سریال ضربان قلب چینی بازیگران نقد و معرفی سریال قلبم ز تپش اندلرن

سریال ضربان قلب چینی بازیگران نقد و معرفی سریال قلبم ز تپش اندلرن

سریال چینی ضربان قلب یکی از جدیدترین سریال های چینی است. از این رو در این مقاله به بررسی تاریخچه و معرفی بازیگران سریال چینی قلب من می پردازیم. با اندلرن همراه باشید.

Skip a Beat 2023 یک سریال درام عاشقانه چینی به کارگردانی جیانگ تیان هانگ است. سریال چینی Heartbeat 20 قسمت 35 دقیقه ای دارد و از 9 ژوئن 2023 از iQiyi پخش می شود.

تاریخچه سریال ضربان قلب چینی.

داستان سریال چینی My Heart Beats داستانی بین جیان جینگ و گو یی است. کیان جینگ یک زن قوی و مستقل است و او تنها فردی بود که توانست سمت دستیار شخصی مدیر عامل شرکت را پر کند. رابطه بین او و رئیس شرکت بسیار حرفه ای است، اما به زودی عاشقانه می شود. اما مشکل اینجاست که هیچ کس چهره واقعی Go Yi را نمی شناسد.

گو یی کسی است که پس از یک تصادف رانندگی، می تواند در یک لحظه از مهربانی و فهمیدن در چند ثانیه به ظالم و وسواس، به خصوص نسبت به کیان جینگ تبدیل شود. به زودی، کیان جینگ نه تنها باید با احساسات پیچیده خود نسبت به رئیسش مقابله کند، بلکه باید با گذشته خود نیز مقابله کند.

بیشتر بخوانید: نقد و بررسی داستان و معرفی بازیگران سریال چینی برانگیز

بازیگران سریال چینی ضربان قلب

در این قسمت بیوگرافی مختصری از بازیگران سریال ضربان قلب چینی را ارائه می دهیم. با ما بمان.

روی شیان هیRuixian) بازیگر سریال ضربان قلب چینی در نقش کیان جینگ

بازیگران سریال چینی ضربان قلب / بازیگران سریال چینی ضربان قلب

He Rui Xian بازیگر چینی متولد گویانگ، گوئیژو، چین است. او از آکادمی فیلم پکن فارغ التحصیل شد و اولین بازیگری خود را در سال 2015 در سریال درام جنگی “نبرد جنگلی” انجام داد. Rui Xian Hei یکی از بازیگران سریال ضربان قلب چینی است که در نقش کیان جینگ بازی می کند. او برای Go Ahead (2020)، Royal Feast (2022) و Court Lady (2021) شناخته شده است.

بیشتر بخوانید: معرفی داستان و بازیگران سریال چینی Return from the Edge of the Abyss

لو زینگ (لو ژنگ) بازیگر سریال چینی قلب من برای تپیدن در نقش گو یی

بازیگران زن سریال چینی ضربان قلب / سریال چینی ضربان قلب عشق

لو ژنگ یکی از بازیگران سریال چینی ضربان قلب متولد استان گوئیژو خواننده و بازیگر چینی است. در ژانویه 2018، او در برنامه واریته iQIYI “Idol Trainee” شرکت کرد. او به طور رسمی در آوریل همان سال با انتشار اولین تک آهنگ خود “U&I” با گروه MR-X شروع به کار کرد. حرفه بازیگری او در نوامبر 2018 با ایفای نقش در درام الهام بخش نوجوانان دانشگاهی “Unbelievable” Sunny آغاز شد.

ژنگ لو در 23 اکتبر 1995 در چین به دنیا آمد. او بازیگری است که برای دنبال کردن یک رویا (2019)، زمان عاشق شدن (2022)، سریال تلویزیونی چینی قلبم یه تپش رو جا جید (2023) و چیزی جز تو (2022) شناخته شده است.

بیشتر بخوانید: بررسی داستان و بازیگران سریال چینی زیبایی لجبازی

ژو جینتینگ (زو جینتونگ) از بازیگران سریال ضربان قلب چینی در نقش بای یون

بازیگران زن سریال های چینی

ژو جین تانگ بازیگر چینی است که در سال 1998 در شهر هونان به دنیا آمد. او در حال حاضر در آکادمی فیلم پکن مشغول تحصیل است. او یکی از بازیگران سریال قلبم ایستاد و چینی است که نقش بای یون را بازی کرده است.

بیشتر بخوانید: نقد و بررسی داستان و معرفی بازیگران سریال چرخه عشق چینی

گو جیا نان (گو جیا نان) از بازیگران سریال چینی Love Beat در نقش سو جان

داستان سریال ضربان قلب چینی / بازیگران ریالی پرش

گو جیا نان بازیگر چینی است. او در 18 ژوئن 1998 در هیلونگجیانگ چین به دنیا آمد و اولین بازیگری خود را در سال 2016 انجام داد.جیا نان نقش سو جان را در سریال «قلبم می تپید» بازی کرده است.

بیشتر بخوانید: سریال بدون توقف مروری بر تاریخچه و بیوگرافی بازیگران سریال های بدون توقف

کن لوکاسقفل کن) بازیگر سریال چینی قلب من می تپد در نقش گو نان

سریال قلب من ضربان قلب / سریال چینی ضربان قلب

کن لوک، بازیگر ضربان قلب من، اهل هنگ کنگ است. او در سال 1984 در کره شروع به کار کرد. او به زبان های کانتونی، انگلیسی، ماندارین و لهجه شانگهای صحبت می کند. متاهل است و یک دختر دارد. کن لوک با فیلم Mojin: Return to the South China Sea (2022) شناخته شده است.

بیشتر بخوانید: بهترین سریال ژائو لوسی

وینسنت یارو (ویسنته کائو) از بازیگران سریال در رفتن از کتک در نقش بای یان

سریال ضربان قلب چینی / تعداد قسمت های سریال قلب من از تپش ایستاد

وینسنت گو یکی از بازیگران سریال Skip a Beat در سال 1995 در چین متولد شد. وینسنت کائو برای We Will Win-Music Video for Covid19 Heroes (2020)، Rock Springs (2013) و We Will Win: Music Video for Covid19 Heroes-Taiwan (2020) شناخته شده است. او در سریال چینی Love Beat نقش بای یان را بازی کرده است.

بیشتر بخوانید: فیلم هنرهای رزمی چینی معرفی بهترین فیلم های هنرهای رزمی هنگ کنگ و چینی

آخرین کلمه؛ سریال چینی قلبم از تپش ایستاد

در این مقاله سری چینی Heartbeat را معرفی می کنیم. نظر شانا در مورد بازیگران سریال چینی ضربان قلب چیت؟ داستان سریال چینی Love Heart را چطور دیدید؟ نظر خود را در مورد سریال چینی به اشتراک بگذارید، قلبم به تپش افتاد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.