شما برای اولین اکران فیلم اندلرن باربی به مهمانی Blowout Barbie دعوت شده اید.

شما برای اولین اکران فیلم اندلرن باربی به مهمانی Blowout Barbie دعوت شده اید.

اگر خوش شانس باشید، ممکن است این شانس را داشته باشید که زودتر از حد انتظار یکی از موردانتظارترین فیلم های سال را تماشا کنید، زیرا شهرهای منتخب قبل از اینکه بقیه دنیا فرصتی برای دیدن فیلم داشته باشند میزبان برنامه باربی خواهند بود. همانطور که فاندانگو اعلام کرد، برخی از مخاطبان می توانند کمدی گرتا گرویگ را در 19 جولای، دو روز قبل از اکران این فیلم در سینماهای سراسر کشور ببینند. بلیت‌ها در حال حاضر از طریق سرورشان به فروش می‌رسند، با در دسترس بودن محدود برای این رویداد که “پارتی انفجار باربی” نام دارد. دنیای واقعی بالاخره در دسترس عروسک نمادین قرار می گیرد و شما می توانید یکی از اولین کسانی باشید که این اتفاق را می بینید!

پیش‌فرض داستان این است که باربی (مارگو رابی) زندگی کامل خود را در باربیلند می‌گذراند و نسخه‌های دیگری از او و کن (رایان گاسلینگ) احاطه شده‌اند. همه چیز در یک روز پر هرج و مرج تغییر می کند، زمانی که شخصیت اصلی شروع به پرسیدن سؤالاتی در مورد معنای زندگی می کند و اینکه آیا کار دیگری به جز تفریح ​​در ساحل وجود دارد یا خیر. ایده‌های او با بقیه باربی‌ها که نمی‌خواهند هیچ جنبه‌ای از روال او را تغییر دهند، نمی‌آید. باربی که متوجه می شود به پاسخ نیاز دارد، تصمیم می گیرد خانه را ترک کند.

وقتی باربی راه خود را به دنیای واقعی پیدا می‌کند، فکر می‌کند تنهاست، اما متوجه می‌شود که کن او را در این سفر همراهی کرده است. او اگر فکر می‌کند که شریک زندگی‌اش به کمک او نیاز دارند هرگز نمی‌گذارد تا خودش را تامین کند و در مواقع ضروری همیشه اسکیت‌هایش را با خود می‌برد. از این گذشته، کن نیز به یک نفس تازه نیاز داشت، زیرا شرح شغل او به معنای واقعی کلمه فقط کلمه “ساحل” است. با این حال، زندگی در یک سرزمین کامل، زوج عاشق را برای چالش هایی که در دنیای انسانی با آن روبرو خواهند شد، آماده نکرد.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های جادوگری هالیوود معرفی فیلم جادویی و اسرارآمیز هالیوود

بزرگترین تهدید باربی

یک نفر به ویژه که از شنیدن اینکه باربی و کن در حال دویدن در شهر هستند خوشحال نخواهد شد، مدیرعامل ماتل با بازی ویل فرل خواهد بود. درست مانند زمانی که در فیلم لگو بازی کرد، این بازیگر نقش یک مدیر اجرایی شرکتی را بازی می‌کند که می‌خواهد هر چه سریع‌تر اوضاع را کنترل کند. امیدواریم باربی و کن بتوانند قبل از اینکه صدمه ببینند از او دور شوند، زیرا قهرمان داستان سعی می کند با این واقعیت کنار بیاید که زندگی کوتاه هوپ ممکن است به معنای چیزی بیش از یک زندگی بی پایان مهمانی های ساحلی باشد.

باربی در 21 ژوئیه شروع به کار می کند و شما می توانید بلیت های Barbie’s Blowout Party را دریافت کنید. همچنین می توانید تریلر زیر را تماشا کنید.

آبنما

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.