فیلم جدید بن افلک با بازی جنیفر لوپز دچار مشکل شد!

فیلم جدید بن افلک با بازی جنیفر لوپز دچار مشکل شد!

فیلم جدید بن افلک با بازی جنیفر لوپز، همسر آقای باریگر دچار اختلال شد!

صبح جدیدترین فیلم بن افلک با بازی همسرش جنیفر لوپز در حالت «تعلیق فیلمبرداری» است!

به گزارش گروه ترجمه صبح، فیلم جدید بن افلک با نام «غیرقابل توقف» با بازی همسر آقای باریگر دچار اختلال شد.

فیلم آینده بن افلک با بازی همسرش جنیفر لوپز در بحبوحه اعتصاب نویسندگان به حالت تعلیق درآمد.

انجمن نویسندگان آمریکا با اعتصاب خود بیشتر هالیوود را تحت تأثیر قرار داده است. فیلم جدید بن افلک 50 ساله نیز یکی از جدیدترین فیلم هایی است که تحت تاثیر قرار گرفته است.

این فیلم درباره زندگی کشتی گیر آنتونی روبلز است. او با یک پا به دنیا آمد و در سال 2011 قهرمان کشور شد.

جارل جروم نقش این ورزشکار را بازی خواهد کرد و جنیفر همسر بن نیز در این فیلم بازی خواهد کرد و بیلی گلدنبرگ کارگردانی فیلم را بر عهده دارد. شرکت بن، Artists Equity، که او با بازیگر همکارش مت دیمون اداره می‌کند، موفقیت جدیدی کسب کرده است.

طبق گزارش ها، ادامه فیلمبرداری Unstoppable از اواسط هفته در هاله ای از ابهام قرار داشت. سپس فیلمبرداری این پروژه به دلیل اعتصاب و اعتراض متوقف شد.

در حال حاضر مشخص نیست فیلمبرداری این فیلم چه زمانی از سر گرفته خواهد شد. گزارش ها حاکی از آن است که اگر این اعتصابات زودتر به پایان برسد، احتمالاً فیلمبرداری از سر گرفته می شود.

اعتصاب نویسندگان هالیوود مختل شد!

در همین حال، بسیاری از پروژه‌های هالیوود پس از اعتصاب انجمن نویسندگان آمریکا برای اولین بار پس از 15 سال در اوایل ماه مه، ضربه سختی خوردند. این اختلال بیش از یک ماه است که ادامه دارد.

گزارش ها حاکی از آن است که دلیل اصلی اعتصاب حمایت از دستمزدهای نامناسبی است که بسیاری از آنها دریافت می کنند. اعضای این انجمن همچنین می خواهند استفاده از هوش مصنوعی یا فناوری های مشابه را تنظیم کنند.

این ضربه به شرکت بن پس از آن وارد شد که او و همسرش قراردادی را برای عمارت 60 میلیون دلاری خود امضا کردند. این زوج دوست داشتنی که اغلب از آنها به عنوان بنیفر یاد می شود، تابستان گذشته پس از احیای دوباره عشق خود ازدواج کردند.

آنها برای اولین بار در سال 2002 شروع به ملاقات کردند و در همان سال نامزد کردند. این زوج در سپتامبر 2003 ازدواج خود را لغو کردند و در ژانویه 2004 رسما از هم جدا شدند.

بنیفر رابطه خود را دوباره در سال 2021 آغاز کرد. سپس در سال 2021، بنفیر نامزد کرد و در جولای ازدواج کرد. بنیفر اولین سالگرد ازدواج خود را ماه آینده جشن خواهد گرفت. پیش از این بن افلک از نقش همسرش در فیلم جدیدش به عنوان لطف این خواننده یاد کرده بود.

نگارش فیلم جدید بن افلک با بازی جنیفر لوپز دچار مشکل شده است! اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.