بهترین فیلم های اکشن ۲۰۲۳ که باید ببینید – Carmadio

بهترین فیلم های اکشن ۲۰۲۳ که باید ببینید – Carmadio

فیلم‌های اکشن یکی از محبوب‌ترین ژانرها در سراسر جهان هستند. فیلم های اکشن بسیار متنوع هستند و به هیچ وجه محدود به یک موضوع خاص نیستند. بنابراین کارگردان باید در تحقق آن توجه و دقت زیادی داشته باشد. طرفداران این سبک همیشه به دنبال بهترین فیلم های اکشن هستند تا از تماشای آن لذت ببرند. در این مقاله قصد داریم چند نمونه از بهترین فیلم های اکشن 2023 را به شما معرفی کنیم. اگر شما هم عاشق فیلم های اکشن هستید، تا پایان این مقاله با اندلرن همراه باشید.

جدیدترین و بهترین فیلم های اکشن 2023

امروزه شاهد پیشرفت های زیادی در صنعت سینما و ساخت صحنه های اکشن و جلوه های ویژه هستیم. این موضوع باعث شده فیلمسازان صحنه های اکشن بسیار جذابی را با هزینه و تلاش کمتر خلق کنند. ژانر اکشن ترکیبی از شیرین کاری، رانندگی با سرعت بالا و حرکات فیزیکی، اکشن های قهرمانانه، انفجار، تیراندازی، مبارزه، چرخش های تکان دهنده، تعقیب و گریز است. همه این چیزها باید به روشی بسیار طبیعی و هیجان انگیز به وجود بیایند.

بسیاری از مردم جدیدترین فیلم های اکشن را جستجو می کنند و دائماً بهترین فیلم های اکشن 2023 را دنبال می کنند. البته همه فیلم های اکشن خوب نیستند و ممکن است برخی از آنها ارزش دیدن نداشته باشند. به همین دلیل توصیه می کنیم ابتدا اطلاعات لازم را در مورد فیلم مورد نظر به دست آورید. پس اگر فیلم ارزش دیدن دارد، آن را تماشا کنید.

در ادامه به تعدادی از بهترین فیلم های این ژانر اشاره می کنیم.

فیلم اکشن (روش قدیمی روش قدیمی)

راه قدیم یکی از بهترین فیلم های اکشن با بازی بازیگران محبوبی مانند نیکلاس کیج است. این فیلم شما را به گذشته می برد و در بسیاری از صحنه ها با احساسات زیادی همراه است. نیکلاس کیج در این فیلم نقش یک تفنگدار بازنشسته را بازی می کند که با دخترش زندگی می کند. در این فیلم نیکلاس کولتون نام دارد و گذشته رسوای خود را پشت سر گذاشته تا زندگی آرامی داشته باشد. اما برخلاف میل نیکلاس و با توجه به ژانر فیلم، شرایط مطابق انتظار مراد پیش نمی رود.

نویسنده: کارل و لوکاس

کارگردان: برت دونوهو

بازیگران: رایان کیرا آرمسترانگ، نیکلاس کیج، کلینت هاوارد

نکته ها: 5.3

فیلم x سریع

فیلم x سریع

Fast X یا Fast and Furious 10 یکی دیگر از فیلم های اکشن آمریکایی است که طرفداران زیادی دارد. فیلم سریع و خشن 1 تا 9 در سال های مختلف اکران شد و هر بار توانست نظر بسیاری از بینندگان را به خود جلب کند. در این مجموعه فیلم زیباترین و هیجان انگیزترین صحنه های رانندگی عجیب و خطرناک را مشاهده خواهید کرد. با توجه به این توضیحات، این فیلم در لیست یکی از بهترین فیلم های اکشن سال 2023 قرار گرفت.

کارگردان: لوئیس لتریر

بازیگران: سونگ کانگ، شارلیز ترون، وین دیزل، تایریس گیبسون، جیسون موموآ، بری لارسون و…

نکته ها: ۶.۴

فیلم جان ویک جان ویک 4

فیلم جان ویک جان ویک 4

این فیلم پس از پایان انفجاری جان ویک 3 شروع می شود که به طور کامل ارتباط جان را از سازمان قاتل معروف به The High Table قطع کرد. رهبری کنسرسیوم بر این باور است که جان به لطف تیراندازی وینستون از پشت بام یک ساختمان به جان مرده است، اما در واقع او زخمی شده و تحت مراقبت است. فیشبرن فاش کرد که فیلم آینده، مانند تمام فیلم‌های قبل از خود، سعی خواهد کرد حتی عمیق‌تر در اسطوره‌ها و افسانه‌هایی که این جهان را احاطه کرده است، بکاود.

فیلم John Wick 4 محصول سال 2023 توسط آمریکا و آلمان است. این فیلم در ژانرهای اکشن، جنایی و هیجان انگیز تولید شده است. جان ویک 4 به کارگردانی چاد استاهلسکی و کیانو ریوز، لارنس فیشبرن و جورج جورجیو از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم بازی کردند.

فیلم عملیات ثروت: ترفند جنگ عملیات فورچون: جنگ حیله گر

فیلم Operation Fortune: Ruse de Guerre

آنها در این فیلم داستان جاسوسی شخصی به نام اورسون فورچون را نشان می دهند. در این فیلم اورسون با استفاده از سلاح های قدرتمند و بسیار خطرناک اطلاعات لازم را جمع آوری کرده و به رئیس خود می رساند. ژانر این فیلم اکشن، ماجراجویی و کمدی است و ترکیب این سه ژانر توسط کارگردان آن بسیار موفق بود. زیرا از همان ابتدا نظر بسیاری از بینندگان را به خود جلب کرد.

کارگردان: پسر ریچی

بازیگران: ابری پلاسما، جیسون استاتهام، کری الوز

نکته ها: ۶.۵

فیلم مگان (مگان)

فیلم مگا

فیلم مگان نیز یکی از بهترین فیلم های اکشن سال 2023 است. با وجود اینکه فیلم در سال 2022 فیلمبرداری شد اما در اوایل سال 2023 به سینماها رفت. در این فیلم مگان توسط یک ربات بزرگ حرفه ای با استفاده از هوش مصنوعی ساخته شده است. مگان یک عروسک زنده برنامه ریزی شده است که می تواند ارتباط عاطفی با کودکان داشته باشد. اما اتفاقات وحشتناکی رخ می دهد و ربات طبق نقشه های خود پیش نمی رود.

کارگردان: جرارد جانستون

جنسیت: اقدام علمی تخیلی

بازیگران: رانی چینگ، ویولت مک گراث، آلیسون ویلیامز و…

نکته ها: ۶.۴

فیلم سطح (سطح)

فیلم هواپیما

فیلم هواپیما در لیست فیلم هایی که تماشای آن را توصیه می کنیم گنجانده شده است. در این فیلم خلبان هواپیما و یک زندانی با هم متحد می شوند تا جان مسافران هواپیما را نجات دهند. این هواپیما مجبور به فرود در زمین دشمن شده است و خلبان هواپیما در تلاش برای نجات جان مسافران است. این هواپیما فروش بسیار خوبی داشته و منتقدان نظرات مثبتی در مورد آن داشته اند.

کارگردان: ریشه ژان فرانسوا

بازیگران: مایک کولتر، تونی گلدوین، یوسون آن، جرارد باتلر

نکته ها: ۶.۵

فیلم بلند (لوت)

فیلم پاتان

سینمای هند همیشه سعی کرده فیلم های اکشن با صحنه های غیر واقعی بسازد. اما در حال حاضر تغییرات زیادی در سینمای بالیوود ایجاد شده است و فیلمسازان این کشور فیلمی با عنوان Pathan در سال 2023 منتشر کرده اند.جالب است بدانید که این بار منتقدان بازخورد بسیار مثبتی از این فیلم داشتند و به آن خوب پرداختند. نمره. در این فیلم پاتان یک مامور وظیفه شناس است که باید یک تروریست قدرتمند و باهوش را متوقف و دستگیر کند.

کارگردان: سیذارتانند

بازیگران: جان آبراهام، شاهرخ خان، دیپیکا پادوکن

نکته ها: ۶

فیلم ازدواج اجباری (عروس تفنگ ساچمه ای)

فیلم عروسی تفنگ ساچمه ای

عروس شاتگان یکی دیگر از بهترین فیلم های اکشن سال 2023 است که سرانجام پس از مدت ها به نمایش درآمد. در این فیلم زوجی تصمیم به ازدواج می گیرند و عروسی بزرگ و مجلل برگزار می کنند. آنها خانواده و آشنایان خود را به عروسی دعوت می کنند و در حین رقص و خوش گذرانی اتفاقات عجیبی می افتد.

کارگردان: جیسون مور

بازیگران: جنیفر لوپز، تاد لیبرمن، جاش دوهامل و…

نکته ها: 5.4

فیلم اعتقادنامه III (کرید 3)

فیلم creed iii

به طور قطع می توان گفت که کرید 3 یکی از بهترین فیلم های اکشن سال 2023 است، فیلم کرید 3 نسبت به قسمت های قبلی خود تغییرات زیادی کرده است و شاهد مبارزات قوی زیادی در این فیلم هستیم. مایکل بی یکی از کارگردانان این فیلم است که از فصل سوم شروع به بازی می کند.

کارگردان: جردن و مایکل بی.

بازیگران: مایکل بی، جاناتان مایرز، تسا تامپسون

نکته ها: ۷.۱

فیلم پیمان

فیلم پیمان

گای ریچی یکی از کارگردانان آمریکایی است که در سال های اخیر فیلم های زیبا و جذابی را روانه بازار کرده است. فیلم پیمان نیز یکی از بهترین و قوی ترین فیلم های اکشن سال 2023 است که امتیاز بالایی از سوی منتقدان و بینندگان به خود اختصاص داده است. در این فیلم سربازان آمریکایی به افغانستان می روند و عملیات قهرمانانه انجام می دهند و در نهایت جان خود را نجات می دهند.

کارگردان: پسر ریچی

بازیگران: دار سلیم آنتونی استار الکساندر لودویگ جیک جیلنهال

نکته ها: ۷.۶

سه تفنگدار: فیلم D’Artagnan

سه تفنگدار: فیلم D'Artagnan

The Three Musketeers یکی از بهترین فیلم های اکشن سال 2023 است و منتقدان نظرات بسیار مثبتی در مورد آن دارند. در این فیلم مرد جوانی به نام دارتانیان به شهر پاریس می رود و به دنبال مهاجرانی می گردد که او را رها کرده اند. اما او متوجه یک جنگ بزرگ و واقعی می شود و به پادشاه تفنگدار به نام های آرامیس، پورتوس و آتوس می پیوندد.

کارگردان: مارتین بوربن

بازیگران: قلعه وینسنت، فرانسیسکو سیویل، رومن دوریس و…

نکته ها: ۷.۱

نتیجه

فیلم‌های اکشن از آن دسته ژانرهایی هستند که معمولاً بین مردان و زنان در هر سنی محبوبیت دارند. چون امروزه تغییرات بسیار مثبتی در ساخت فیلم و سریال ایجاد شده است، فیلم های اکشن بسیار طبیعی تر ساخته می شوند. در این مقاله Carmadio نمونه هایی از بهترین فیلم های اکشن سال 2023 را برای شما ذکر می کنیم. همه این فیلم ها توانسته اند نظر منتقدان را به خود جلب کنند و جزو بهترین و بهترین فیلم ها هستند.

اگر فیلمی از این لیست باقی مانده است، در قسمت نظرات برای ما بنویسید.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.