بررسی تاریخچه و معرفی بازیگران اندلرن سریال چرخه عشق چینی

بررسی تاریخچه و معرفی بازیگران اندلرن سریال چرخه عشق چینی

سریال چرخه عشق چینی محصول 2023 چین که در این مطلب به بررسی داستان و معرفی بازیگران سریال چرخه عشق می پردازیم. با اندلرن همراه باشید.

سریال چینی Circle of Love یکی از جدیدترین سریال های چینی به کارگردانی He Jia Nan می باشد. سریال دایره عشق در 24 قسمت ساخته شده و در حال پخش است. ژانر سریال Circle of Love 2023 عاشقانه، داستانی و درام است.

خلاصه داستان سریال چینی Love Cycle

در روز عروسی، گو منگ خانواده و ثروت خود را در آتش از دست می دهد. او فکر می کند که توسط شوهر آینده اش، هونگ یی، ایجاد شده است. چندین سال بعد، او تصمیم می گیرد انتقام بگیرد، اما این نقشه نتیجه معکوس می دهد. وقتی می خواهد به فرمانده جنگ حمله کند، اتفاقی برایش رخ می دهد که باعث می شود حافظه اش را از دست بدهد. پس از اینکه گو منگ به هوش آمد، هویت خود را فراموش کرد و نمی داند او کیست. او مجبور می شود در املاک شیائو هونگی خدمتکار شود.

در ابتدا، هونگ یه تمام تلاش خود را می کند تا او را تحقیر و نابود کند. با این حال، هر چه بیشتر او را شکنجه می دهد، از نظر عشق و علاقه دوباره به او وابسته می شود. با گذشت زمان، گو منگ نه تنها شروع به اغوای هونگ یی می کند، بلکه برای آزادی و انتقام او نیز مبارزه می کند، به خصوص که او شروع به بازیابی حافظه و یادآوری خاطرات زندگی قبلی خود می کند. بنابراین در رابطه خود چه چیزی به دست خواهید آورد؟ عشق یا نفرت؟

بیشتر بخوانید: نقد و بررسی داستان و معرفی بازیگران سریال چینی برانگیز

بازیگران سریال چرخه عشق چینی

در زیر به معرفی بازیگران اصلی سریال چرخه عشق چینی می پردازیم. با بیوگرافی کوتاهی از بازیگران سریال دایره عشق چین همراه ما باشید.

جاولین لی (لی جیو لین) بازیگر سریال عشق در نقش هونگ یه

بازیگران سریال دایره عشق چینی / سریال دایره عشق چینی

لی جیولین بازیگر سینما و تلویزیون در استان شانشی چین به دنیا آمد. او تحت تأثیر پدرش از کودکی خوشنویسی و نقاشی را آموخت. در سال 2013، او در بخش نقاشی چینی موسسه فناوری مد پکن پذیرفته شد. معلمش به دلیل ظاهر جذابش به او توصیه کرد در دانشگاه به عنوان مدل کار کند.

او در بسیاری از آگهی‌های بازرگانی ظاهر شد و بعداً توسط یک شرکت کارگزاری وارد بازار نمایش شد. در سپتامبر 2016، جاولین در اولین کار تلویزیونی و سینمایی خود، سریال فانتزی «ارشمیدس عزیز» در نقش یک دانشجو شرکت کرد. Javelin Lee برای جاودانگی (2021)، Chuan kui jia de shao nv (2020) و Your Sensibility My Destiny (2021) شناخته شده است. او یکی از بازیگران سریال دایره عشق است که نقش هونگ یی را بازی می کند.

بیشتر بخوانید: معرفی داستان و بازیگران سریال چینی Return from the Edge of the Abyss

چانگ گان (گوان چانگ) بازیگر سریال جرخه عشق در نقش گو منگ

بازیگران سریال چینی

گوان چانگ یک هنرپیشه چینی است که در حال حاضر در منطقه هایدیان پکن زندگی می کند. او از آکادمی فیلم پکن فارغ التحصیل شد. در سال ۲۰۱۸ برای اولین بار در فیلم Family Town نقش مکمل را بازی کرد. در سال 2020، او اولین نقش اصلی خود را در فیلم اکشن ماجراجویی Swords of Legends: Fu Mo Ji به دست آورد و برای این فیلم شناخته شده است. او یکی از بازیگران چرخه سریال عشق است که نقش گو منگ را بازی می کند.

بیشتر بخوانید: سریال بدون توقف مروری بر تاریخچه و بیوگرافی بازیگران سریال های بدون توقف

یوان زی مینگ) بازیگر سریال Circle of Love در نقش ژائو زیچن

بازیگران سریال چینی چرخه عشق / خلاصه داستان سریال چرخه عشق

او یکی از بازیگران زن سریال چینی Love Cycle است که متولد 9 ژوئن 2001 است.او در فیلم های Tea Pets (2017) و Scent of Love (2022) بازی کرده است. الف. او بیشتر برای بازی در نقش زی چن در سریال چینی Love Cycle شناخته می شود.

بیشتر بخوانید: بررسی داستان و بازیگران سریال کره ای Nine Tailed Fox

وو لو هان (وو لو هان) از بازیگران سریال چرخه عشق در نقش شیائو شیائو

بازیگران سریال عشق چینی.

وو کیان خواننده چینی متولد پکن چین است. عضو سابق 1931 که در نوامبر 2014 شروع شد و در دسامبر 2017 منحل شد. لو هان یکی از بازیگران سریال چرخه عشق چینی در نقش شیائو است.

بیشتر بخوانید: فیلم زامبی چینی معرفی بهترین فیلم های چینی زامبی

آخرین کلمه؛ معرفی سریال دایره عشق.

سریال چرخه عشق چینی به دلیل داستان جذابش به سرعت توانسته مخاطبان زیادی را از سراسر جهان و ایران به خود اختصاص دهد. همین موضوع ما را بر آن داشت تا به بررسی تاریخچه و ارائه بیوگرافی بازیگران سریال چرخه عشق چینی در این مطلب بپردازیم. سریال دایره عشق رو دیدی؟ نظرات خود را در مورد این سریال برای ما بنویسید.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.