خداحافظی «مرد عنکبوتی» با صنعت بازیگری!

خداحافظی «مرد عنکبوتی» با صنعت بازیگری!

تام هالند فاش کرد که پس از اتمام سریال جدیدش به مدتی مرخصی نیاز دارد و یک سال از بازیگری مرخصی می گیرد!

به بازیگرها- تام هالند از ایفای نقش در سریال جدیدش «اتاق شلوغ» به عنوان سخت ترین پروژه کاری خود یاد کرده است.

به گزارش گروه ترجمه صبح، تام هالند بازیگر بریتانیایی در مصاحبه جدید خود خبر تعطیلات خود را منتشر کرده است. این بازیگر 27 ساله فاش کرد که پس از پشت سر گذاشتن یک تجربه سخت در صحنه فیلمبرداری «اتاق شلوغ» یک سال از بازیگری مرخصی خواهد گرفت.

این سری جدید در اپل تی وی پلاس منتشر خواهد شد.

هالند در مصاحبه ای گفت: «این پروژه مطمئناً زمان سختی بود. ما روی احساسات خاصی کار می کردیم که قبلاً هرگز تجربه نکرده بودم.

علاوه بر این، تهیه‌کننده بودن، پرداختن به مشکلات روزمره هر مجموعه فیلمی، بر فشار اجرای این پروژه افزود. این فیلم اولین تجربه تولید هلند بود.

این بازیگر همچنین افزود: یک سال مرخصی گرفته ام، این مرخصی حاصل سختی آخرین پروژه ام است.

با وجود سختی پروژه، بازیگر مرد عنکبوتی فاش کرد که از کار روی این پروژه واقعا لذت برده و از اولین تجربه تولید خود تجربیات ارزشمندی به دست آورده است.

تام هالند و آماندا سیفرید در فیلم The Crowded Room بازی می کنند

بازیگر سخت کوش بالاخره خسته شد!

تام هالند درباره مرخصی خود گفت: «من با کار سخت غریبه نیستم. من همیشه با این ایده زندگی کرده ام که سخت کوشی خوب است. همیشه از آن لذت می برد. با این حال، این پروژه واقعاً من را خسته کرده است. بالاخره وقت استراحت من فرا رسید.

هالند اگرچه خسته است اما از دیدن نتایج این پروژه هیجان زده است. به گزارش صبح، تام هالند در این سریال نقش دنی سالیوان را بازی می کند.

مردی بی گناه پس از تیراندازی در شهر نیویورک در سال 1979 دستگیر می شود. از طریق بازجویی های کارآگاه ریا گودوین با بازی آماندا سیفرید، گذشته غیرعادی دنی فاش می شود.

امی روسوم، ساشا لین، ویل چیس و لیور راز نیز در این سریال به ایفای نقش پرداخته اند. همچنین جیسون آیزاکس، کریستوفر ابوت، زکری گولینگر و توماس سادوسکی نیز بازیگران مهمان این سریال هستند.

سه قسمت اول “اتاق شلوغ” در روز جمعه از Apple TV+ پخش می شود و بقیه قسمت ها تا 28 جولای پخش می شوند.

مقاله خداحافظی «مرد عنکبوتی» با صنعت بازیگری! اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.