نامزدی مادر مایلی سایرس با بازیگر فرار از زندان!

نامزدی مادر مایلی سایرس با بازیگر فرار از زندان!

تیش سایرس 55 ساله مادر مایلی سایرس با انتشار تصاویری در اینستاگرام با نامزدش دومینیک پرسل بازیگر معروف 52 ساله سریال فرار از زندان خبر ازدواج خود را داد!

تیش صبح بامداد صاحب دو فرزند دختر و پسر به نام های برندی سایرس و تریس سایرس شد تا اینکه با پدر مایلی سایرس “بیلی ری سایرس” خواننده و بازیگر 61 ساله ازدواج کرد. به تصویب رسید

به گزارش گروه ترجمه صبح، تیش مادر مایلی برای نامزد محبوبش نوشته است “هزار بار بله”….

تیش پس از رابطه با پدر مایلی سایرس در 23 نوامبر 1992 مایلی را به دنیا آورد و در 28 دسامبر 1993 با بیلی ری ازدواج کرد. در سال 1994 تیش دومین فرزند خود را به نام برایسون سایرس (برادر مایلی) به دنیا آورد. آورده شده

در سال 2000، او پنجمین فرزند و سومین فرزند مشترک خود را با پدر مایلی سایرس، نوح سایرس (خواهر مایلی) به دنیا آورد.

تیش در سال های 2010 و 2013 چندین بار از پدر مایلی درخواست طلاق داد، اما آنها رابطه خود را احیا کردند و در نهایت تیش برای آخرین بار در سال 2018 از پدر مایلی درخواست طلاق داد.

در نوامبر 2022 (سال گذشته) او رابطه خود را با “دومینیک پرسل” تایید کرد و ساعاتی پیش نامزدی خود را با ستاره فرار از زندان تایید کرد (این دومین ازدواج تیش پس از ازدواج با پدر مایلی است).

نامزدی مادر «مایلی سایرس» با بازیگر فرار از زندان! اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.