عکس/ جواد جوادی بچه مهندس خیلی زود بزرگ شد!

عکس/ جواد جوادی بچه مهندس خیلی زود بزرگ شد!

مانی رحمانی در سریال بچه مهندس نقش جواد جوادی را در نوجوانی بازی می کند.

به گزارش صبح امروز، مانی رحمانی به تازگی تولد 19 سالگی خود را جشن گرفت.

در عکس های جدیدش می بینیم که چهره اش شبیه جواد جوادی نوجوان نیست و چهره ای کاملا مردانه به خود گرفته است.

مانی رحمانی به عنوان یک مهندس بزرگ شد.

من پسر آرامی نیستم!

بازیگر نقش جواد در «بچه منحس 2» با اشاره به اینکه در بیشتر نقش هایم یا پدر و مادر نداشتم یا در حالت گریه و ناراحتی بودم. گفت:

بازی در کارهای طنز را دوست دارم و دوست دارم نقش پسر بد را بازی کنم.

مانی رحمانی در حاشیه اکران سریال «پسر مهندس ۲» در گفت و گو با خبرنگار ۸دی گفت:

من 15 سال سن دارم و از چهار سالگی وارد عرصه بازیگری شدم. و در اولین قدم بازی در سریال «ذن بابا» را تجربه کردم. و با گرفتن این نقش و ادامه بازی در نقش های کوتاه، به ایفای نقش شخصیت اصلی رسیدم.

وی افزود: محمدجواد سعدی دستیار اول کارگردان این سریال و آقای غفاری با من تماس گرفتند. و گفتند در فیلم هایی که بازی می کردید کار شما را دیدیم، در زمان پیش تولید این اثر در دفتر آقای غفاری حضور داشتم. و درباره نقش صحبت کردیم و به توافق رسیدیم اما هنوز نهایی نشده است.

بازیگر نقش جواد در «مهندس بچه 2» با اشاره به اینکه نقش او پس از اتمام فاز اول سریال «مهندس بچه» تثبیت شد و به اصطلاح در پایان فیلمبرداری این سریال سری اول و از آن به بعد به جواد جوادی معروف شدم.

رحمانی گفت: احساس می کنم با کمک آقای غفاری و سایر دوستان به ویژه آقای کاسه ساز سرپرست تیم کارگردانی این سریال توانستم به نقش نزدیک شوم. اما به شخصه زیاد شبیه یا نزدیک به شخصیت «پسر مهندس» جواد جوادی نیستم.

وی تاکید کرد که شخصیت جواد جوادی عموما کودکی کم حرف و کم حرف است. اما بر خلاف این شخصیت، من بچه فعالی هستم، او گفت:

اما در بعد بعدی من از نظر درس خواندن و علاقه به درس خواندن همان شخصیت جواد هستم.

مسیر بازیگری

بازیگر نقش جواد در «بچه منحس 2» با اشاره به اینکه اگر خدا اجازه دهد علاقه مندم در مسیر بازیگری و به ویژه کارگردانی ادامه دهم، خاطرنشان کرد:

تصمیم دارم در آینده رشته تحصیلی ام را به عنوان کارگردان انتخاب کنم و در کنار بازیگری کارگردانی کنم.

او گفت افراد زیادی هستند که در شبکه های اجتماعی یا در خیابان با من صحبت می کنند. و خیلی سریع می خواهند نقش اصلی را بر عهده بگیرند و دوست دارند یک بار برای همیشه به سراغ کار اصلی بروند.

به نظر من اولین قدم در بازیگری را از دفاتر رسمی درست و شناخته شده بازیگری و هنر شروع کنند. چون خودم وارد این راه شدم، بیشتر کلاس هنر و بعد بازیگری را پیشنهاد می کنم، یعنی اول ببینند استعداد دارند و از عهده کار بر می آیند.

رحمانی با اشاره به اینکه در بیشتر نقش هایی که در این 40 شغل داشتم یا پدر و مادر نداشتم یا گریه می کردم و غمگین بودم، افزود:

بازی در کارهای طنز را دوست دارم، نه اینکه در کل حرفه ام کمدی است، بلکه دوست دارم نقش پسر بد را بازی کنم.

توضیح عکس/ جواد جوادی بچه مهندس خیلی زود بزرگ شد! اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.