«تیلور سویفت» قاطعانه پیشنهاد سلطنتی را رد کرد!

«تیلور سویفت» قاطعانه پیشنهاد سلطنتی را رد کرد!

تیلور سوئیفت علیرغم دعوت نامه کتبی از حضور در پادکست مگان مارکل، همسر شاهزاده انگلستان خودداری کرد!

صبح نماینده تیلور سویفت غیبت این خواننده در پادکست مگان مارکل را تایید کرد.

به گزارش گروه ترجمه صبح، تیلور سوئیفت با وجود دعوت نامه رسمی دست نویس دوشس ساسکس، این دعوت را رد کرد.

خواننده موفق آمریکایی حتی این خبر را نه شخصا بلکه از طریق یک نماینده اعلام کرد.

تیلور سویفت فرصت حضور در پادکست اسپاتیفای مگان مارکل را رد کرد. گفته می شود که این خواننده از حضور در پادکست خودداری کرده است.

ستارگان مشهوری چون سرنا ویلیامز، پاریس هیلتون، جمیلا جمیل و اندی کوهن از جمله مهمانان این مصاحبه صوتی بودند.

این مهمانان سعی داشتند در مورد برچسب های ضد زن که به دلیل عدم پیشرفت آنها بیان می شد تحقیق کنند. هدف اصلی آنها از بین بردن کامل چنین برچسب هایی بود.

مگان نامه ای شخصی و دست نویس به تیلور نوشت و از او خواست در برنامه حضور پیدا کند، اما خواننده از طریق نماینده ای پاسخ منفی داد.

مگان مارکل و هری استایلز محبوبیت خود را از دست داده اند!

خبر تلاش ناموفق مگان برای جذب تیلور در برنامه پس از انتشار بیانیه مشترک اسپاتیفای و ساسکس منتشر شد. خانواده و برنامه پخش موسیقی Spotify تصمیم گرفتند به همکاری خود پایان دهند.

در بیانیه مشترک آمده است: «Spotify و Archwell Audio برای جدایی توافق کرده‌اند. ما به سریال هایی که با هم ساختیم افتخار می کنیم.”

این مکالمه زمانی شکل گرفت که خانم کراکوی، نویسنده و تهیه کننده، در مورد مگان مارکل و همسرش گفت: “مگان تنها بازیگری است که پس از بیش از یک دهه در صنعت، نقش دوم را در یک سریال موفق دریافت کرد. هری فقط یک سابق است. شاهزاده. تمام زندگی او در یک خانواده سلطنتی بوده است. این چیزی نیست که برای مردم عادی خیلی قابل ربط باشد.”

وی همچنین ادامه داد: بزرگترین سرمایه آنها که اعتبار در بین مردم است از بین رفته است. بنابراین من واقعاً کنجکاو هستم که این تغییر نام تجاری تا کجا برای آنها پیش خواهد رفت.”

«تیلور سویفت» قاطعانه پیشنهاد سلطنتی را رد کرد! اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.