معرفی داستان و بازیگران سریال بازگشت از لبه چین اندلرن

معرفی داستان و بازیگران سریال بازگشت از لبه چین اندلرن

سریال بازگشت از پرتگاه چینی یکی از جدیدترین سریال های کشور چچن است. در این مطلب به بررسی تاریخچه و معرفی بازیگران سریال چینی Edge of the Abyss می پردازیم. با اندلرن همراه باشید.

سریال چینی Back From the Brink بر اساس رمانی به همین نام نوشته Jiulo Feixiang ساخته شده است. این سریال به طور مشترک توسط سانگ هو و ژنگ شیائیو کارگردانی شده است. ژانر سریال چینی در آستانه عاشقانه، فانتزی، درام و تاریخی است. این سریال از 9 می 2023 پخش خواهد شد.

تاریخچه سریال چینی بازگشت از لبه پرتگاه

در خلاصه داستان سریال Edge of the Abyss باید گفت که بیست سال پیش استخوان و سینوس تیانیائو توسط معشوقش Swing رهبر فرقه گوانگان پاره شد. او قسمت های مختلف بدن خود را با قدرت پنج عنصر مهر و موم کرد. به طور تصادفی، روح تیانیائو ده سال پیش از مهر فرار کرد. او می دانست که استخوان اژدهایش در یک دریاچه در یک روستا مهر و موم شده است، بنابراین از جسد پسری که به تازگی مرده بود مراقبت کرد و منتظر فرصتی برای بازیابی استخوان اژدها بود.

ظاهر یانهویی به او امید می دهد. معلوم شد که یانهویی یک فلس اژدها دارد که از قلبش محافظت می کند، به این معنی که او دارای خون اژدها در داخل آن است که می تواند به تیانیائو کمک کند تا مهر و موم را بشکند. تیانیائو شروع به استفاده از یانهویی برای جستجوی سایر قسمت های بدن خود می کند. یانهویی سعی می کند فرار کند، اما به جای فرار، بیشتر و بیشتر به تیانیائو نزدیک می شود.

تیانیائو همچنین تحت تأثیر یانهویی است که چندین بار زندگی خود را برای محافظت از او به خطر انداخته است. همانطور که بیشتر و بیشتر از گذشته او فاش می شود، یانهویی پیوند ناگسستنی بین خود و تیانیائو را کشف می کند. منشا ترازو اژدها که از قلب او محافظت می کند، رابطه بین استادش، لینگشیائو و سوینگ… در اسرار بیشتری پیچیده شده است. داستان جذاب سریال چینی لبه پرتگاه شما را مجذوب خود خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: سریال بدون توقف مروری بر تاریخچه و بیوگرافی بازیگران سریال های بدون توقف

بازیگران سریال بازگشت از لبه پرتگاه

بازیگران زن سریال «در لبه پرتگاه چین» از قوی ترین بازیگران چینی هستند که در ادامه به معرفی آنها می پردازیم. با ما بمان.

نئو است (نئونئو) بازیگر تیانیائو در سریال چینی Edge of the Abyss

بازیگران سریال Return of the China Abyss

هو مینگهائو بازیگر، خواننده و مدل چینی است. هو در پکن متولد شد. او اولین عضو گروه پسر چینی Fresh بود، اما در سال 2016 آن را ترک کرد تا حرفه بازیگری خود را دنبال کند. او محبوب ترین نماد در جوایز مد iFENG 2016 بود. در سال 2017، در دومین جوایز طلایی رسانه گودو، برای بازی در دوره کامبرین برنده محبوب ترین بازیگر (مجموعه وب) شد. در سال 2018، در جوایز Weibo، برنده جایزه هنرمند سال شد.

در همان سال او در دوازدهمین دوره جوایز ویدئو استار تنسنت به عنوان امیدوارترین بازیگر تلویزیون شناخته شد. بازی او در The Lost Tomb 2: Explore With The Note برای او نامزدی بهترین بازیگر مرد را در چهارمین جشنواره فیلم و تلویزیون چین در غنچه طلایی ۲۰۱۹ به ارمغان آورد. در 17 دسامبر 2019، او برنده “جایزه نماد مد” در مراسم انتخاب مد IFENG شد. او با آژانس رسانه ای هسونگ قرارداد امضا کرده است.

بیشتر بخوانید: نقد و بررسی داستان و معرفی بازیگران سریال چینی برانگیز

ژویه (ژو شما) بازیگر نقش یانهویی در سریال بازگشت به لبه پرتگاه

بازگشت از سریال لبه پرتگاه.

زو ی یکی از بازیگران سریال بازگشت از لبه پرتگاه و خواننده چینی است. در سال 2016 از بخش نمایش آکادمی فیلم پکن فارغ التحصیل شد. در سال 2019، ژو یه اولین بازیگری خود را در فیلم درام جوانان “روز بهتر” انجام داد. او در مراسم افتتاحیه بیست و هشتمین جوایز خروس طلایی شرکت کرد و یکی از ۳۲ بازیگر پروژه بازیگران جوان کانال فیلم چین بود.

او در سال 2019 نامزد بهترین بازیگر زن در فیلم سینمایی ام کانال چین (CCTV-6) شد. در سال 2020، او نامزد بیست و هفتمین جوایز هوآدینگ، چهاردهمین جوایز فیلم آسیایی و سی و سومین جایزه خروس طلایی بهترین بازیگر نقش مکمل زن شد. در سال 2021، او برنده بهترین بازیگر زن سال در شب فیلم Weibo 2021 و بهترین بازیگر زن در جایزه Wenrong 2021 شد.

بیشتر بخوانید: سریال کره ای اصلی

یانگ رون (یانگ رانگ) بازیگران زن سریال چینی لبه پرتگاه در نقش سو ینگ

بازیگران سریال چینی Edge of the Abyss

یانگ رونگ بازیگر چینی متولد بائوشان، یوننان است. در سال 1992، در سن 11 سالگی، برای تحصیل در رشته رقص در مدرسه هنر یوننان ثبت نام کرد. دو سال بعد، او در مدرسه فیلم و تلویزیون شی جین دانشگاه شانگهای بازیگری خواند. در سال 1997 در سن 16 سالگی در آکادمی تئاتر شانگهای پذیرفته شد و در آنجا در رشته بازیگری تحصیل کرد و در سال 2001 فارغ التحصیل شد.

او اولین بازی خود را در سال 2000 در فیلم «تیغ» انجام داد و از آن زمان تاکنون در فیلم ها و سریال های محبوب بسیاری بازی کرده است. او بیشتر برای نقش‌هایش در سریال‌های تلویزیونی محبوب افسانه لو ژن (2013)، شمشیرزن (2013)، قهرمانان کندور (2014)، بانو و دروغگو (2015)، خاطره گمشده شناخته می‌شود. او یکی از بازیگران فیلم Back From the Brink as Swing است.

بیشتر بخوانید: مجموعه تکالیف بعد از مدرسه

ریلی وانگ (رایلی وانگ) از بازیگران فیلم Return from the Edge of the Abyss در نقش شیائو شنگ

از لبه عقب انداخته شود

رایلی وانگ خواننده، بازیگر و دی جی تایوانی-کانادایی است. او در تایوان به دنیا آمد. خانواده او در ده سالگی به کانادا مهاجرت کردند و او بیشتر دوران نوجوانی خود را در آنجا گذراند. در سال 2012، وانگ در یک مسابقه مدلینگ در ونکوور مقام دوم را کسب کرد. رایلی در سال 2014 به SpeXial پیوست و از چهار عضو اصلی آن به 12 عضو افزایش یافت.

او در 25 آگوست 2017 اعلام کرد که پس از فسخ قرارداد گروه پسران را ترک خواهد کرد. در سال 2017، او اولین بازی خود را در درام “Long For You” انجام داد. او یکی از بازیگران سریال چینی Return from the Abyss می باشد که در نقش بای شیائوشنگ بازی می کرد.

بیشتر بخوانید: سریال مهمانخانه عاشقانه

چن شینیو (چن شینیو) بازیگر Xian Jhe

جدول پخش سریال چینی لبه پرتگاه

چن شینیو بازیگر و مدل چینی است. او از موسسه هنرهای تجسمی شانگهای، دانشگاه فودان فارغ التحصیل شد. چن در شانگهای به دنیا آمد. در سال 2011، چن در بازی رقابتی WCG Showgirl “Team Blood” شرکت کرد و قهرمانی را به دست آورد و در فینال WCG2011 چین کمک کرد.

چن در سال ۲۰۱۴ در سریال چینی «استاد بزرگ» بازی کرد و وارد صنعت سینما و تلویزیون شد. او یکی از بازیگران برجسته چینی در نقش جیان جی است.

بیشتر بخوانید: سریال کره ای بورا دبورا بررسی داستان و بازیگران سریال دبورا

خاویر (زو شما) از بازیگران سریال چینی بازگشت از لبه پرتگاه در نقش فنگ کیان ژائو

Return of the Brink سری

ژو یه، متولد سیچوان، چین، خواننده چینی است. در ماه مه 2018، او به عنوان یکی از اعضای گروه Awaken-F که توسط OACA Entertainment نمایندگی می شد، شروع به کار کرد.

او در سال 2020 در نمایش زنده ماندن “ما جوان هستیم” شرکت کرد و مقام پنجم را کسب کرد. ژائو ی یکی از بازیگران سریال چینی بازگشت از لبه پرتگاه در نقش فنگ کیان ژائو می باشد.

بیشتر بخوانید: بررسی داستان و معرفی بازیگران سریال کره ای دکتر جان

آخرین کلمه؛ سریال چینی لبه پرتگاه

در این مطلب به معرفی داستان و بررسی بازیگران سریال چینی Return from the Edge of the Abyss می پردازیم. نظر شما در مورد سریال Return to the Brink چیست؟ چه بازیگری را در این سریال دوست دارید؟ تجربه تماشای سریال چینی بر لبه پرتگاه را برای ما بنویسید.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.