عکس/ پریناز ایزدیار با ظاهری جدید در جمع!

عکس/ پریناز ایزدیار با ظاهری جدید در جمع!

عکس جدیدی از پریناز ایزدیار یا خانمی که شباهت زیادی به او دارد در یک مکان عمومی منتشر شده است.

به گزارش صبحگاهی پریناز ایزدیار که در این تصویر با یکی از هوادارانش عکس گرفته است تنها کلاه حجابی بر سر دارد.

بررسی بازی های فیلم جلسه خصوصی

کارگردان در چیدمان بازیگران و انتخاب بازیگران موفق عمل کرده است و به جز ایمان (برادرش) بقیه توانسته اند پس از این آزمون سخت تماشاگران را تحت تاثیر قرار دهند.

پریناز ایزدیار بازیگر نقشی مشابه سامیه (ابد و یک روز) موفق شده دختر فداکار یک خانواده فقیر را از زاویه ای دیگر به گونه ای بازسازی کند که کمتر نشانه ای از سامیای سرنوشت ساز در آن فیلم ببینیم و با عشق معصومش به آن دختر رنجور رنگ دیگری می بخشد. ببخش

هوتن شکیبا که در سال های اخیر انتخاب اول کارگردانان برای ایفای نقش عاشقان جوان بوده است، اینجا کار سخت تری دارد و در اولین سکانس ها تنها با تکیه بر صدا و ذکاوت پرشور خود و خود پروانه را مجذوب خود می کند. عجیب و غریب

وقتی توانست قلاب عشقش را با چهره ای جذاب که سبیل به آن اضافه می کرد در دل پروانه بگیرد، خود را به عنوان یک آقا تحصیل کرده معرفی کرد که پشت میله ها مرتکب اشتباه شد.

بنابراین مخاطب همواره در صحت رفتار عاشقانه او تردید دارد.

پیام احمدی نژاد با تاثیر کلام و شخصیت کاریزماتیک خود، کامران بیراهامی آفریده و نادر فلاح با وجود کلیشه های نقش همچنان جذاب هستند و مخاطب را با خود همراه می کنند.

سیاوش چراغی پور که همیشه نقش آدم های خاص را بازی می کرد ریسکش را پس داده و در نقش پدر یک زندانی قابل قبول است.

ریما رامین فر با گریم مناسب توانست زنی از طبقه پایین را باور کند که برای رهایی از گذشته خود دست به هر کاری می زند.

توضیح عکس/ پریناز ایزدیار با ظاهری جدید در جمع! اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.