بازیگر بالیوودی با قید وثیقه از پرونده مواد مخدر در امارات آزاد شد!

بازیگر بالیوودی با قید وثیقه از پرونده مواد مخدر در امارات آزاد شد!

«کریسان پریرا» بازیگر 27 ساله بمبئی که اول آوریل در فرودگاه شارجه به دلیل حمل مواد مخدر توسط پلیس دستگیر شده بود، آزاد شد!

صبح وکیل و خانواده کریسان پریرا تایید کردند که او با قرار وثیقه از زندان مرکزی شارجه آزاد شده است.

به گزارش گروه ترجمه صبح، این بازیگر 27 ساله مقیم بمبئی در 1 آوریل در فرودگاه شارجه پس از کشف مواد مخدر در فنجانی که او به همراه داشت توسط پلیس دستگیر شد.

وکیل وی در دبی گفت: ما درخواست وثیقه دادیم و دادستان ها وثیقه را پذیرفتند، پاسپورت او تا پایان پرونده حفظ می شود، آنها درخواست دیگری برای تامین امنیت نکردند.

او به دلیل عدم دست داشتن در پرونده مواد مخدر و همکاری با پلیس برای دادن اطلاعات، قرار وثیقه صادر کرد.»

گفته می‌شود که این بازیگر هندی توسط دو مرد فریب خورده و به امارات متحده عربی سفر کرده تا برای یک سریال هالیوودی که در دبی فیلمبرداری می‌شود تست بازیگری بدهد.

او گفت که دقایقی قبل از پرواز بمبئی به شارجه، از او خواسته شد که یک جایزه با خود حمل کند.

خانواده وی می گویند زمانی که شخصی به فرودگاه شارجه رسید و فردی را که قرار بود ملاقات کند، پیدا نکرد، نگران شدند و به او توصیه کردند به پلیس برود و گزارش دهد که جام را با خود از هند آورده است.

پلیس بمبئی این افراد را که گفته می شود در پوشش استعدادیابی ظاهر شده بودند، پس از شکایت خانواده پریرا دستگیر کرد.

پرمیلا پریرا، مادر این بازیگر گفت: ما با او صحبت کرده ایم، او بسیار خوشحال است. کریسان احساساتی بود، اشک می ریخت و می گفت که می خواهد پا به هند بگذارد. او به ما گفت: وقتی به خانه برسم حالم خوب می شود.

پلیس بمبئی در بیانیه ای اعلام کرد که یکی از این افراد خانواده را می شناخت و برای آزادی کریسان در شارجه 8 میلیون روپیه (997700 دلار) درخواست کرده بود.

پلیس بمبئی گفت: «درست قبل از پرواز، یک جایزه طلایی رنگ به او داده شد که از او خواسته شد به عنوان یادگاری حمل کند.

وکیل وی گفت که قرار است هفته آینده جلسه رسیدگی شود تا گزارش آزمایشگاهی داروها در دسترس باشد.

داشتن بیش از 100 گرم قاچاق مواد مخدر محسوب می شود و می تواند منجر به حبس ابد و جریمه حداقل 500000 درهم شود. اتباع خارجی محکوم به جرایم مرتبط با مواد مخدر پس از گذراندن دوران محکومیت خود از کشور اخراج می شوند.

بازیگر بالیوودی با قید وثیقه از پرونده مواد مخدر در امارات آزاد شد! اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.