پخش تصاویر ناصر ملک مطیعی از تلویزیون صدای پسرش را درآورد!

پخش تصاویر ناصر ملک مطیعی از تلویزیون صدای پسرش را درآورد!

پسر ناصر ملک مطیعی به پخش تصاویر پدرش از تلویزیون پس از فوت وی به شدت واکنش نشان داد.

به گزارش صبح به نقل از روزیاتو; به تازگی مجموعه مستندی با عنوان خانه های نورانی با محوریت ترویج و ترویج روزه سنتی ایرانی در مناسبت های خاص از شبکه مستند سیما پخش شده است.

این مستند در روزهای گذشته تصاویری از ناصر ملک مطیعی بازیگر پیش از انقلاب را همراه با صحبت هایی از دوستان و چهره های سرشناس درباره او پخش کرد. اما با واکنش شدید امیرعلی ملک مطیعی فرزند این بازیگر فقید که بعد از انقلاب ممنوع الکار شد.

من راضی نیستم، حتی یک فریم از پدرم را از رادیو و تلویزیون خود پخش کنید!

امیرعلی ملک مطیعی فرزند این بازیگر در بخشی از یادداشت خود در واکنش به این اتفاق و با اشاره به جلوگیری از پخش دو مصاحبه ناصر ملک مطیعی در صداوسیما نوشت:

چطور شد که تصویر ناصر ملک مطیعی را زمانی که زنده بود و نفس می کشید و منتظر دیدن صحبت هایش از تلویزیون بود پخش نکردید؟! اسمشو نگفتی؟!

حالا که فوتش را تایید کردی، عکسش را پخش می کنی؟! من به عنوان فرزند ناصر ملک مطیعی، به عنوان کسی که شاهد اشک های ناصر ملک مطیعی به دلیل برخورد سنگدلانه تلویزیون و رادیو ملی بودم، راضی نیستم که حتی یک فریم از پدرم را از تلویزیون و رادیو خود پخش کنید!

با خودت فکر نکن که حالا که مال تمکین نمی کند به نفع خودمان مصادره کنیم! نه! تو نمی توانی! ناصر ملک مطیع «تو» نبود! با “مردم” بود. از «تو» نبود! از “مردم” بود…

اگر امروز زنده بود با «مردم» بود نه با «شما»! اگر به آن دو برنامه آمده، به عشق «مردم» آمده، به احترام «مردم» آمده است نه به خاطر «شما».

تنها فیلم ناصر ملک مطیعی بعد از انقلاب

در سال 1395 ممانعت از پخش دو مصاحبه ناصر ملک مطیعی در دو برنامه «مردان و شما» و «دورهمی» جنجال های زیادی را به همراه داشت. و مدیران صدا و سیما دلیل این تصمیم را عدم تایید حضور وی دانستند; مصاحبه هایی که بعد از شش سال پخش نشد.

ناصر ملک مطیعی پس از 35 سال دوری از سینمای ایران سرانجام در سال 1392 در فیلم نقش نگار ساخته علی عطشانی بازی کرد.

این تنها حضور او در اکران سینما پس از انقلاب بود، به جز بازی کوتاهش در فیلم برزخیها ساخته ایرج قدری که نامش در تیتراژ فیلم نیامده بود که باعث ناامیدی او شد.

مطلب پخش تصاویر ناصر ملک مطیعی از تلویزیون، صدای پسرش را درآورد! اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.