بازگشت «امبر هرد» روی فرش قرمز پس از طلاق جنجالی!

بازگشت «امبر هرد» روی فرش قرمز پس از طلاق جنجالی!

امبر هرد بازیگر 37 ساله آمریکایی پس از طلاق جنجالی خود از جانی دپ بازیگر مشهور هالیوود برای اولین بار روی فرش قرمز خواهد رفت!

به بازیگرها – خداحافظی امبر هرد با صنعت هالیوود طولی نکشید. این بازیگر برای تبلیغ فیلم جدیدش روی فرش قرمز می رود!

به گزارش گروه ترجمه صبح، امبر هرد پس از طلاق جنجالی خود برای اولین بار در جشنواره فیلم ایتالیا حاضر می شود. فیلم جدید امبر هرد «در آتش» اولین حضور سینمایی او پس از اکران «لیگ عدالت» در سال 2021 خواهد بود.

امبر هرد 37 ساله در شصت و نهمین جشنواره فیلم تائورمینا حضور خواهد داشت. این جشنواره در تاریخ 24 ژوئن در ایتالیا و سیسیل برگزار می شود و فیلم جدید Embed Herd برای اولین بار در این جشنواره نمایش داده می شود.

این اولین حضور خانم هرد بر روی فرش قرمز پس از پایان محاکمه افترا که توسط همسر سابقش جانی دپ علیه او شد، خواهد بود. محاکمه در 1 ژوئن 2022 به پایان رسید. این محاکمه به نفع جانی دپ انجامید، اگرچه امبر هرد یکی از سه ادعای متقابل افترا را برنده شد.

انتظار می‌رود که هرد برای اولین نمایش «در آتش» با کارگردانی کانر آلین و ادواردو نوریگو، در سیسیل حضور داشته باشد.

فیلم جدید امبر هرد به نام «در آتش»

فیلم جدید و متفاوت امبر هرد!

این فیلم داستان یک روانپزشک بیوه را دنبال می کند. پس از فراخوانی برای حل پرونده یک کودک مشکل، او به مزرعه ای ثروتمند در کلمبیا نقل مکان می کند. کشیش محلی معتقد است که این کودک توسط شیطان تسخیر شده است.

امبر هرد چند ماه پیش به همراه فرزندش به اسپانیا نقل مکان کرد. او اخیراً در حال پاسخگویی به سؤالات خبرنگاران محلی به زبان اسپانیایی دیده شده است.

هرد در این ویدئو به زبان اسپانیایی به خبرنگاران گفت: من اسپانیا را بسیار دوست دارم. امبر هرد نیز از تصمیم خود برای مهاجرت دائمی به این کشور آگاه است. این بازیگر همچنین شایعه خداحافظی خود از بازیگری را تکذیب کرد. وی افزود: به بازیگری ادامه خواهم داد. زندگی من بازیگری است.”

«در آتش» تنها پروژه سینمایی هرد نیست که به زودی اکران می شود. طبق گفته مورنینگ تایمز، انتظار می رود که او در نقش مرا در فیلم Aquaman and the Lost Kingdom به دنیای ابرقهرمانی مارول بازگردد.

این فیلم در ماه دسامبر اکران خواهد شد.

یک منبع نزدیک به امبر هرد دلیل مهاجرت او و دختر 2 ساله اش به اسپانیا را علاقه این بازیگر به حفظ حریم خصوصی خود عنوان کرده است.

این منبع افزود: دادگاه برای او بسیار استرس زا بود، او می خواست شروعی دوباره در خارج از کشور داشته باشد.

بازگشت «امبر هرد» به فرش قرمز پس از طلاق جنجالی! اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.