عکس/ عنوان عجیبی که نعیمه نظام دوست برای مهدی طارمی انتخاب کرد

عکس/ عنوان عجیبی که نعیمه نظام دوست برای مهدی طارمی انتخاب کرد

نعیمه نظام دوست بازیگر معروف سینما و تلویزیون با انتشار مطلبی جالب در صفحه شخصی خود برای آقای گلی مهدی طارمی سنگ تمام گذاشته است.

بامداد مهدی طارمی مهاجم ایرانی باشگاه پورتو پرتغال توانست با زدن 22 گل برای دومین بار در این کشور آقای گل شود.

هر چند ستاره تیم ملی کشورمان نتوانست با پورتو قهرمان لیگ برتر شود. اما او توانست برای دومین بار با این باشگاه قهرمان جام حذفی پرتغال شود.

با این حال آقای گلی این لژیونر محبوب کشورمان در شبکه های اجتماعی بازخوردهای گسترده ای از سوی کاربران و چهره های سرشناس دریافت کرده است.

در همین راستا نعیم نظام دوست بازیگر سرشناس سینما و تلویزیون با انتشار مطلبی پرمعنا در صفحه اینستاگرام خود بازی برای مهاجم تیم ملی را به پایان رساند.

این هنرمند پیشکسوت با انتشار تصویری از مهدی طارمی و جام آقای گلی اش خطاب به او نوشت: مهدی مبارکت باشه آقای گلی آقای گل.

بخوانید: عکس هادی چوپان/ ژست متفاوت معلم در لندن

مهدی طارمی در لیست فروش پورتو

به گزارش هوادار، روزنامه “ابولا” پرتغال گزارش داد باشگاه پورتو به دنبال فروش تعدادی از بازیکنانش است تا بتوانند قبل از پایان قرارداد خود سودی برای باشگاه داشته باشند و بتوانند برای فصل جدید بازیکنان جدیدی جذب کنند. .

در لیستی که باشگاه پورتو تابستان گذشته فروخت، نام مهدی طارمی ستاره ایرانی و بهترین گلزن لیگ برتر پرتغال که یک سال از قراردادش باقی مانده به چشم می خورد.

پورتو برای این مهاجم 30 ساله ایرانی 20 میلیون یورو قیمت تعیین کرده است تا مشتریان این بازیکن در تابستان پیشروی کنند. ستاره ایرانی در 3 فصل گذشته برای پورتو خوش درخشید و این هفته با دراگون ها قهرمان جام حذفی شد.

یکی از مشتریان اصلی مهدی طارمی، ستاره ایرانی پورتو، باشگاه الهلال عربستان است. البته گفته می شود باشگاه سویا اسپانیا نیز در کنار مارسی به جذب طارمی علاقه دارد.

توضیح عکس/ عنوان عجیبی که نعیمه نظام دوست صبح اولین بار برای مهدی طارمی انتخاب کرد. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.