این بازیگر اعتراف کرد که تعداد فالوورهایش او را آزار می دهد!

این بازیگر اعتراف کرد که تعداد فالوورهایش او را آزار می دهد!

«آل فانینگ» بازیگر مطرح هالیوود در مصاحبه ای فاش کرد که تعداد فالوورهای اینستاگرام باعث حذف او از یک فیلم بسیار مهم شده است.
است!

بامداد – پس از انتشار مصاحبه آل، بسیاری از طرفداران دنیای ابرقهرمانی با انتشار توییت هایی مدعی شدند که «ال فانینگ» برای ایفای نقش «فنیکس فورس در مردان ایکس» هدف قرار گرفته است.

زیرا در سال 2017، «سوفی ترنر» در مصاحبه ای با پورتر مدعی شد که تعداد فالوورهای اینستاگرام او را به بخشی از یک پروژه سینمایی بسیار بزرگ تبدیل کرده است.

به گزارش گروه ترجمه صبح، وی در پاسخ به این سوال که آیا علاقه ای به پیوستن به فرانچایز استودیوهای بزرگ سینمایی دارد و این موضوع به او فشار آورده است؟

من برای پیوستن به دنیای ابرقهرمانانی مانند مارول، جنگ ستارگان و… احساس فشار نمی‌کنم که می‌تواند مفید باشد یا برعکس، آینده حرفه‌ای بازیگران را به خطر بیندازد و به همین دلیل، کمی است. ترسناک.

در گذشته یک بار سعی کردم برای یک نقش ابرقهرمانی تست بازیگری بدهم، البته هرگز به شما نمی گویم چه فیلمی بود، اما یک پروژه سینمایی بسیار بزرگ بود که متاسفانه من را حذف کرد. فالوورهای من در اینستاگرام بودند.

وی در ادامه گفت: برای بازی در یک پروژه سینمایی بسیار بسیار بزرگ تست بازیگری دادم، رقابت بین من و دختر دیگری بود، او فوق العاده با استعداد است و در مقایسه با من بازیگر بسیار بهتری است، اما من تعداد فالوورهای بیشتری نسبت به من داشتم. او.” و بالاخره نقش به من رسید!

می دانم که اصلاً منصفانه نیست، اما اکنون به بخشی از صنعت سینما تبدیل شده است.”

این بازیگر اعتراف کرد که تعداد فالوورهایش او را آزار می دهد! اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.