آیا خبر سرطان و شیمی درمانی مجری معروف تلویزیون صحت دارد؟

آیا خبر سرطان و شیمی درمانی مجری معروف تلویزیون صحت دارد؟

4 روز بیمارستان بودم و عفونت گوارشی گرفتم. به لطف خدا و دعای مردم کارم به شیمی درمانی ختم نشد و لحظاتی پیش از بیمارستان مرخص شدم.

به گزارش صبح به نقل از تسنیم؛ اخباری مبنی بر بیماری یک مجری تلویزیون در فضای مجازی دست به دست می شود که فرزاد جمشیدی به آن واکنش نشان داد.

خبری در فضای مجازی توجه بسیاری را به خود جلب کرده است که آیا فرزاد جمشیدی از سرطان رنج می برد؟ زیرا در این خبر آمده است که مجری برنامه های تلویزیونی سحر در بیمارستان بستری شده و تحت نظر پزشکان متخصص است و احتمالا در روزهای آینده باید دوره شیمی درمانی را آغاز کند.

خبرنگار ما با فرزاد جمشیدی گفت و گو کرد و او این موضوع را تکذیب کرد. گفت: 4 روز در بیمارستان بودم و عفونت گوارشی گرفتم. به لطف خدا و دعای مردم کارم به شیمی درمانی ختم نشد و لحظاتی پیش از بیمارستان مرخص شدم.

وی افزود: خوشبختانه سرطان تشخیص داده نشد و عفونت بود. پزشکان به من گفتند استراحت کن اما من گفتم تا زنده هستم به مردم خدمت خواهم کرد. تدریس من ادامه خواهد داشت و کار تلویزیون را رها نمی کنم. مخصوصاً این روزها از قربان تا غدیر که چند برنامه زنده مهم دارم.

جمشیدی به برگزاری 10 کیلومتری جشن غدیر خم و ویژه برنامه قربان شبکه دو اشاره کرد و افزود: فردا ویژه برنامه عید قربان را به صورت زنده از شبکه دو و در جشن 10 کیلومتری غدیر خم خواهم داشت. ، برنامه ای هم مثل پارسال اجرا می کنم از شبکه های افق، 1، 3 و خبر پخش می شود.

وی به ادامه درمان اشاره کرد و گفت: پزشکان تشخیص دادند که به دلیل گرمای زیاد و سفرهای متعدد این اتفاق افتاده و باید استراحت کنم. انشالله درمان ادامه پیدا می کند اما مردم بدانند که من روزی 20 ساعت یا کار می کنم یا درس می خوانم.

چندی پیش نام فرزاد جمشیدی به عنوان بازیگر سریال «بیست قید» که یکی از جدیدترین ساخته های این گروه سینمایی و مجموعه تلویزیونی در مشهد بود، مطرح شد.

آیا مقاله یک مجری معروف تلویزیون در مورد سرطان و شیمی درمانی صحت دارد؟ اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.