بررسی تاریخچه و معرفی بازیگران سریال دختر مردم اندلرن

بررسی تاریخچه و معرفی بازیگران سریال دختر مردم اندلرن

الکیزی یکی از سریال های پرطرفدار ترکی است. از این رو در این مطلب به بررسی تاریخچه و بازیگران سریال دختر ترکیه ای می پردازیم. با اندلرن همراه باشید.

سریال Elkizi Mendom یک سریال درام ساخت کشور ترکیه است که اولین قسمت آن در 23 اکتبر 2021 با حضور فریدا کیتان بر صندلی کارگردانی و فیلمنامه توسط هلال یلدیز از شبکه فاکس تی وی ترکیه پخش شد. بازیگرانی چون Sevda Erginci، Perihan Savaş و İsmail Ege Şaşmaz نقش های اصلی را بازی می کنند. فیلمبرداری این سریال در منطقه اولا موگلا و اطراف آن انجام شد.

اگر این سوال که سریال «دختر مردم» چند قسمت است در ذهن شما شکل گرفته است؟ لازم به ذکر است که این سریال با قسمت سیزدهم خود در تاریخ 30 ژانویه 2022 به پایان رسیده است.

تاریخچه سریال ترکی دختر مردم.

داستان سریال دختر مردم، زندگی پردردسر دختر جوانی به نام ایزو را روایت می کند که در جوانی یتیم شده است. ایزو که برای رسیدن به آرزوهایش تلاش می کند، دو باور مهم دارد که باید در این زندگی به آنها پایبند باشد. خاطرات و آنچه مادرش از او به جا گذاشته است. با این حال، همه چیز او به طور ناگهانی توسط خانواده بدسرپرستش از او گرفته می شود. ISO بیش از دو شکل ندارد. یا باید تسلیم بشی یا باید بجنگی.

زمان پخش سریال دختر مراد از شبکه جم سریال

سریال ترکی دختر مردم جمعه، یکشنبه و سه شنبه ساعت 23:00 از شبکه جم سریال پخش می شود. و بازپخش آن نیز در ساعت های 03:00، 11:00 و 19:00 پخش خواهد شد.

بیشتر بخوانید: معرفی سریال ترکی ازدواج اجباری

بازیگران سریال دختری از دهکده ترکیه

در این قسمت بیوگرافی کوتاهی از بازیگران زن اصلی سریال دختران مردم را ارائه می کنیم.

سودا ارگینجی (sevda erginci) بازیگر سریال Girl of the People در نقش ازو

بازیگران سریال ترکی دختر مردم / بازیگران زن ترک

سودا ارگینجی در 3 اکتبر 1993 در استانبول ترکیه به دنیا آمد و در 15 سالگی به تئاتر علاقه مند شد. اولین نقش خود را در تئاتر به نام پاکی و سوگی سیچکلاری بازی کرد. او به مدت 1.5 سال در کلاس های بازیگری شرکت کرد. سودا با بازی در سریال پرطرفدار ترکی رز سیاه (Karagul) محبوب شد.

او یکی از بازیگران زن سریال «دختر مردم» است که با فیلم های See Elini Ask (2017)، I Saved You To My Heart (2022) و Awakening: Büyük Selcuklu (2020) شناخته شده است.

بیشتر بخوانید: سریال ترکی جدید 2023 بهترین سریال ترکی سال 2023

اسماعیل آقا شاسماز (اسماعیل ایگه ساسماز) بازیگر نقش هارون در سریال دختر مردم

بازیگران سریال ترکی دختر مردم / بیوگرافی هارون در سریال دختر مردم

نام اصلی هارون در سریال «دختر مردم» اسماعیل ایگه ساسماز است، او در 4 آبان 1372 در مانیسا به دنیا آمد. او در تئاتر شهرداری مانیسا آموزش دید. او اولین حضور تلویزیونی خود را با بازی در سریال محبوب ترکی در انتظار خورشید (Gunesi Beklerken) انجام داد. پس از آن، او در پروژه های تلویزیونی مختلفی از جمله Serce Sarayi، Ask Yalani Sever، Ask Laftan Anlamaz، Lise Devriyesi و Mehmetcik Kut’ul Amare شرکت داشت.

بیشتر بخوانید: سریال ترکی Kingship معرفی بهترین سریال های ترکی

پریهان ساواش (پریهان ساواس) بازیگر نقش جاویدان در سریال ترکی دختر مردم

بازیگر زن سریال

پریحان ساواس یکی از بازیگران زن سریال دختر مردم ترکیه در 14 ژوئن 1955 در استانبول ترکیه به دنیا آمد. او بازیگری است که برای فیلم های The Pit (2016)، Bedrana (1974) و Gerçek (1974) شناخته شده است. او قبلا با یلماز ظفر ازدواج کرده بود.

بیشتر بخوانید: بهترین سریال ترکی با محوریت قبیله و خانواده

توپراک سلام (زمین جامد) بازیگر نقش نرمین در La hija del pueblo

نام واقعی نرمین در سریال

نام واقعی نرمین در سریال توپراک سلام دختر دهکده است. توپراک ساغلام در 9 اکتبر 1985 در استانبول ترکیه به دنیا آمد. او بازیگری است که برای Delibal (2015)، Crossroads (2016) و Kuzey Rüzgari (2007) شناخته شده است.

بیشتر بخوانید: سریال خیاط معرفی داستان و بازیگران سریال ترکی خیاط

به نظر شما کوشکان؟نصف فكرت) از بازیگران سریال مانوکیزی در نقش یک پیام رسان

خلاصه سریال ترکی دختر مردم / تاریخچه سریال دختر مردم

مهمت فکرت کوشکان در 22 آوریل 1965 در استانبول به دنیا آمد. پدرش از آلبانی و مادرش از بلغارستان مهاجرت کردند. دوران کودکی او در ایستینیه استانبول سپری شد. در 4 سالگی پدرش فلج شد و در 13 سالگی پدرش فوت کرد. پس از آن تحصیل را رها کرد و به کار لوله کشی مشغول شد. پس از یک سال کار به همراه عمویش به توکات رفت و در روستا زندگی کرد.

فیکرت کوشکان نیز در دوران دبیرستان به تئاتر علاقه مند شد. پس از فارغ التحصیلی از دبیرستان، با دوستانش یک استودیوی عکاسی تأسیس کرد. با این حال، او می خواست در تئاتر کار کند و به همین دلیل به هنرستان دولتی معمار سینان مراجعه کرد، اما موفق نشد. سال بعد، فیکرت کوسکان موفق شد در کنسرواتوار دولتی دانشگاه استانبول پذیرفته شود. او یکی از بازیگران سریال دختر مردم ترکیه است که در آن نقش رسول بزدقلی را بازی می کند.

بیشتر بخوانید: معرفی داستان و بازیگران سریال شک ترکی (hercai).

چاگالا شیمشک (cagla simsek) بازیگر نقش سحر در سریال دختر مردم

Hija del Pueblo قسمت آخر / سریال Hija del Pueblo فصل دوم هم دارد؟

یکی دیگر از بازیگران این سریال دختر مردم سحر است. این نقش را چاگالا شیمشک بازی کرد. چاغلا شیمشک در 1 آگوست 2002 در استانبول به دنیا آمد. بازیگری را از کودکی شروع کرد. او اولین بازی خود را به عنوان یک بازیگر کودک در سریال محبوب ترکی Moment of Frawell (Eluda Derken) انجام داد. پس از آن به حرفه بازیگری ادامه داد و در سریال ها و فیلم های مختلف تلویزیونی بازی کرد.

بیشتر بخوانید: سریال پری بازیگران سریال ترکی ایک پری را تقدیم شما می کنیم

منیر جان کندوروک (منیر جان سیندوروک) از بازیگران زن سریال دختر شهر

بازیگران فیلم ترکی Girl of the People / بازیگر زن فیلم Girl of the People

منیر جان سندوروک در 30 می 1990 در آدانا به دنیا آمد. او برادر بازیگر محبوب کنر دینوروک است. دوران کودکی را گذراند و در آدانا به مدرسه رفت. پس از پایان دبیرستان برای ادامه تحصیل به استانبول رفت. او اولین بازیگری خود را در فیلم ترکی پروانه (کلبک) انجام داد و سپس در پروژه های تلویزیونی مختلفی شرکت کرد.

بیشتر بخوانید: بررسی داستان و بازیگران سریال ترکی ستاره شمال

صدف اوجی (Sedef Avci) زلیخا بازیگر سریال ترکی دختر مردم

1686632229 266 بررسی تاریخچه و معرفی بازیگران سریال دختر مردم اندلرن.webp

صدف آوجی یکی از بازیگران سریال دختر مردم ترکیه در 22 ژانویه 1982 در استانبول به دنیا آمد. او فارغ التحصیل اقتصاد کار از دانشگاه کوجالی است. او بازیگری را نزد ماهسری کامبوس و ایپک بیلگین آموخت. صدف در سال 1997 در مسابقات ظاهری مدل های نخبه ترکیه مقام اول را کسب کرد. او در مسابقه زیبایی دوشیزه ترکیه در سال 2001 مقام دوم را کسب کرد.

در سال 2001، او نماینده Miss Universe Türkiye بود. Sedef Avci بازیگر اصلی سریال ترکی Menekse و Halil شد و با هم بازی کردند. کیوانچ تاتلیتوگ. پس از آن در سریال ها و فیلم های تلویزیونی مختلفی شرکت کرد.

بیشتر بخوانید: نقد و بررسی و معرفی بازیگران سریال کان چیچکلری (کان چیچکلری)

گوکچه آچیلدیز (گوکچه آکیلدیز) یکی از بازیگران سریال ترکی دختر مردم در نقش سونگول

بیوگرافی بازیگران سریال

گوکچه آکیلدیز یکی از بازیگران زن سریال دختر مردم ترکیه در 30 اکتبر 1992 در سینوپ ترکیه به دنیا آمد. او یکی از بازیگران سریال های غنچه های غربی (1394)، پلیس (1386) و لمس عدویه (1382) است که بیشتر با این سریال ها شناخته شده است.

بیشتر بخوانید: مقدمه ای بر اپتیک معماری (Yalı Çapkını)

آخرین کلمه؛ سریال مانوکیزی

در این مطلب نگاهی داریم به بازیگران و داستان سریال ترکی دختر میدم. کدام یک از بازیگران سریال الکیزی را دوست دارید؟ نظر شما در مورد بازیگران فیلم دختری از دهکده ترکیه چیست؟ خلاصه سریال La hija del pueblo چطور بود؟ در قسمت نظرات با ما در ارتباط باشید.

 

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.