سریال مهمانخانه رمانتیک بررسی و معرفی سریال مهمانخانه عاشقانه کره ای. اندلرن

سریال مهمانخانه رمانتیک بررسی و معرفی سریال مهمانخانه عاشقانه کره ای.  اندلرن

در این مطلب به معرفی سری مهمانسرای عاشقانه سری کره ای می پردازیم. در ادامه با اندلرن همراه باشید که داستان و بازیگران سریال عاشقانه مهمان خانه را به نمایش می گذارد.

مهمانخانه رمانتیک یک سریال درام کره ای به کارگردانی کیم جونگ مین و با بازی شین یون، ریون، جونگ گان جو و کانگ هون است. The Secret Romantic Guesthouse در 20 مارس 2023 در SBS نمایش داده شد.

داستان سریال عاشقانه مهمان خانه مخفی.

یون دان به عنوان کوچکترین دختر خانواده از زندگی راحت برخوردار بود، اما دیگر نه. او نان آور خانواده اش است و مسافرخانه ایهواون را اداره می کند. مهمانان Ihwawon Inn دانشمندانی هستند که برای شرکت در امتحان به هانیانگ آمده اند. یک روز یک اتفاق غیرمنتظره زندگی آنها را تکان می دهد. یون دان اوه اگر بتواند لی سئول، پسر ارشد ولیعهد را پیدا کند، این شانس را دارد که بدهی Yihwaon Inn را بپردازد. یون دان اوه، کانگ سون، کیم شی یول و جونگ یو ها سعی می کنند پسر ولیعهدی را که 13 سال پیش ناپدید شده بود، پیدا کنند.

زمان پخش سریال کره ای عاشقانه مهمانخانه.

سریال کره ای مهمان خانه رمانتیک دارای 18 قسمت است و هر دوشنبه و سه شنبه ساعت 22:00 به وقت کره شمالی پخش می شود. همچنین برای پخش در Wavve در کره جنوبی و Viki و Viu موجود است.

بیشتر بخوانید: بهترین سریال های علمی تخیلی کره ای معرفی 10 سریال کره ای تخیلی

بازیگران سریال مهمان خانه عاشقانه مخفی

در ادامه با بیوگرافی بازیگران سریال مهمان خانه عاشقانه کره ای همراه باشید.

شین یه اون (یه یون شین) که در سریال عاشقانه مهمان خانه نقش یون دان او را بازی کرد

سریال مهمانخانه رمانتیک کره ای / سریال مهمان خانه رمانتیک

Shin Ye Eun بازیگر سریال عاشقانه مهمان خانه در 18 ژانویه 1998 در سوکچو کره به دنیا آمد. او ابتدا کار خود را به عنوان یک کارآموز شروع کرد و به عنوان بازیگر در سریال اینترنتی “A-Teen” شروع به کار کرد. شین یئون اولین نقش اصلی خود را در «او روان سنجی است» بازی کرد. او همچنین به عنوان یکی از MC های اصلی «بانک موسیقی» KBS ظاهر شد. او برنده جایزه بهترین بازیگر زن جدید در جوایز درام KBS 2020 برای سریال “Myo, Secret Boy” شد.

بیشتر بخوانید: لیست سریال های پزشکی کره ای بهترین سریال های پزشکی کره ای

ریو در (ریون) بازیگر نقش کانگ سون در سریال کره ای مهمان خانه عاشقانه مخفی

زمان پخش سریال کره ای عاشقانه مهمانخانه.

Ryeon که در Wansan-gu، Jeonju، Jeollabuk-do به دنیا آمد، Go Yeon-hwan یکی دیگر از بازیگران سریال Secret Romantic Guest House است. او از گروه هنرهای نمایشی دانشگاه سئوکیونگ با گرایش بازیگری فارغ التحصیل شد. او اولین بازیگری خود را در درام “دمای عشق” در سال 2017 انجام داد.

بیشتر بخوانید: عاشقانه کالج فیلم کره ای | فیلم های مدرسه کره ای

جونگ گون جو (جونگ گان جو) با بازی جونگ یوها

بازیگران سریال عاشقانه مخفی مهمانخانه / زمان پخش سریال کره ای عاشقانه مهمانخانه

جونگ گان یکی دیگر از بازیگران اصلی سریال Secret Romantic Guest House است. او قبل از ورود به برنامه های تلویزیونی در سریال های مختلف اینترنتی بازی کرده است. او یکی از بازیگران اصلی فیلم تو فوق العاده (2019) بود. او همچنین در MV برای آهنگ “I like you” از DAY6 بازی کرد. در آگوست 2019، او JYP Entertainment را ترک کرد و به Blossom Entertainment پیوست.

بیشتر بخوانید: سریال مشابه سریال کره ای بهترین پسران گل

کانگ هون (کانگ هون) بازیگر نقش کیم سی یول در سریال عاشقانه مهمان خانه

بازیگران زن سریال مهمان خانه عاشقانه مخفی

کانگ هون یکی از بازیگران سریال عاشقانه مهمان خانه npio Entertainment است. او در دانشگاه سوون در رشته تئاتر و سینما تحصیل کرد و اولین بازیگری خود را در سریال درام تحت وب “Office Watch” در سال 2017 انجام داد. او برنده بهترین بازیگر جدید مرد در جوایز MBC 2021 شد.

بیشتر بخوانید: برنامه های تلویزیونی با بازی لی مین هو

هان چه آه (چای آه هان) بازیگر نقش هوا ریونگ

سری مهمان خانه عاشقانه مخفی

هان چاه آه یکی از بازیگران مهمانسرای رمانتیک مخفی در نقش ریونگ است. او اولین بازیگری خود را در سال 2006 با حضور در موزیک ویدیوی آهنگی از سون هو یانگ انجام داد. سپس در سال 2007، او برنده جایزه در نمایش واریته Fantasy Couple شد. در طول مدت حضورش در Fantasy Couple، او همچنین در چندین برنامه تلویزیونی دیگر بازی کرد. اولین درام تلویزیونی او در سال 2008 به نام کوکیری بود.

در سال 2009 در برنامه تلویزیونی Style ظاهر شد. سال بعد، او در نمایش دیگری به نام قطعا همسایه ها و من به عشق ایمان دارم در سال 2011 ظاهر شد. با این حال، تا سال 2012 بود که حرفه بازیگری او واقعاً رونق گرفت. او در اولین فیلم خود به نام The King of XXX-Kissing بازی کرد. نقش او در سریال قهرمان بسیار مورد تحسین قرار گرفت. نمایش دیگری در سال 2012، نقاب عروس، مورد استقبال طرفداران قرار گرفت و او را تبدیل به یک ستاره با حسن نیت کرد. برنامه او، همسران اوهلا، طرفداران زیادی پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: معرفی سریال کره ای ذهن زیبا

هیونوو (هیون وو) بازیگر سریال عاشقانه مهمان خانه ها در نقش شاه

سریال مهمان خانه رمانتیک / سریال خانه مهمان عاشقانه مخفی

هیون وو یکی دیگر از بازیگران سریال کره ای خانه مهمان رمانتیک مخفی است. او بیشتر برای بازی در مجموعه تلویزیونی «پاستا» و سریال کمدی «من در چئونگدام دونگ زندگی می کنم» شناخته می شود. در سال 2009، هیون وو، لی جونگ وو و نو مین وو گروه پروژه کی پاپ “24/7” را تشکیل دادند که تک آهنگ “24 ساعت در روز، 7 روز هفته” را منتشر کرد و مدت کوتاهی پس از آن منحل شد. هیون وو همچنین از سال 2010 تا 2011 میزبان بانک موسیقی بود.

بیشتر بخوانید: بازیگران سریال پیشنهاد کسب و کار

لی می دو (کار من را بخوانید) از بازیگران سریال مهمانخانه عاشقانه مخفی در نقش ناه جو دائک

سریال خانه مهمان عاشقانه مخفی

لی می دو یکی از بازیگران درام کره ای مهمان خانه رمانتیک مخفی تحت رهبری J, Wide-Company است. او در دانشگاه هانیانگ در رشته سینما و نمایشنامه تحصیل کرد و اولین بازیگری خود را در سال 2004 در فیلم «استودیو باله» انجام داد. او همچنین در سال 2012 وارد عرصه تلویزیون شد. در سال 2015 به دلیل بازی فوق العاده خود به عنوان یکی از 22 سارق سال در اولین جشنواره دزدان صحنه جایزه دریافت کرد.

بیشتر بخوانید: بازیگران سریال دهان لق معرفی بازیگران سریال کره ای Big Mouth 2022

اوه مرد سوک (اوه مرد سوک) به عنوان جانگ ته هوا

خانه مهمان رمانتیک مخفی / سریال کره ای مهمان خانه عاشقانه مخفی

اوه مای سوک یک بازیگر مهمان خانه رمانتیک است. اولین بازیگری او در درام فاوست در سال 1999 بود، اما او بیشتر به خاطر بازی در نقش جانگ تاک گی در فیلم مرد تاکستانی شناخته می شود. در سال 2001 با طراح لباس جو سانگ کیونگ ازدواج کرد که از او یک دختر دارد، اما آنها از هم جدا شدند. . پس از 6 سال در می 2007. اوه من-سئوک در سال 2009 در سریال درام Jolly Widows بازی کرد. او در این درام نقش بیوه ای را بازی می کند که همسرش را در یک تصادف قایق از دست می دهد.

در سال 2017 گزارش شد که او با فردی که سلبریتی نبود رابطه دارد. این زوج در اوایل سال 2018 ازدواج کردند و این خبر بعداً توسط آژانس Nice Person Company در ژوئن 2018 فاش شد.

بیشتر بخوانید: بازیگران پنت هاوس: جنگ در زندگی

آخرین کلمه؛ سری مهمان خانه عاشقانه مخفی

در این مطلب به معرفی و بررسی تاریخچه سریال مهمانخانه عاشقانه سری کره ای می پردازیم. همچنین به طور خلاصه به معرفی بازیگران سریال مهمان خانه عاشقانه می پردازیم. نظر شما در مورد سریال عاشقانه مهمان خانه چیست؟ نظرات خود را در مورد سریال مهمانخانه رمانتیک با ما در میان بگذارید.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.