عکس/ عاشقانه تحسین برانگیز و دیدنی اسدالله یکتا و همسرش در کافه

عکس/ عاشقانه تحسین برانگیز و دیدنی اسدالله یکتا و همسرش در کافه

اسدالله یکتا بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون تصویری از قرار عاشقانه تحسین برانگیز خود با همسرش در یک کافه منتشر کرده است.

صبحگاه اسدالله یکتا 57 سال است که در سینما و تلویزیون بازی می کند. همانطور که خودش گفت اولین کارش فیلم کلید بهشت ​​بود که در سال 1345 بازی کرد.

او با وجود اینکه ۷۵ سال سن دارد، علاقه خود را به بازیگری از دست نداده و همچنان در تلاش است تا رضایت مخاطبان سینما و تلویزیون را جلب کند.

همین چند وقت پیش یکتا از تهیه کنندگان و کارگردانان خواست که نقشی را برای او در نظر بگیرند و او را به حاشیه نبرند.

این بازیگر پیشکسوت که همچنان بین مردم محبوبیت دارد به تازگی تصویری عاشقانه در کنار همسرش منتشر کرده است.

بخوانید: فیلم/حقایقی درباره حقوق نجومی بهروز و فردین از اسدالله یکتا

خاطرات اسدالله یکتا: درآمد سیگار فروشی بیشتر از سینما بود!

اسدالله یکتا بازیگر قدیمی سینمای ایران که به تازگی از ویروس کرونا بهبود یافته است با حضور فریدون جیرانی در برنامه کافه آپارات گفت: کارهای زیادی از بخت آزمایی تا قصابی انجام داده ام. چون پول نداشتم به ندرت سینما می رفتم و تفریحم در بچگی شب های جمعه به پارک می رفتم.

داشتم با مامان فردین بازی می کردم

او در این گفت و گو به ماجرای بازیگر شدنش اشاره می کند و می گوید: بعد از فوت عمویم در لاله زار قدم می زدم که یواشکی به تماشاخانه پارس رفتم و نمایش «آش، کاسه و ملاقه» را آنجا دیدم. رضا عبدی و نیکتاج صبری که مادر فردین بود در آن تئاتر بازی می کردند. مدیر تئاتر متوجه شده بود که من یواشکی وارد سالن شده ام، جلوی من را گرفت و گفت: تو خیلی آشغالی، نمی خواهی بازیگر شوی؟ بعد در همان تئاتر به من نقش داد. بعد از تئاتر پارس به تئاتر دهقان رفتم و از آنجا بیشتر دیده شدم. من در تمام تئاترهای لاله زار کار کردم.

اولین فیلم با بازی لیلا فروهر

اسدالله یکتا درباره اولین باری که جلوی دوربین رفت نیز می گوید: با معرفی صابر رهبر در فیلم مراد و لاله بازیگر شدم. در همین فیلم من هم هنگام پایین آمدن از تیر برق مجروح شدم و چانه ام پاره شد و خون همه جا را گرفته بود. قبل از انقلاب در حدود 70 فیلم بازی کردم و تقریباً با همه بازیگران سرشناس ایرانی آن زمان از جمله فردین و ملک مطیعی بازی کردم.

فردین یک آقا بود

یکتا درباره شخصیت فردین و ملک مطیعی افزود: فردین آقا بود و شخصیت داشت. ملک مطیعی هم شخصیت بدی نداشت. این بازیگر قدیمی درباره سینمای بعد از انقلاب نیز گفت: بعد از انقلاب کار نکردم و از ترس مصادره خانه سه طبقه ام در جاده شمیران آن را به شخصی دادم که سرم را هم کلاه گذاشت. بعد از انقلاب سیگار می فروختم و مردم به جای یک پاکت از من دو پاکت می خریدند که واقعاً بهتر از سینما بود.

اسم دخترانم را نمی گویم

این بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون درباره زندگی شخصی خود گفت: دو بار ازدواج کردم. من فقط دو سال با همسر اولم که شیرازی است زندگی کردم. الان از همسر دومم شش فرزند دارم. البته اسم دخترانم را نمی گویم که مردم متوجه اسمشان نشوند. یک نفر برای من خانه ای در تجریش خرید و بازیگرانی مثل اشکانی خطیبی و پریناز ایزدیار وسایل خانه را آماده کرده اند تا بتوانم زندگی آرامی داشته باشم و بعد از سال ها زندگی در ورامین به تهران و تجریش بیایم.

توضیح عکس/ عاشقانه تحسین برانگیز و دیدنی اسدالله یکتا و همسرش در کافه برای اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.