خبر جدیدی از «جواد عزتی» شنیده شد!

خبر جدیدی از «جواد عزتی» شنیده شد!

سریال طنز «سه دونگ سه دونگ» به کارگردانی شهید احمدلو از شبکه آی فیلم پخش می شود.

به گزارش بازیگرها به نقل از خبرآنلاین: مجموعه «سه دونگ سه دونگ» از پنجشنبه 20 خرداد هر شب ساعت 19:00 از شبکه آی فیلم پخش می شود.

زنده یاد سیروس گرژستانی، محمد کاسبی، جواد عزتی، مرجانه گلچین، یوسف صیادی، عباس جمشیدی فر، اشکان اشتیاق، گیتی معینی، مریم معصومی، سیاوش مفیدی، سیروس ممننت، متین ستوده و… از جمله بازیگران این سریال کمدی هستند.

«سه دونگ سه دونگ» اولین بار در ماه رمضان 1389 از شبکه پنج سیما پخش شد.

این سریال به تهیه کنندگی محمد صالحیان روایتگر داستان نصرت عشقی (با بازی سیروس جرجستانی) است که سال هاست به همراه سه پسرش مسعود (جواد عزتی) نانوایی سنگک را در یکی از محله های قدیمی تهران راه اندازی می کند. ، محمود (عباس جمشیدی فر) و منصور (شور اشکان) در آنجا حکومت می کنند.

اما تنها سه دانگ از مغازه به نام او و سه دانگ دیگر متعلق به شریک و دوست قدیمی او پرویز (با بازی محمد کاسبی) است که 10 سال پیش از ایران مهاجرت کرده و اکنون در ایتالیا زندگی می کند.

پرویز پس از سال ها برای فروش سه سهم دونگ خود به ایران می آید و نصرت که برای این نانوایی زحمات زیادی را متحمل شده است به دنبال پولی است.

سه دونگ پرویز را خودش می خرد اما در این بین اتفاقاتی می افتد که زندگی او و خانواده اش را تحت تاثیر قرار می دهد و آنها هم تصمیم می گیرند به خارج از کشور مهاجرت کنند تا اینکه…

خبر جدیدی که از «جواد عزتی» شنیده شد! اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.