عکس/ “جنی” بلک پینک و “تهیونگ” بی تی اس!

عکس/ “جنی” بلک پینک و “تهیونگ” بی تی اس!

شرکت های دو گروه معروف BTS و Black Pink بیانیه های جداگانه ای در مورد شایعه رابطه عاطفی جنی و تهیونگ منتشر کردند.

به بازیگرها- شرکت های معروف «HIB» و «YG» در مورد شایعات اخیر درباره بت های معروف خود با یک خبرنگار مصاحبه کرده اند.

به گزارش گروه ترجمه صبح، شایعه رابطه عاطفی جنی از بلک پینک و تهیونگ از BTS سالهاست که در بین طرفداران کی پاپ و این گروه مطرح شده است.

اما پس از دیدن این دو بت در کنار هم، این شایعات جنجالی دوباره شروع شده است.

حالا شرکت های Hyb و YJ به فیلم ها و عکس های سفر این دو بت به پاریس پاسخ داده اند که باعث شایعات بیشتر در مورد رابطه عاطفی تهیونگ و جنی شده است.

در 17 می، ویدئوهایی از این دو بت منتشر شد. این عکس ها و فیلم ها ظاهرا این دو بت معروف را در یک قرار عاشقانه در پاریس، پایتخت فرانسه به تصویر می کشد.

این در حالی است که جنی برای حضور در جشنواره فیلم کن در فرانسه به سر می برد و تهیونگ برای همکاری با برند معروف CELINE در این کشور به سر می برد.

تصاویر منتشر شده از جین و تهیونگ

قرار عاشقانه آقا و خانم آیدل در پاریس!

در ویدئویی که یک عکاس ساکن پاریس به اشتراک گذاشته، این دو ستاره دست در دست هم در خیابان های پاریس قدم می زنند.

در این ویدیو مدیر برنامه این دو بت پشت سر آنها دیده می شود.

کاربران اینترنتی همچنین اشاره کرده اند که این دو بت در این ویدئو با همان لباس هایی که در آن روز پوشیده بودند دیده می شوند.

در ابتدا، هر دو شرکت شایعات را نادیده گرفتند و آنها را نادیده گرفتند. با این حال، در 18 می، شرکت های هایب و YJ پس از تماس یک خبرنگار در مورد این شایعات، به این وضعیت پرداختند.

بر اساس اخباری که این خبرنگار نوشته این شرکت ها هنوز بیانیه رسمی منتشر نکرده اند اما در مورد این شایعات به صورت مبهم صحبت کرده اند.

در این خبر به نقل از سخنگویان این دو شرکت آمده است: این مسائل مربوط به زندگی خصوصی هنرمندان است بنابراین ما هیچ اطلاعی نداریم.

با این حال، با توجه به سابقه این دو شرکت در انتشار اظهاراتی در مورد شایعات، این پاسخ مبهم دور از انتظار نیست.

شرکت YJ معمولاً هرگز بیانیه روشنی در مورد مسائل زندگی خصوصی بت های خود منتشر نمی کند. شرکت Hib همچنین به دلیل اظهارات مبهم خود شناخته شده است.

توضیح عکس/ “جنی” از BLACKPINK و “تهیونگ” از BTS! اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.