فیلم شهر هرت کمدی جدید با بازی پژمان جمشیدی است

فیلم شهر هرت کمدی جدید با بازی پژمان جمشیدی است

فیلم هرت شهر یک فیلم کمدی به کارگردانی کریم امینی محصول سال 1401 می باشد که در این مطلب اخبار مربوط به فیلم شهر هرت و همچنین اطلاعاتی که تاکنون در مورد پس زمینه و اصلی شهر هرت منتشر شده است را خواهید خواند. فیلم سینما.

کارگردان فیلم شهر صدمه کیست؟

کارگردان فیلم شهر درد کریم امینی است.

خلاصه داستان و مضمون فیلم شهر هرت چیست؟

فیلم شهر هرت داستان زندگی راننده آمبولانسی است که فقط اجساد را جابجا می کند اما یکی از همین اجساد است که سرنوشت او را تغییر می دهد. جنازه ای که پایش را به دنیای اختلاسگران باز می کند.

نام بازیگران نقش اصلی شهر صدمه دیده چیست؟

پژمان جمشیدی، شبنم مقدمی و بابک کریمی بازیگران اصلی فیلم شهر هرت هستند.

جزئیات فیلم شهر صدمه

نام فیلم شهر بی قانون
کارگردان کریم امینی
نویسنده مهدی محمد نژادیان
پدر کریمی
تهيه كننده محمد حسین فرحبخش
جنسیت کمدی
پخش کننده تجزیه فیلم
تاریخ های انتشار
17 ژوئن 1402
فروش باکس آفیس
5,459,309,000 تومان (تا این لحظه)

دانلود رایگان فیلم شهر آسیب دیده

Hurt City در حال حاضر در سینماهای سراسر کشور نمایش داده می شود. به محض انتشار لینک دانلود در این مطلب قرار خواهیم داد.

لیست بازیگران فیلم شهر درد

  • پژمان جمشیدی
  • شبنم مقدمی
  • بابک کریمی
  • اکبر رحمتی
  • شاهین تسلیمی
  • بهناز پورفلا
  • مهدی حاجی زاده
  • نیلی دعا کن
  • یاشار مومن زاده
  • شراره ارمغانی
  • علی کریمیان
  • گیتی شاکری
  • سولماز صادقی
  • رحمت نوری
  • وحید اسمیخانی
  • منصور نوری
  • حسین لواسانی

بازیگران فیلم شهر درد

بازیگران فیلم شهر صدمه دیده

  • کارگردان: کریم امینی
  • تهیه کننده: محمدحسین فرحبخش
  • نویسنده: مهدی محمدنژادیان، پدرام کریمی
  • موسیقی: محمد احمدی
  • فیلمبردار: روزبه رایگا
  • تدوین: مستانه مهاجر

پژمان جمیدی در فیلم شهر درد

معرفی کریم امینی کارگردان فیلم شهر صدمه

کریم امینی (کریم محمد امینی)، بازیگر و کارگردان متولد ۱۲ اردیبهشت ۱۳۶۵ در تهران است. پدربزرگش (خسرو محمد امینی) از بازیگران سرشناس صحنه بود که تحت تأثیر پدربزرگش به تئاتر، سینما و بازیگری علاقه مند شد. او در سال 1392 سینما را با فیلم «خواب زده ها» تجربه کرد اما حضورش در سریال های اکران او را به شهرت رساند. امینی همچنین در فیلم های پاسیو، اگزما، ایتالیا، ایتالیا، آب نبات چوبی، نیمه شب اتفاق افتاد، سریال عابر پیاده و روزگار، یکی دیگر، عقیق، تعبیر وارونه یک رویا، باغ بی پایان و دزدان روح نیز ایفای نقش کرده است. فیلم دوشمن زن و گربه سیاه از دیگر آثار اوست.

معرفی فیلم شهر درد

City of Hurt پرفروش‌ترین بسته فیلم جدید اکران است که انتظار می‌رود در روزهای آینده و با افزایش اعلان‌های عمومی، به حد فروش روزانه Fossil برسد و حتی از آن فراتر رود. این کمدی در 3 روز اول اکران خود نزدیک به 2.8 میلیارد تومان فروخت و دومین فیلم پرفروش کشور در روزهای اخیر شد.

پژمان جمشیدی و بابک کریمی در فیلم شهر هرت
پژمان جمشیدی و بابک کریمی در فیلم شهر هرت

فیلم شهر هرت محصول 1401 به کارگردانی کریم امینی دومین فیلم اکران شده این کارگردان پس از فیلم فسیل در سال 1402 محسوب می شود.

اما این فیلم مزایایی دارد که می تواند حداکثر مخاطب را جذب کند. در زیر به مهمترین آنها اشاره می شود:

1. سینمای ایران امسال بعد از فسیل، کمدی قوی روی اکران نفرستاد. در نتیجه، فسیل توانست در محیطی بدون رقیب بدرخشد. اما حالا با گذشت 3 ماه از اکران فیلم فسیل، دوستداران فیلم های کمدی منتظر دیدن یک کمدی جدید هستند. شهر آسیب دیده این فرصت را برای بسیاری از دوستداران کمدی فراهم می کند تا به سینما بروند و یک کمدی جدید ببینند.

2. پژمان جمشیدی یکی از سرمایه های بزرگ شهر هرت است که می تواند مخاطبان زیادی را به خود جذب کند. جمشیدی که تا چند روز پیش بخارست را در اکران داشت و با این فیلم توانسته بود بیش از 55 هزار میلیون تومان بفروشد، حالا با یک کمدی دیگر بازگشته تا با نقشی متفاوت مخاطبانش را غافلگیر کند.

3. عباس قدری خواننده سابق ایران در این فیلم بازی کرد که اولین بار بعد از انقلاب است و می تواند طرفداران این خواننده را به تئاتر جذب کند.

4. موضوع فیلم نیز یکی از مواردی است که می تواند به جذب مخاطب و البته رضایت آنها کمک کند: این فیلم نگاهی طنز آمیز از پشت صحنه به زندگی اختلاس گرانی دارد که همه را فدای اهداف شخصی خود می کنند. اما نمی‌دانند که گاهی ممکن است خودشان گرفتار شوند، همانهایی می‌شوند که با مهارت پرونده‌ها را تغییر می‌دهند.

5. کارگردانی فیلم نیز یکی از وجوه مهم این فیلم است. کریم امینی که این روزها فیلم کمدی فسیل را در اکران دارد و قطعا یکی از امتیازاتی است که باعث می شود بخشی از مخاطبان به خاطر حضورش به تماشای این فیلم بپردازند.

شهر هرت تا به امروز تبلیغات چندانی نداشته است، اما این انتظار وجود دارد که با شروع تبلیغات عمومی این فیلم و تبلیغات زبانی اثر توسط مردم، اتفاقات مهم تری برای این کمدی جدید ایرانی بیفتد. سینما که در زمان خوبی اکران شده است.

پژمان جمشیدی و شبنم مقدمی در فیلم شهر هرت

داستان فیلم شهر آسیب دیده

فیلم شهر هرت داستان زندگی راننده آمبولانسی است که فقط اجساد را جابجا می کند، اما یکی از همین اجساد است که سرنوشت او را تغییر می دهد. جنازه ای که پایش را به دنیای اختلاسگران باز می کند.

پژمان جمشیدی در فیلم شهر درد

زمان اکران فیلم شهر صدمه

ژانر فیلم شهر هرت کمدی و خانوادگی است. این اثر در تاریخ 17 ژوئن 1402 به اکران سینماهای کشور رفت. مدت زمان فیلم شهر صدمه دیده 95 دقیقه است.

بابک کریمی در فیلم شهر صدمه

پوستر فیلم شهر زخم

پوستر فیلم شهر زخم

تیزر فیلم شهر صدمه


بیوگرافی بازیگران فیلم شهر صدمه

پژمان جمشیدی

پژمان جمشیدی بازیکن و بازیگر سابق فوتبال است. وی در شهریور 1356 در تهران به دنیا آمد. پدر و مادر هر دو معلم بودند. پژمان فرزند وسط خانواده است، او یک برادر بزرگتر و یک خواهر کوچکتر دارد. فوتبال را از سنین کودکی در تیم جوانان باشگاه دارایی تهران به طور جدی آموخت. در سال ۱۳۷۱ به باشگاه کشاورز تهران پیوست. در سال ۱۳۷۴ به تیم ملی جوانان ایران دعوت شد. مدتی بعد به باشگاه سایپا رفت سپس به تیم ملی جوانان و تیم ملی امید ایران دعوت شد. در سال 1379 در تیم پرسپولیس دفاع راست بازی کرد. در همان زمان به تیم ملی ایران دعوت شد و در 14 بازی به میدان رفت. در سال 2014 به پاس تهران رفت و در جام باشگاه های آسیا شرکت کرد. او مدتی در باشگاه استیل آذین کار کرد اما در این تیم نتوانست از لیگ یک به لیگ برتر برود و از این تیم خداحافظی کرد. در سال 1387 به باشگاه فولاد خوزستان رفت و سرانجام در سال 1388 پس از 15 سال بازی از دنیای فوتبال خداحافظی کرد. در سال ۲۰۱۳ در یکی از قسمت‌های سریال ساختمان پزشک به عنوان مهمان بازی کرد. این اولین تجربه بازیگری او بود. در سال 1391 در سریال پژمان به ایفای نقش پرداخت که با استقبال خوبی روبرو شد. ایده اصلی این سریال خودش بود و در واقع روایتی از زندگی او بود. او سینما را با فیلم آتش بس 2 تجربه کرد و به همراه سام درخشانی در فیلم خوب بد جلف به عنوان یک زوج هنری به ایفای نقش پرداختند. جمشیدی با بازی در شش فیلم سینمایی، یک سریال تلویزیونی و یک تئاتر یکی از پرکارترین بازیگران سال ۱۳۹۶ بود. او در شش ماه اول سال 2018 با بازی در سه فیلم سینمایی به عنوان پرکارترین بازیگر مرد معرفی شد. از سال 1993 تا 1998 در 20 نمایش بازی کرد. او یکی از پولدارترین و موفق ترین بازیگران کمدی است. او در سال 2018 به عنوان پرفروش ترین بازیگر سال شناخته شد. در همان سال جمشیدی در برنامه اینترنتی کلاسیک به عنوان مجری حضور یافت، این برنامه توسط عادل فردوسی پور ساخته شد که رکورد پربیننده ترین برنامه اینترنتی را به دست آورد. پژمان جمشیدی دانشجوی مهندسی عمران بود.

پژمان جمشیدی یکی از بازیگران شهر هرت است

شبنم مقدمی

شبنم مقدمی بازیگر سینما، صحنه و تلویزیون ایران است. او در مقطع کارشناسی ادبیات فارسی خواند و فارغ التحصیل مدرسه فیلمنامه نویسی سوره و فیلمبرداری امین تارخ شد. خجالت نکشید، اکسیدان برای همیشه و یک روز وجود داشته است. .

شبنم مقدمی یکی از بازیگران شهر هرت

بابک کریمی

بابک کریمی فرزند نصرت کریمی (بازیگر، کارگردان و مجسمه ساز ایرانی) و اعلم دانایی (بازیگر پیشکسوت) در 2 فروردین 1339 در پراگ به دنیا آمد. در 6 سالگی به همراه خانواده به ایران آمد و دوران دبستان را در تهران گذراند. وقتی ۱۰ ساله بود برای اولین بار در فیلم درشکه چی جلوی دوربین پدرش ظاهر شد. برای ادامه تحصیل در دبیرستان به ایتالیا رفت و در مدرسه فیلمسازی رفت و به فعالیت سینمایی خود ادامه داد. در 17 سالگی به عنوان کارآموز در یک کانال تلویزیونی محلی در ایتالیا مشغول به کار شد. او پس از پایان تحصیلات خود به همراه یکی از دوستانش در ایتالیا یک استودیوی فیلمسازی تاسیس کرد و برای بسیاری از برنامه ها کار تصویرسازی و مستندسازی انجام داد و از موسسه روسلینی در رم فارغ التحصیل شد. مدتی در دانشگاه فیلم Centrosperimentale به تدریس سینما پرداخت. او به عنوان کارگردان، فیلمبردار و تدوینگر در پروژه های مستند در کشورهای مختلف کار کرده است. تدوین فیلم های Plachiroritsuto، Marquis و Secret Vote یکی از مهمترین سوابق هنری اوست. او در سال ۱۳۹۳ در فیلم «بیلیطاها» کیارستمی ظاهر شد. اصغر فرهادی پس از دیدن این فیلم او را برای نقش قاضی در فیلم «جدایی نادر» ساخته سیمین در نظر گرفت.

بابک کریمی

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.