نقد و بررسی داستان و بازیگران سریال نمی توان به مرد اعتماد کرد اندلرن ترکی

نقد و بررسی داستان و بازیگران سریال نمی توان به مرد اعتماد کرد اندلرن ترکی

در این مطلب به بررسی سریال ترکی Erkege Guven Olmaz می پردازیم و همچنین به معرفی بازیگران سریال می پردازیم. با اندلرن همراه باشید.

سریال ترکی جدید 2023 “You Can’t Trust The Crowd” یکی از جدیدترین سریال های درام رمانتیک ترکیه ای به کارگردانی DOĞA CAN ANAFARTA است. این سریال به سری EGO نیز معروف است. فصل 1 سریال Ego برای اولین بار در 5 ژانویه 2023 از شبکه FOX ترکیه پخش شد.

تاریخچه سریال ترکی نمیشه به مرد اعتماد کرد.

الیف و ارهان نامزد هستند و یکدیگر را بسیار دوست دارند و بزرگترین انتظار آنها از ازدواج خوشبختی و ساختن خانه ای شاد است. زندگی آنها با ورشکستگی و فریب آرهان مختل می شود و ارهان با بدهی هنگفتی روبرو می شود. آرهان این خبر را در یک سفر کاری دریافت کرد و این خبر زندگی او و الیف را زیر و رو می کند. گرچه این بدهی که بازپرداخت آن غیرممکن است، زندگی آن ها را به یک کابوس تبدیل کرده است، اما با پیشنهاد رئیس آرهان، زندگی آنها شکل دیگری می گیرد.

بازیگران سریال ترکی نمیشه به مرد اعتماد کرد.

در این قسمت بیوگرافی بازیگران سریال ترکی به مرد نیسی تیشمات کرد را ارائه می دهیم.

بیشتر بخوانید: فیلم جدید ترکی 2023 بهترین فیلم های ترکی سال 2023

ملیسا اصلی پاموک (ملیسا اصلی پاموک) بازیگر نقش سیبل در سریال نمی توان به مرد اعتماد کرد

و بررسی داستان و بازیگران سریال نمی توان به.webp

ملیسا مین پاموک بازیگر، مدل و مسابقه زیبایی ترکیه است که در 2 ژوئن 2011 عنوان دوشیزه ترکیه را به دست آورد. پاموک تاج را از Gizem Memic، برنده Miss Turkey 2010 پذیرفت. اما بعداً برای تمرکز بر حرفه مدلینگ خود ترک تحصیل کرد. او همچنین عنوان “بهترین مدل در حال ظهور” را در بهترین مدل ترکیه 2009 به دست آورد.

ملیسا یکی از بازیگران زن سریال نمی توانی به مردی اعتماد کنی، ترکی است، به زبان های ترکی، انگلیسی، هلندی و آلمانی مسلط است و کمی فرانسوی صحبت می کند. او مدلینگ را از 14 سالگی شروع کرد. ملیسا که اهل استانبول است، در مسابقه دوشیزه ترکیه که در نمایشگاه TIM استانبول در تاریخ 2 ژوئن 2011 برگزار شد، شرکت کرد و عنوان دوشیزه ترکیه 2011 را به دست آورد و به عنوان نماینده رسمی کشورش در مسابقه Miss Universe 2011 برزیل شرکت کرد. .

بیشتر بخوانید: سریال ترکی Kingship معرفی بهترین سریال های ترکی

آلپرن دویمیزا (آلپرن دویماز) بازیگر نقش آرهان در سریال نفس

1684643885 234 نقد و بررسی داستان و بازیگران سریال نمی توان به.webp

آلپرن دویماز یکی از بازیگران سریال بی مرد جماعت نسیما تیدم کارده ترکی متولد 3 نوامبر 1992 در آنکارا ترکیه است. او بازیگری است که برای فیلم های تابستان گذشته (2021)، عزیزم کاراتای (2018) و زمهری (2020) شناخته شده است. او از سال 2020 با کبرا کلکته ازدواج کرده است.

بیشتر بخوانید: سریال گل جمال معرفی بازیگران سریال ترکی Gülcemal

رویای دمیر بولوترویای ابر آهنی را ببینید) در نقش الیف در سریال ایگو ترکی

1684643885 170 نقد و بررسی داستان و بازیگران سریال نمی توان به.webp

Rüya Demirbulut یکی از بازیگران سریال The Man You Can’t Trust است که برای Tek Yürek (2019)، زندگی و فیلم های Erşan Kuneri (2022) و سریال EGO – Erkege Güven Olmaz (2023) شناخته شده است.

بیشتر بخوانید: مجموعه نامه خداحافظی ترکی

احمد کایاکسون (احمد کایاکسن) بازیگر نقش تنجی در سریال «به مرد جماعت نمی شود اعتماد کرد».

1684643885 89 نقد و بررسی داستان و بازیگران سریال نمی توان به

احمد کایاکسن در 27 سپتامبر 1988 در استانبول ترکیه به دنیا آمد. او بازیگری است که برای برگن (2022)، ساقدوش‌ها برای همیشه (2022) و مارمولک دوباره متولد شده (2016) شناخته می‌شود. او در سریال ترکی EGO نقش تونجا را بازی کرده است.

بیشتر بخوانید: بررسی داستان و بازیگران سریال ترکی هر چه بادآباد.

هولیا گلشن (هولیا گلسن) بازیگران سریال ترکی اگو در نقش سوکران

1684643885 454 نقد و بررسی داستان و بازیگران سریال نمی توان به

Hülya Gülşen Irmak (زاده ۱۴ سپتامبر ۱۹۶۵ در آنکارا) بازیگر تئاتر، فیلم و سریال تلویزیونی ترکی است. هولیا گلشن که در سال 1362 پس از بازی در تئاترهای خصوصی مختلف وارد تئاتر دولتی شد، به مدت 28 سال هنر خود را در این موسسه اجرا کرد. در سال های 1992-1993، این بازیگر که با سریال تلویزیونی Ferhunde Hanımlar بر کریستال سفید وارد شد، به طور متناوب در فیلم ها و سریال های تلویزیونی شرکت کرد.

Hulia Gulshan یکی از بازیگران زن سریال Erkege Guven Olmaz است که علاوه بر صداپیشگی، مربی و بازیگر از جولای 2012 در سریال Keşanlı Ali حضور داشته است.این هنرمند در 16 آگوست 2022 دچار خونریزی مغزی شد. . .

بیشتر بخوانید: نقد و بررسی و معرفی بازیگران سریال کان چیچکلری (کان چیچکلری)

تن اورهان (اورهان تن ماهی) بازیگر نقش برهان در سریال ترکی «به مرد نمی توانی اعتماد کنی».

1684643885 226 نقد و بررسی داستان و بازیگران سریال نمی توان به.webp

تونا اورهان در 21 ژانویه 1966 در آلمان به دنیا آمد. او بازیگری است که با فیلم‌های «جادوگر» (۱۳۸۵)، «وارشت ماده‌ای» (۱۳۸۹) و «چلگی چنگی» (۱۳۹۰) شناخته می‌شود. او یکی از بازیگران سریال EGO در نقش برهان است.

بیشتر بخوانید: به بازیگران من گوش کن به معرفی بازیگران سریال گوش کن.

داریا بشرلر (دریا بسلرلر) بیگم بازیگر سریال های ترکیه ای برای نقش بیگم قابل اعتماد نیست

1684643885 408 نقد و بررسی داستان و بازیگران سریال نمی توان به.webp

Derya Beserler در 23 آوریل 1985 در ازمیر، ترکیه به دنیا آمد. او بازیگر و نویسنده ای است که با سریال های افک تفک سینایتلر (2017)، کوزگون (2019) و سریال ملکه شب (2016) و ایگو ترکی شناخته می شود.

نمی توان به بازیگران دیگر اعتماد کرد.

  • عزیز کنر اینان در نقش ظفر
  • ناز ساینر در نقش صنم
  • امیرهان دونمز در نقش آردا
  • آیا سرتاچ آدالیه در نقش صمد
  • توپراک کیویلسیم در نقش برکای
  • Erdal Küçükkömürcü در نقش طاهر

بیشتر بخوانید: سریال ترکی ملکه (Kraliçe). معرفی بازیگران سریال ملکه ترکیه

آخرین کلمه؛ سریال ترکی به مرد نمیشه اعتماد کرد

در این مطلب به بررسی سریال ترکی و معرفی بازیگران سریال می پردازیم. نظر شما در مورد سری EGO چیست؟ نظرتون رو در مورد سریال ترکی بگید نمیشه به مرد اعتماد کرد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.