خبر اتهام آزار جنسی دو بازیگر معروف مرد ایرانی تایید شد!

خبر اتهام آزار جنسی دو بازیگر معروف مرد ایرانی تایید شد!

حبیب رضایی و مهدی کوشکی از ترانه علیدوستی و شبنم فرشادجو پس از افشاگری‌ها در جنبش May You علیه دو بازیگر مرد ایرانی شکایت کردند.

به گزارش صبح به نقل از سینما نوین; حبیب رضایی و مهدی کوشکی از ترانه علیدوستی و شبنم فرشادجو پس از افشاگری‌ها در جنبش May You علیه دو بازیگر مرد ایرانی شکایت کردند.

حالا شبنم فرشادجو پس از انتشار رای دادگاه نوشت:

«در پی شکایت حبیب رضایی و مهدی کوشکی از اینجانب، شبنم فرشادجو، ترانه علیدوستی و بابک کریمی به همراه چند تن دیگر از هنرمندان، به اتهام افترا، توهین و نشر کذب به شعبه چهارم بازپرسی دادسرای فرهنگ و رسانه احضار شدم. .

موضوع شکایت مربوط به پست من با موضوع عدم حمایت از متهم به خشونت و آزار جنسی بود که منتشر کرده بودم و دوستان دیگر بازنشر کرده بودند.

بازپرس همه ما را احضار کرد، اگرچه به دلیل عدم حضور در ایران نتوانستم شخصاً دلایلم را توضیح دهم، اما خوشبختانه دوستان دیگری در دادسرا حاضر شدند و دلایل و مدارک خود را به تفصیل ارائه کردند و بازپرس نیز تحقیقات دقیقی انجام داد که منجر به قرار منع تعقیب صادر شد.

البته باز هم شاکیان به دستور صادره اعتراض کردند، اما حکم صادره در دادگاه نیز به نفع ما تایید شد و همه از اتهامات، تهمت و توهین تبرئه شدیم.

یعنی ما به حبیب رضایی و مهدی کوشکی غیر واقعی و باطل نسبت ندادیم و فقط واقعیت را بیان کردیم.

در جلسات دفاعیات به پرونده سابق کوشکی در تئاتر نیز اشاره شد و از دخترانی که توسط کوشکی مورد آزار جنسی و لفظی قرار گرفتند و به عنوان شاهد در دادگاه حاضر شدند تشکر می کنم. با تشکر از علیدوستی و بابک کریمی برای بازنشر. من حامی قربانیان آزار و اذیت هستم.

ترانه علیدوستی در واکنش به کامنت های شبنم فرشاد جو با انتشار مطلبی نوشت: از سر بریدن ترسیدیم، در مجالس عاشقی نرقصیدیم…

خبر اتهام آزار جنسی دو بازیگر معروف مرد ایرانی تایید شد! اولین بار در صبح. ظاهر شد.