عکس/ لباس های متفاوت مریم امیرجلالی در خارج از کشور

عکس/ لباس های متفاوت مریم امیرجلالی در خارج از کشور

عکس جدیدی از مریم امیرجلالی بازیگر خوب و پیشکسوت تلویزیون و سینما منتشر شده است.

به گزارش صبحگاهی ، در این عکس مریم امیرجلالی که مدتی است در خارج از کشور زندگی می کند، لباس راحتی به تن دارد.

خاطرات مریم امیرجلالی اثر احمد پورمخبر

این پیشکسوت سینما و تلویزیون با اشاره به ویژگی های اخلاقی و شخصیتی زنده یاد احمدپور مخبر از وی به عنوان انسانی همنشین و دوست داشتنی، بی آزار و بی آزار یاد کرد.

ایرنا: مریم امیرجلالی درباره سابقه کار و شخصیت زنده یاد احمد پورمخبر گفت: تجربه همکاری در سریال ترش و شیرین را دارم که فکر می کنم اولین همکاری او با رضا عطاران بود که برای بازی دعوت شد.

آن روز مرحوم پورمخبر با پسرش برای تست زنی آمدند و عطاران بعد از تست او را انتخاب کرد و با هم کار کردیم.

وی افزود: زمانی که در سریال ترش و شیرین با او کار کردم بسیار نازنین، همنشین و دوست داشتنی بود؛ روحش شاد چون فردی بی آزار بود که با هیچکس کاری نداشت.

امیر جلالی تصریح کرد: به دلیل کهولت سن در دیالوگ صحبت می کرد و با او همراهی کردیم و دوستش داشتیم. کار ترش و شیرین با او تبدیل به اثری خاطره انگیز و دوست داشتنی شد.

وی خاطرنشان کرد: مرگ بخشی از زندگی است و دیر یا زود به سراغ همه می آید. هیچ کس از آینده خبر ندارد، مگر اینکه کسی فکر می کرد که سیروس را از گرجستان در حالی که مشغول کار بود از دست می دهیم به گونه ای که بیمار شد و در عرض یک روز مرد.

کپشن عکس/ لباس های متفاوت مریم امیرجلالی در خارج از کشور برای اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.