سریال کره ای bora deborah نقد و بررسی داستان و بازیگران سریال Deborah wiki

سریال کره ای bora deborah نقد و بررسی داستان و بازیگران سریال Deborah wiki

بو را! دبورا یک سریال کره ای کمدی-عاشقانه است. در این مطلب به بررسی تاریخچه و ارائه بیوگرافی بازیگران سریال کره ای بورا دبورا می پردازیم. با اندلرن همراه باشید.

دبورا توسط لی ته جون و سئو مین جاگ کارگردانی شده است. از بازیگران سریال کره ای بورا دبورا می توان به یو این نا در نقش اصلی به همراه یون هیون مین، جو سانگ ووک، هوانگ چان سونگ و پارک سو جین اشاره کرد.

Bo Ra Deborah اولین بار در 12 آوریل 2023 از ENA پخش شد. Bora Deborah هر چهارشنبه و پنجشنبه ساعت 9:00 شب به وقت کره جنوبی پخش می شود. دبورا برای پخش در Amazon Prime Video در مناطق انتخاب شده در دسترس است.

داستان سریال کره ای بورا دبورا

یون بورا نویسنده است و با نام مستعار دبورا کار می کند. او نویسنده کتاب پرفروش عشق است و به عنوان مربی دوستیابی نیز شناخته می شود. او به عنوان یک مربی دوست یابی، کلمات معروف زیادی را به زبان آورده و همدردی مردم را جلب کرده است. یون بورا نیز مانند دبورا صادق، شوخ و محبوب بین خانم ها است. مانند یون بو را، همه چیز برای او متفاوت است. او در جریان Bo Ra Deborah با لی سو هیوک درگیر می شود.

لی سو هیوک به عنوان برنامه ریز پست کار می کند. او مردی غیرقابل پیش بینی است. گاهی نسبت به زنان مهربان و پرشور است، اما گاهی بی تفاوت و سرد. عشق برای او بسیار سخت است. او دبورا را دوست ندارد که به نظر می رسد همه چیز را در مورد عشق می داند، اما به طور غیرمنتظره ای عاشق او می شود و با تغییری در زندگی اش مواجه می شود.

در همین حال هان سانگ جین مدیر عامل شرکت انتشارات جینری است. او دوست نزدیک و شریک تجاری لی سو هیوک است. هان سانگ جین شوخ، باهوش و مهربان است. همه آنها آن را دوست دارند. او ترجیح می دهد یک سبک زندگی آزاد را به جای یک رابطه عاشقانه عمیق حفظ کند.

بیشتر بخوانید: لیست سریال های پزشکی کره ای بهترین سریال های پزشکی کره ای

بازیگران سریال کره ای بورا دبورا

در ادامه این مطلب با معرفی بازیگران زن بو را همراه باشید! دبورا

A Na (خواهد در na) بازیگر نقش دبورا در سریال بورا دبورا

سریال Bo Ra Deborah / بازیگران سریال کره ای Bo Ra Deborah

یو این نا بازیگر و دی جی کره جنوبی و یکی از بازیگران زن سریال دبورا است. یو در 16 سالگی به عنوان کارآموز خواننده در سال 1998 به یک آژانس سرگرمی پیوست و تقریباً عضوی از یک گروه دختر شد. او پس از 11 سال و پنج آژانس مختلف، نتوانست به شهرت برسد. یو گفت که در به خاطر سپردن حرکات رقص مورد نیاز خوانندگان کی پاپ مشکل داشت و پس از هشت ساعت تمرین در روز، شش روز در هفته، از تبدیل شدن به یک بت منصرف شد.

در سال 2006، یون به عنوان بازیگر به YG Entertainment پیوست. او اولین بازی خود را در سال 2009 به عنوان نقش مکمل در کمدی High Kick Through the Roof انجام داد. او به عنوان بازیگر نقش اول در «Queen In Hyun’s Man» به شهرت رسید که منجر به نقش مکمل در فیلم موفق «عشق من از ستاره‌ها» شد. یو RJ برای برنامه KBS Cool FM “Let’s Crank Up the Volume” بود که بالاترین رتبه رادیویی را دارد. Yoo In Na در سریال Bo Ra! دبورا نقش بورا را بازی می کند.

بیشتر بخوانید: فیلم کره ای کالج عاشقانه فیلم های مدرسه کره ای

یون هیونمین (یون هیون مین) بازیگر نقش لی سو هیوک در سریال دبورا

بازیگران زن سریال بورا دبورا / سریال دبورا

یون هیون مین بازیکن سابق بیسبال اهل کره جنوبی است که تبدیل به بازیگر شده است. پس از فارغ التحصیلی از دبیرستان Cheongwon در سال 2005، یون در سال 2006 یک بازیکن بیسبال برای هانوی ایگلز و خرس های دوسان بود. او پس از تماشای “جستجوی کیم جونگ ووک” عاشق صحنه شد و در سال 2007 ورزش را رها کرد تا اکت را شروع کند. شخصیت اصلی نمایش موزیکال «بدری بهار».

یون بعداً وارد درام های تلویزیونی شد و اولین بازیگری خود را در درام OCN “Joseon Mystery Detective Jeong Yak-Yong” انجام داد. یون اولین نقش اصلی خود را در درام خانوادگی My Daughter Geum Sa Wol در سال 2015 بازی کرد. او پس از بازی در درام جنایی “تونل” به شهرت بیشتری دست یافت. او یکی از بازیگران زن سریال بورا دبورا در نقش لی سو هیوک است.

بیشتر بخوانید: مجموعه تکالیف بعد از مدرسه

پارک سو جینسوجین پارک) بازیگر نقش لی یو جونگ در سریال کره ای بورا دبورا

بازیگران سریال دبورا / سریال کره ای بورا دبورا

پارک سو جین خواننده، ترانه سرا و بازیگر اهل کره جنوبی است. او یکی از اعضای گروه دخترانه کی پاپ “Girl’s Day” است که از سال 2019 در وقفه بوده است. او در ژانویه 2019 از Dream T Entertainment خارج شد. در 19 مارس 2019، ظهر، مشخص شد که آنها یک قرارداد امضا کرده اند. قرارداد انحصاری با سوجین. پارک یکی از بازیگران سریال بورا دبورا در نقش لی یو جونگ است.

بیشتر بخوانید: سریال بدون توقف مروری بر تاریخچه و بیوگرافی بازیگران سریال های بدون توقف

جو سانگ ووک (جو سانگ ووک) به عنوان Han Sangjin

    سریال کره ای بو را دبورا / Bo Ra Deborah Series

جو سانگ ووک یکی از بازیگران فیلم Bora Deborah است. او بیشتر برای نقش‌هایش در حماسه نسلی «Ghoul»، درام جنایی «TEN Special Affairs Team»، کمدی رمانتیک «The Tricky Single Lady» و «Birth of a Beauty» شناخته می‌شود. او تا آخرین قسمت این سریال در سال 2013 یکی از بازیگران ثابت برنامه ورایتی شو “شرایط مردان” بود.

در 28 مارس 2016، آژانس او ​​تأیید کرد که او با همبازی خود در «وسوسه پر زرق و برق»، Cha Ye Ryeon قرار می‌گیرد. آنها در 25 مه 2017 ازدواج کردند. آنها در 30 ژوئیه 2018 صاحب اولین فرزندشان دختر شدند.

بیشتر بخوانید: سریال کره ای اصلی

کیم یه جیکیم یه جی) از بازیگران سریال بورا دبورا در نقش یون بو می

سری Bo Ra!  دبورا / دبورا بازیگران

کیم یه جی یکی از بازیگران زن سریال Inyeon Entertainment Deborah است. او اولین بازیگری خود را در سال 2019 در “دفترچه خاطرات یک دادستان” انجام داد. او همچنین در موزیک ویدیوهای مختلف (M/V) مانند “Let’s Just Sing” (2020) از Willow و “Hate Love Songs” جین مینهو (2021) بازی کرد.

بیشتر بخوانید: سریال مهمانخانه رمانتیک بررسی و معرفی سریال عاشقانه مهمانخانه کره ای.

هوانگ چان سونگ (هوانگ چان سونگ) در نقش نوح جو هوان

سریال بورا / زمان پخش سریال کره ای بورا دبورا

هوانگ چان سونگ که با نام چانسونگ نیز شناخته می شود، خواننده، ترانه سرا، رپر و بازیگر اهل کره جنوبی است. او عضو گروه پسر کره ای 2PM است که در سال 2008 شروع به کار کرد. در 15 دسامبر 2021 اعلام شد که هوانگ ازدواج خواهد کرد و نامزدش اولین فرزندشان را باردار است.

هوانگ اعلام کرد که قرارداد خود را با JYP Entertainment در ژانویه 2022 پایان خواهد داد. در 3 مارس 2022، او قراردادی انحصاری با L’July Entertainment امضا کرد. در 26 جولای 2022، آژانس او ​​اعلام کرد که چانسونگ پدر شده است. هوانگ یکی از بازیگران سریال کره ای بورا دبورا در نقش نوآ جو هوان است.

بیشتر بخوانید: بازیگران سریال پیشنهاد کسب و کار

آخرین کلمه؛ سریال دبورا

در این مطلب به بررسی تاریخچه و معرفی بازیگران سریال بورا دبورا می پردازیم. نظر شما در مورد سریال کره ای Bora Deb.Rae چیست؟ کدام بازیگر زن سریال دبورا را دوست دارید؟ نظرات خود را در مورد سریال Bo Ra Deborah با ما در میان بگذارید.