همسر سابق «جانی دپ» برای همیشه هالیوود را ترک کرد!

همسر سابق «جانی دپ» برای همیشه هالیوود را ترک کرد!

امبر هرد بازیگر 37 ساله و همسر سابق بازیگر معروف جانی دپ برای همیشه هالیوود را ترک کرده و به مادرید می رود.

به بازیگرها – امبر هرد 37 ساله پس از طرد شدن از سوی سینماگران و طرفداران تصمیم گرفته است هالیوود را به مقصد مادرید ترک کند.

به گزارش گروه ترجمه صبح، امبر هرد، بازیگر آمریکایی و همسر سابق جانی دپ، بی سر و صدا هالیوود را ترک کرد و به همراه اونا، دخترش به اسپانیا نقل مکان کرد.

به گفته یکی از دوستان نزدیک امبر هرد: «او به زبان اسپانیایی مسلط است و در آنجا خوشحال است. امبر می تواند دخترش را در اسپانیا به دور از سر و صدا داشته باشد. “جنجال های بزرگ هالیوود.”

دوست نزدیک و منبع همچنین توضیح داد: «فکر نمی‌کنم امبر عجله‌ای برای بازگشت به کار یا هالیوود داشته باشد.

با این حال احتمالاً زمانی که صلاح بداند برای پروژه های مناسب به هالیوود بازخواهد گشت.» البته نمایندگان امبر هرد هنوز بیانیه ای درباره این خبر منتشر نکرده اند.

این بازیگر خانه اش را در کالیفرنیا فروخت و به اسپانیا نقل مکان کرد!

شایان ذکر است که امبر هرد خانه خود را در دره یوکا، کالیفرنیا در جولای 2022 به قیمت 1.1 میلیون دلار فروخت.

از آن زمان، امبر هرد زمان زیادی را در اسپانیا گذرانده است. ستاره «آکوامن» اکتبر گذشته در سواحل پالما د مایورکا دیده شد. او همچنین در حال بازی با دخترش، اونا، 2 ساله، در یک پارک کودکان در اسپانیا دیده شد.

امبر هرد تا حد زیادی تنها فرزند خود را که از طریق رحم اجاره ای در ژوئیه 2021 به دنیا آمد، از انظار عمومی دور نگه داشته است. آ

درخواست امبر هرد برای نقل مکان به اسپانیا تقریبا یک سال پس از محاکمه او و همسر سابق جانی دپ مطرح شده است.

جانی دپ 59 ساله در سال 2019 یک شکایت 50 میلیون دلاری علیه امبر هرد تنظیم کرد. او در این شکایت ادعا کرد که امبر هرد در مورد خشونت و بدرفتاری دروغ گفته است و فقط این دروغ را گفته است تا بعد از طلاق پول بیشتری به دست آورد.

همسر سابق «جانی دپ» برای همیشه هالیوود را ترک کرد! اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.