نقد و بررسی داستان و بازیگران سریال King of the Korean Land 2023 | اندلرن

نقد و بررسی داستان و بازیگران سریال King of the Korean Land 2023 |  اندلرن

در این مقاله به بررسی سریال کره ای King the Land (King the Land 2023) می پردازیم. با اندلرن با داستان و بازیگران سریال پادشاه سرزمین همراه باشید.

سریال کره ای پادشاه سرزمین یک سریال تلویزیونی کره جنوبی است که در حال اجراست با بازی لی جون هو و ایم یون آه. این درام عاشقانه در 17 ژوئن 2023 در JTBC پخش شد و هر شنبه و یکشنبه ساعت 22:30 پخش می‌شود. سریال کره‌ای King of Earth برای پخش در TVING در کره جنوبی و نتفلیکس در مناطق منتخب در دسترس است.

داستان سریال کره ای King of the Land

این سریال داستان پادشاه سرزمین گو وون، وارث گروه کینگ، هتل‌های زنجیره‌ای لوکس که در جنگ قدرت گرفتار شده، و هتلدار چئون سارنگ است که همیشه لبخند بر لب دارد تا زمانی که با گو وون ملاقات می‌کند. . آهسته. تدریجی

Cheon Sareng شخصیتی درخشان و چهره ای خندان دارد. او کار خود را در هتل کینگ آغاز می کند، که پس زمینه برخی از شادترین خاطرات کودکی او بوده است. او در حین کار در هتل با مشکلات مختلفی مواجه می شود. چئون نیز به عنوان یک فرد رشد می کند. گو وون و چئون سا رونگ با هم آشنا می شوند و یک رابطه عاشقانه ایجاد می شود.

بیشتر بخوانید: بهترین سریال علمی تخیلی کره ای

بازیگران سریال پادشاه سرزمین

در ادامه این مطلب به ارائه خلاصه ای از بیوگرافی بازیگران سریال پادشاه سرزمین کره می پردازیم. با ما بمان.

لی جون هو (لی جونهو) بازیگر نقش گو وون در سریال کره ای پادشاه سرزمین

سریال پادشاه زمین / بازیگران سریال پادشاه زمین

لی جون هو یکی از اعضای گروه پسر کره ای 2PM است. او اولین بار پس از برنده شدن در بازی Superstar Survival در سال 2006 در معرض دید عموم قرار گرفت و در بین 6000 شرکت کننده در مقام اول قرار گرفت. در 13 آوریل 2022، سی و چهارمین دوره جوایز پی دی کره مراسم سالانه خود را برای قدردانی از کارگردانان و هنرمندانی برگزار کرد که در سال گذشته به جامعه و فرهنگ کمک کرده اند. لی جایزه بهترین بازیگر مرد را برای بازی در فیلم The Red Sleeve به خانه برد و او را به اولین بازیگری تبدیل کرد که برنده این جایزه شد.

لی جونهو در کمدی رمانتیک تاریخی “Homme Fatale” (2019) نقش یک مرد جوان شایان ستایش را بازی کرد. این فیلم با استقبال خوب بینندگان در سراسر جهان مواجه شد. در پنجاه و هشتمین دوره جوایز هنری Baeksang، او برنده جایزه محبوبیت TikTok و بهترین بازیگر تلویزیون شد و او را به اولین بازیگری تبدیل کرد که دو بار برنده این جایزه شد. او همچنین برنده جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد در سریال کوتاه در هشتمین دوره جوایز ستاره APAN در سپتامبر 2022 شد.

بیشتر بخوانید: لیست سریال های پزشکی کره ای بهترین سریال های پزشکی کره ای

من یون آه هستم (لیم یون آ.) بازیگر Cheon Sa در سریال Land of the King

سریال کره ای King of the Land / بازیگران سریال King of the Land

Im Yoon Ah که معمولاً به عنوان Yoona شناخته می شود، یک خواننده پاپ، رقصنده، بازیگر و مدل کره جنوبی است. او عضو گروه دختران کره ای Girls’ Generation است و به عنوان دختر اصلی گروه، رقصنده اصلی و خواننده پشتیبان شناخته می شود. یونا اولین خوانندگی خود را با Girls’ Generation در 5 اوت 2007 انجام داد. او اولین بازیگری خود را قبل از اولین حضور خود در Girls’ Generation در درام کره ای 9 Ends, 2 Outs در سال 2007 انجام داد.

با حضور در آگهی‌های بازرگانی حتی قبل از اولین حضورش در «نسل دختران»، فعالیت موفق بازیگری و موسیقی یونا باعث شد که او به‌طور فردی نزدیک به 40 برند را در سطح بین‌المللی تأیید کند، که مهم‌ترین آن‌ها همکار دیرینه‌اش Innisfree، از جمله ده برند در سال 2019 بود. او توسط CNN به عنوان “یکی” معرفی شد. از نام‌های معروف در منطقه آسیا و اقیانوسیه» که به محبوبیت برندهای زیبایی کره‌ای در چین کمک کرد.

او سپس در رشته تئاتر تحصیل کرد و در فوریه 2015 از دانشگاه دونگوک فارغ التحصیل شد و در مراسم فارغ التحصیلی جایزه یک عمر دستاورد را دریافت کرد. Im Yoon-ah بازیگر سریال King of the Land است که در 30 می 1990 در سئول کره جنوبی به دنیا آمد. او بازیگری است که برای فیلم‌های Secret Works (2017)، Tu Kesat Man (2008) و Exit (2019) شناخته می‌شود. یونا یکی از بازیگران سریال دهان لق در سال 2022 بود.

بیشتر بخوانید: نقد و بررسی داستان و معرفی بازیگران سریال مادر کره ای من

برو وون هیبرو وون هی) از بازیگران سریال پادشاه زمین در نقش پیونگهوا

بازیگران سریال پادشاه زمین / سریال کره ای پادشاه سرزمین

گو وون هی بازیگر اهل کره جنوبی از شرکت SBD Entertainment است. او حرفه سرگرمی خود را به عنوان یک مدل تجاری در سال 2011 آغاز کرد و در سال 2012 به جوانترین مدل برای خطوط هوایی آسیانا تبدیل شد. سپس بازیگری را آغاز کرد و از آن زمان در فیلم ها و سریال های تلویزیونی مانند قصر خونین: جنگ گل ها (2013)، گربه عزیز (2013) بازی کرد. 2014) و Tabloid Truth (2014).

در سال 2015، او به گروه بازیگران نمایش کمدی شنبه شب زنده کره پیوست. در 16 سپتامبر 2022، آژانس او ​​Management KOO اعلام کرد که او در 7 اکتبر 2022 با دوست پسر خود که رئیس یک شرکت مکمل های غذایی است، ازدواج خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: معرفی داستان و بازیگران سریال کره ای آسان کاری

آن سی (آهان دارد) از بازیگران سریال پادشاه سرزمین کره در نقش سانگ ریک

سریال King the Land چندین قسمت دارد.

Ahn Se Ha متولد 29 ژانویه 1986 بازیگر و هنرپیشه موزیکال اهل کره جنوبی است. در 6 آوریل 2017، JUST Entertainment فاش کرد که Ahn با دوست دخترش که بیش از یک سال است ازدواج خواهد کرد. همسر او نیز یک دانشجوی کالج و یک شهروند عادی همسن و سال اوست. این عروسی در 14 می 2017 در آپگوجونگ، گانگنام، سئول برگزار شد. او بازیگری است که برای SF8 (2020)، Last (2015) و The Swindlers (2017) شناخته شده است.

بیشتر بخوانید: بررسی داستان و بازیگران سریال زنان کوچک کره ای

کیم گا اون (کیم گا یون) از بازیگران سریال پادشاه سرزمین کره در نقش کانگ

سریال پادشاه سرزمین قسمت آخر / سریال کره ای پادشاه سرزمین

کیم گا یون یکی از بازیگران زن سریال پادشاه سرزمین است. او اولین بازیگری خود را در درام تلویزیونی “Style” در سال 2009 انجام داد. از آن زمان، او در بسیاری از سریال های محبوب بازی کرده است. کیم گویون با فیلم های I Hear Your Voice (2013)، On the Edge of Madness (2021) و Giant (2010) شناخته شده است.

بیشتر بخوانید: معرفی سریال چینی “اینجا ما دوباره ملاقات می کنیم”

کیم جائه وون (کیم جائه وون) از بازیگران سریال کره ای King of the Earth در نقش لی رو وون

تیزر سریال King of the Land / بازیگران سریال کره ای King of the Land

کیم جائه وون یکی از بازیگران سریال King of the Land است که توسط Mystic Entertainment مدیریت می شود. او اولین بازیگری خود را در درام فیلیپینی-انگلیسی Love From Home در سال 2021 انجام داد، جایی که یکی از آهنگ های موسیقی متن، Sa’yo Lang را خواند.

جائه وون کیم در 13 فوریه 1981 در کره جنوبی به دنیا آمد. او بازیگری است که برای Ro-mang-seu (2002)، Nae ma-eum-i deul-li-da (2011)، Hwajeong (2015) و Nae-sa-rang ssa-ga-ji (2004) شناخته شده است. او زمانی در کره به شهرت رسید که در درام موفق Ro-mang-seu (2002) نقش دانش آموز دبیرستانی را بازی کرد که عاشق معلمش می شود.

دیگر بازیگران سریال کره ای King of the Korean Land

  • سون بیونگ هو (سون بیونگ هو) در نقش گو ایل هون، رئیس گروه کینگ
  • Nam Gi-ae در نقش مادر Go Won
  • کیم سون یونگ (کیم سون یانگ) در نقش گو هواران، خواهر ناتنی بزرگ گو وون و دختر بزرگ کینگ.
  • کیم یونگ اوک (کیم یونگ اوک) در نقش چا سون هی، مادربزرگ سارنگ

بیشتر بخوانید: معرفی سریال لطفا خانواده من چینی خواهند بود

آخرین کلمه؛ سریال پادشاه زمین

در معرفی بازیگران و بررسی داستان سریال کره ای پادشاه زمین با شما بودیم. نظر شما در مورد بازیگران سریال King of Cheet Land چیست؟ داستان سریال کره ای King of the Land را چگونه می بینید؟ آیا این سریال می تواند یکی از سریال های موفق کره ای باشد؟ ایده های خود را با ما در میان بگذارید.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.