اتفاقی باورنکردنی برای «پروین سلیمانی» وقتی با گریم به خانه رفت!

اتفاقی باورنکردنی برای «پروین سلیمانی» وقتی با گریم به خانه رفت!

این بار به سراغ بازیگری رفته ایم که بیش از 100 فیلم یا سریال در کارنامه خود دارد

به گزارش صبح به نقل از برترین ها: این بار سراغ بازیگری رفته ایم که بیش از 100 فیلم یا سریال در کارنامه کاری خود دارد، اما معمولا وقتی از این فیلم ها و سریال ها صحبت می کنیم، حضور این بازیگر در آن هاست. فراموش شده. این بار از پروین سلیمانی ستاره تک سکانس ها صحبت می کنیم.

بطول سلیمانی یا پروین سلیمانی از خانواده ای متوسط ​​بود که پس از ازدواج مجدد پدرش با خواهر ناتنی و برادر ناتنی اش بزرگ شد.

در نوجوانی وارد رادیو ارتش شد و سپس با ارتباطاتی که در رادیو برقرار کرد وارد تئاتر شد. پدر بتول از ابتدا مخالف فعالیت هنری بتول بود.

روایت معروف فعالیت هنری بتول و مخالفت پدرش این است که روزی بتول از ترس عصبانیت پدرش پس از نمایش با عجله به خانه بازگشت. این عجله و ترس آنقدر زیاد شده که بتول فراموش می کند آرایش خود را پاک کند.

وقتی با گریم به خانه برمی گردد، عصبانیت پدرش بیشتر می شود و او دچار مشکل می شود.

این واقعه به خوبی نشان می دهد که فضای فکری آن دوران در مورد کار هنری به خصوص برای یک زن چقدر بوده و چه فشار و استرسی از سوی اطرافیان و جامعه بر زنان وارد شده است.

اما در نهایت این زنان هستند که با شجاعت عقب ماندگی جامعه را از بین می برند. با ورود بتول به سینما و افزایش مخالفت های پدر، او از خانه پدری طرد می شود.

او مدتی در مسیر علاقه خود تنها و در سختی زندگی می کند، اما پس از کسب شهرت در سینما و تئاتر، در نقش «پروین سلیمانی» به خانه پدری خود باز می گردد.

 

داستانی باورنکردنی برای «پروین سلیمانی» وقتی با گریم به خانه رفت! اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.