سلبریتی هایی که بیش از ۷ فرزند دارند!

سلبریتی هایی که بیش از ۷ فرزند دارند!

آیا می دانستید ایلان ماسک 10 فرزند دارد و رابرت دنیرو پدر 7 فرزند است؟ با ما بمان.

به گزارش صبح به نقل از روزیاتو; بسیاری از مردان مشهور پدر شدن را تجربه کرده اند. اما برخی از ستارگان مرد نه تنها در کار خود به جایگاه بالایی دست یافته اند، بلکه خانواده ای بزرگ با فرزندان زیاد ساخته اند.

رابرت دنیرو: 7 فرزند

در آوریل 2023، رابرت دنیرو هفتمین فرزند خود را به دنیا آورد، دختری به نام جیا، که اولین فرزند مشترک او با شریک زندگی خود، تیفانی چن است.

دنیرو از 3 همسر سابقش بچه دارد. یک پسر و دختر، الیوت و هلن گریس، از همسر سابقش گریس هایتاور، دوقلوهای جولیان و آرون از شریک سابقش توکی اسمیت، و یک پسر و دختر، رافائل و دارنا، از همسر اولش، دایان ابوت.

دنیرو دارنا را به فرزندی پذیرفت، زیرا او دختر ابوت از رابطه قبلی است.

جود شماره: 7 فارسند

جود لاو نیز مانند دنیرو در سال 2023 صاحب هفتمین فرزندش شد که دومین فرزند مشترک او با همسرش فیلیپا کوهن است. لاو برای اولین بار در سال 1996 پدر شد، زمانی که از همسرش سعدی فراست صاحب فرزند شد.

او 3 فرزند دیگر از فراست به نام های رافرتی، آیریس و رودی دارد. لاو بعدها از رابطه کوتاهش با سامانتا برک صاحب دختری به نام سوفیا شد. ششمین فرزند لاو در سال 2015 به دنیا آمد که حاصل رابطه کوتاه او با کاترین هاردینگ بود.

جود نو 7 فارسند درد

کوین کاستنر: 7 فرزند

کوین کاستنر در مجموع 7 فرزند دارد. او لیلی و جو را از همسر سابقش سیندی سیلوا، لیام از بریجت رونی، و کیدن وایت، هایس لوگان و گریس آیوری را از آخرین همسرش کریستین بامگارتنر دارد. کاستنر و بامگارتنر در می 2023 از هم جدا شدند.

الک بالدوین: 8 فرزند

بالدوین ها یک خانواده بزرگ هستند. الک بالدوین از همسر فعلی خود هیلاریا بالدوین 7 فرزند دارد که آخرین آنها در سال 2022 به دنیا آمد. اویک همچنین از همسر اول خود کیم بسینجر که یک مدل است به نام ایرلند بالدوین و متولد 1995 یک فرزند دارد.

استلان اسکاشگرد: 8 فرزند

استلان اسکاشگارد یکی از موفق ترین خانواده های هالیوود را دارد.

الکساندر، بیل و گوستاو از 8 فرزند او بازیگران سرشناسی هستند و در سریال های «دروغ های کوچک بزرگ» و «وایکینگ ها» و فیلم ترسناک «آن» به ایفای نقش پرداخته اند.

6 فرزند اول اسکاشگورد از همسر اولش، می، و 2 فرزند آخر از همسر فعلی او، مگان اورت هستند.

استلان اسکاشگرد 8 فرزند دارد

مل گیبسون: 9 فرزند

خانواده مل گیبسون در سال 1980 با تولد دخترش، هانا، از همسرش، رابین دنیس مور، شروع به گسترش کردند.

این زوج سابق 6 فرزند دیگر از جمله پسرشان میلو گیبسون داشتند که راه پدرش را دنبال کرد و بازیگری را دنبال کرد.

مل گیبسون پس از جدایی از رابین دنیس مور، رابطه کوتاه مدتی با اوکسانا گریگوریوا داشت که مادر هشتمین فرزندش شد.

پس از جدایی آنها در سال 2010، گیبسون با روزالیند راس آشنا شد و در سال 2017 با او نهمین فرزند خود، لارس جرارد را به دنیا آورد.

ادی مورفی: 10 فرزند

ادی مورفی 10 فرزند از 5 زن دارد. اولین فرزند او، اریک، در سال 1989 و آخرین فرزند او در سال 2018 به دنیا آمد.

مورفی در مورد درس هایی که از پدر شدن آموخته می گوید: «یاد گرفتم که اگر فرزندان خود را اولویت اول خود قرار دهید، هرگز اشتباه بدی مرتکب نشده اید.

ایلان ماسک: 10 فرزند

خانواده ایلان ماسک از سال 2002، زمانی که او اولین فرزندش را به دنیا آورد، پسری به نام نوادا، که متاسفانه تنها در 10 هفتگی درگذشت، پیوسته در حال گسترش بوده است.

پس از آن، ماسک و همسرش در آن زمان، جاستین ویلسون، برای لقاح مصنوعی رفتند و در نهایت در سال 2004 دوقلو و در سال 2006 صاحب سه قلو شدند.

ماسک بعداً در سال 2020 با خواننده گریمز صاحب پسری شد و دختر آنها در سال 2022 به دنیا آمد.

با این حال، بین سال‌های 2020 تا 2022، ماسک مخفیانه یک دوقلو دیگر از یکی از مدیران ارشد یکی از شرکت‌هایش داشت.

نوشته شده توسط افراد مشهوری که بیش از 7 فرزند دارند! اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.