تعداد زیادی تشریفات مجلل عروسی برای خواننده!

تعداد زیادی تشریفات مجلل عروسی برای خواننده!

سیا خواننده و ترانه سرای معروف 47 ساله تصمیم خود را برای مجرد ماندن برای همیشه شکست و در مراسمی باشکوه با دن برنارد ازدواج کرد.

صبح – سیا خواننده 47 ساله استرالیایی مراسم عروسی مجلل خود را در خانه طراحان معروف دولچه و گابانا برگزار کرده است!

سیا خواننده پاپ در مراسمی خصوصی در ویلا اولیوتا با دن برنارد ازدواج کرد.

ویلا اولیوتا خانه طراحان مشهور ایتالیایی استفانو دولچه و دومنیکو گابانا است.

سیا برای مراسم عروسی خود یک لباس صورتی با یقه بلند و آستین بلند انتخاب کرد.

موهای این خواننده بالای سرش جمع شده بود و توری با گلدوزی صورتی صورتش را پوشانده بود.

شوهر سیا هم کت و شلوار آبی روشن با پاپیون و کفش مشکی پوشیده بود.

قبل از انتشار عکس های عروسی این خواننده، هویت نامزدش مخفی نگه داشته شد.

عکس های این مراسم مجلل نشان می دهد که سیا قبل از بله گفتن از پله ها به سمت محل برگزاری عروسی بالا می رود. کورتنی کارداشیان، فرزند ارشد خانواده کارداشیان-جنر و همسر موزیسینش تراویس بارکر سال گذشته مراسم ازدواج خود را در این مکان برگزار کردند.

عروسی مجلل سیا و دن برنارد

تلاش این خواننده برای مخفی نگه داشتن زندگی خصوصی اش!

یکی از اولین حضورهای عمومی سیا با دن برنارد در اولین نمایش داستان وست ساید در دسامبر 2021 بود. جایی که آنها لباس های همسان پوشیدند تا هویت دن برنارد را پنهان کنند.

در دو سال پس از آن، کیت ایزوبل فورلر که نه بار نامزد جایزه گرمی شده است، در چندین موقعیت مختلف با مرد مرموز خود دیده شده است.

سیا قبلا از سال 2014 تا 2016 با اریک آندرس لانگ ازدواج کرده بود. این خواننده چند سال پس از جدایی از این مستندساز، از برنامه های خود برای مجرد ماندن برای همیشه خبر داد.

او در مصاحبه ای با مجله GQ در ژانویه 2020 گفت: “تصمیم گرفتم تا آخر عمر مجرد باشم. اخیراً دو پسر را به فرزندی قبول کردم. دیگر زمانی برای روابط عاطفی ندارم.”

این خواننده زن در سال 1398 دو پسر 18 ساله را به فرزندخواندگی پذیرفت که بر اساس گزارش صبح امروز این دو پسر در حال رسیدن به سن قانونی و اخراج از بهزیستی بودند. سیا بعداً فاش کرد که از صحبت عمومی در مورد فرزندانش پشیمان است.

او در آگوست 2020 گفت: “وظیفه من این است که از آنها محافظت کنم و در مورد آنچه در زندگی آنها می گذرد صحبت نکنم.”

 

نوشته شده توسط بسیاری از مراسم عروسی مجلل، بانوی خواننده! اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.