عکس/ فرار شباهت عجیب بازیگر زن به جوانی متهم بی بی!

عکس/ فرار شباهت عجیب بازیگر زن به جوانی متهم بی بی!

عکسی جالب از دوران جوانی شهربانو موسوی بازیگر نقش بی بی در سریال خاطره انگیز «متهم فرار» منتشر شده است.

به گزارش صبح ؛ عکس های جوانی شهربانو موسوی شباهت زیادی به آشا محرابی دیگر بازیگر سینما و تلویزیون دارد.

آشنایی با شهربانو موسوی

آی فیلم: «سیده شهربانو موسوی» متولد 10 میزان (مهر) 1339 هجری قمری در فارس بازیگر سینما و تلویزیون ایران است.

وی فارغ التحصیل لیسانس ادبیات شد و فعالیت خود را از سال 1368 با حضور در تئاتر آغاز کرد و سپس پس از تست بازیگری وارد صدا و سیمای شیراز شد و به عنوان صداپیشه کودک در رادیو مشغول به کار شد.

در سال 1361 پس از تست بازیگری توانست در نقش کوتاهی در سریال «وارث» ایفای نقش کند، سپس در سال 1382 با فیلم «خوابگاه دختران» به کارگردانی «محمدحسین لطیفی» وارد عرصه بازیگری شد.

نقطه عطف

خانم موسوی در سال ۱۳۸۲ در سریال «جایزه بزرگ» به کارگردانی «مهران مدیری» ایفای نقش کرد که این روزها از شبکه آی فیلم ۲ در حال پخش است.

وی در سال 1363 با حضور در سریال متهم فراری به کارگردانی رضا عطاران به اوج شهرت رسید.

شهربانو موسوی درباره شخصیت «بی بی» در سریال «متهم فراری» چین گفت: بی بی زنی مهربان است. برای اینکه این موضوع در او دیده شود و از عبارات معمولی (مادرشوهر) فاصله بگیرد و نقش یکنواختی نداشته باشد، علاوه بر غرغرهای بی بی، خنده هایی به او زدم تا کمی سرزنده به نظر برسد. و نه عبوس

توضیح عکس/ شباهت عجیب بازیگر زن به جوانی متهم بی بی فرار کرد! اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.