مصدومیت شدید و لغو کنسرت های «جانی دپ».

مصدومیت شدید و لغو کنسرت های «جانی دپ».

جانی دپ هنگام تبلیغ آخرین فیلمش «ژان دو بری» در جشنواره کن مجروح شد!

به بازیگرها – کنسرت های جانی دپ لغو شد! پزشک جانی دپ به او هشدار داده است که پس از مصدومیتش پرواز نکند.

به گزارش گروه ترجمه صبح، جانی دپ هنگام تبلیغ جدیدترین فیلمش به نام «ژان دو بری» در جشنواره کن، مچ پایش آسیب دید. پزشک این بازیگر از او خواسته تا استراحت مطلق داشته باشد.

جانی دپ به دلیل آسیب دیدگی مچ پا مجبور به تعویق تاریخ کنسرت آتی خود شد.

این خواننده قرار بود در 30، 31 می و 1 ژوئن با گروه خود، خون آشام هالیوود، متشکل از دپ، آلیس کوپر و جو پری از آئروسمیت اجرا کند.

با این حال، طرفداران برای دیدن اجرای گروه باید کمی بیشتر صبر کنند. دپ روز دوشنبه در اینستاگرام خود نوشت: «دوستان عزیزم، متاسفم که بگویم مچ پا شکسته است! پایم از حذف موهای زائد شروع به درد کرد، اما به مرور زمان بدتر شد

. چندین متخصص پزشکی به من توصیه کرده اند که در این زمان از هر گونه فعالیتی پرهیز کنم، بنابراین متاسفانه در حال حاضر نمی توانم سفر کنم.

من و بچه ها خیلی متاسفیم که نمی توانیم شما را در نیوهمپشایر، بوستون و نیویورک ملاقات کنیم. هر چند نترسید، قول می دهم برای همه شما یک نمایش شگفت انگیز در اروپا به ارمغان بیاوریم. باز هم صمیمانه عذرخواهی می کنم. با عشق و احترام.”

در حالی که برخی از هواداران به شدت ناامید شده اند، برخی دیگر برای جانی آرزوی بهبودی سریع کرده اند. آنها از جانی دپ خواستند که فقط به فکر بهبودی و استراحت باشد و حمایت خود را از این بازیگر نشان دادند.

مجروحیت شدید جانی دپ و لغو کنسرت ها اولین بار در صبح خوانده شد. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.