبانی خوانش این اثر در جدیدترین سریال خانگی منوچهر هادی با نام روایت کمپ جدید را بر عهده دارد.

این سریال همزمان با حضور بازیگران معروف ژانر طنز و کمدی ساخته شده و قرار است با موضوع فوتبال و صدای جواد خبانی منتشر شود.

اما تشکر صمیمانه منوچهر هادی از گزارشگر قدیمی و معروف فوتبال در این اثر هنری مورد توجه اکثر کاربران فضای مجازی قرار گرفته است.

بخوانید: عکس/ عاشقانه پر سر و صدا اللهیار صیادمنش در وسط زمین فوتبال!

طعنه جنجالی مجری اخراجی تلویزیون به جواد خیانی

به گزارش صبحگاهی ، در چند روز گذشته و پس از مصاحبه اختصاصی ورزش سه با جواد خیانی، شایعات مختلفی پیرامون این مجری محبوب ایجاد شده است.

البته این مجری باسابقه تلویزیونی است که علاوه بر گزارشگری با اشتباهات کلامی فراوانش در بین مردم خبرساز شده است.

اما این در حالی است که خاطره گزارش بی نظیر جواد خبانی از دیدارهای مقدماتی جام جهانی 2018 فرانسه بین دو تیم ایران و استرالیا سال هاست که در اذهان عمومی ثبت شده است.

با این حال او این بار با کامنت های عجیب خود در جدیدترین مصاحبه خود کاربران شبکه های اجتماعی را شگفت زده کرده است.

در همین راستا مجتبی پوربخش مجری اخراجی صدا و سیما با انتشار بخشی از اظهارات جدید همکار سابق خود به انتقاد از وی پرداخته است.

جواد خبانی در این گفت و گو می گوید: فرقی نمی کند چطور دعوا می کنید؟ مهم این است که شما بجنگید و در جنگ پیروز شوید!

پوربخش حالا در یادداشتی کنایه آمیز در صفحه اینستاگرام خود خطاب به جواد خبانی نوشت: آقا جواد من 4 ساعته دارم فکر می کنم دقیقا چطور دعوا نکنم و پیروز بشم.

توضیح عکس/ وقتی جواد خیانی بازیگر می شود! اولین بار در صبح. ظاهر شد.