وضعیت عجیب «آناهیتا همتی» در خارج از کشور/عکس

وضعیت عجیب «آناهیتا همتی» در خارج از کشور/عکس

آناهیتا همتی تصویری عجیب از خود در کشور با ظاهری متفاوت منتشر کرد.

به گزارش صبح به نقل از فانیگما، آناهیتا همتی بازیگر محبوب و سرشناس کشورمان عکسی دو نفره با برادرش در خارج از کشور را با ظاهری متفاوت به اشتراک گذاشت.

صحبت های ناراحت کننده آناهیتا همتی در مورد نامزدش

سه سالی که قلب‌هایمان با هم می‌تپید، لذت‌بخش‌ترین و درخشان‌ترین دوران زندگی‌ام بود، اگر «مرگ» ما را از هم جدا نمی‌کرد، دوباره دوران بازنشستگی‌مان را با هم می‌گذراندیم.

“عشق” تو با صداقت، مهربانی و ملایمت بارزترین ویژگی تو بود و من بیش از همه به تو مدیون یادگیری مهارت های زندگی هستم.

تأثیر شما در زندگی من آنقدر زیاد بوده است که تا زمانی که زنده هستم در رفتار و کردارم مشهود است، با شما رشد کردم و عشق واقعی را آموختم.

چشمانم را می چرخانم، تو را در تمام قسمت های زندگیم می بینم، حتی گاهی اوقات در کوچکترین و معمولی ترین چیزهای زندگی، مانند خوردن میوه ای که دوست داری، یا رنگ مورد علاقه ات، یا بویی که دوست داری، موسیقی و فیلم مورد علاقه ات. ، سفر، دریا و جنگل… بوی اسطوخودوس و…

سال هشتاد و دو تا هشتاد و شش نقطه طلایی زندگی من به حساب می آید، چیزی شبیه رویا، بسیار زیبا و درخشان.

امروز تولد توست که خاطرات زیبای من مثل فیلم از جلوی چشمانم می گذرد، اشک هایم روی گونه هایم جاری می شوند، درد و زخم بی جایی در قلبم هرگز خوب نمی شود.

«وضعیت عجیب آناهیتا همتی» نوشته خارج از کشور/ عکس اول صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.