تصاویر/ شیرین نون. در دنیای واقعی چگونه به نظر می رسد؟

تصاویر/ شیرین نون.  در دنیای واقعی چگونه به نظر می رسد؟

ندا قاسمی بازیگر نقش شیرین در سریال نون. او با این سریال شهرت زیادی به دست آورده است.

به گزارش صبح ندا قاسمی مانند دیگر بازیگران زن در زندگی واقعی خود تیپ و استایل متفاوتی نسبت به سریال های تلویزیونی دارد.

تعدادی از عکس های او را اینجا مرور کرده ایم.

ندا قاسمی شیرین نون.  در دنیای واقعی اینگونه است.

ندا قاسمی: جذابیت نون خ درگیری فریبرز و سلمان بر سر ازدواج با شیرین است!

بازیگر نقش شیرین در سریال نون خا حضور خود در این سریال را یک فرصت دانست و گفت: مردم دوست دارند ماجرای ازدواج شیرین ادامه پیدا کند.

ایرنا: ندا قاسمی بازیگر شیرین سریال نون خ و یکی از دختران نورالدین خانزاده است که به یکی از شخصیت های اصلی فصل سوم این سریال تبدیل می شود و بسیاری از اتفاقات مهم داستان حول محور او می چرخد.

قاسمی متولد و بزرگ شده کرمانشاه است اما در حال حاضر ساکن تهران است. او حضور و بازی در سریال نون خا را تجربه جالبی می داند و تاکید می کند که بازی در این سریال فرصت های جدیدی به بازیگران جوان استانی داده است.

او همچنین یکی از دلایل جذابیت سری سوم نون خ را درگیری های فریبرز و سلمان بر سر ازدواج با شیرین می داند.

قاسمی تصریح می کند که اگر ازدواج شیرین با یکی از این دو قطعی می شد، بسیاری از جدال ها و بحث های جذاب داستان بین این دو شخصیت شکل نمی گرفت.

بازیگر سریال نون خا همکاری با کارگردانی چون سعید آقاخانی را از دیگر جذابیت های حضور در این سریال عنوان می کند و تاکید می کند آقاخانی فرصتی را برای هر بازیگری فراهم کرده تا توانایی های خود را نشان دهد.

نوشته تصاویر/ شیرین نون. در دنیای واقعی چگونه به نظر می رسد؟ اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.